Lilo kirjoitti:Mallia sopiva = istuva. Mikä tässä on niin vaikeeta? Ja "lahkeelliset" ei tarkota täyspitkiä, ei ainakaan tässä yhteydessä niinQ. Ei voi tietää jotain oikeaoppista miesten kalsaritermistöä, boxer briefs?
Voi vitsi nyt vasta tajusin miksi niitä (varsinkin lökämallisia) yleensäkään kutsutaan boksereiksi. Aika monta vuotta senkin tajuamiseen meni, tosin en muistanut että myös lökäpöksyshortseja kutsutaan tuolla nimellä.
En ole keksinyt mihin alusasuihin kokisin suurta vetoa, enemmän innostavat ilkialastomat naiset, tai vaikka tiukka t-paita ja shortsit jotka paljastavat muotoja. Joitakin osaan mainita jotka olisivat ehkä enemmänkin turn-off, lähinnä liioitellut silkkisatiinisysteemit hörhelöihineen jne.
Tix kirjoitti:Ei ole koko aikuisikänä esiintynyt tarvetta muuttaa seulaa toisenlaiseksi. En jatkossakaan ajatellut kirjoitella viestejä joissa hihkun saaneeni pillua. Se nyt vaan on vähän... noloa?
Nykyään vaan tämä paino lisääntyy oikealla ja vasemmalla. Sitä minä...
Lilo kirjoitti:Mallia sopiva = istuva. Mikä tässä on niin vaikeeta? Ja "lahkeelliset" ei tarkota täyspitkiä, ei ainakaan tässä yhteydessä niinQ. Ei voi tietää jotain oikeaoppista miesten kalsaritermistöä, boxer briefs?
^ Viimeistän nyt tää ketju on tappanut jouluerotiikan lopullisesti. Toivottavasti teidän daamit vetää kostoks jalkaan mummosloggit ja urheilurintsikat!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tix kirjoitti:Mulla ei kauheasti ole muunlaisesta aineistoa
Onko sinulla minkäänlaista aineistoa viime ajalta tuolla seulalla?
Ei ole koko aikuisikänä esiintynyt tarvetta muuttaa seulaa toisenlaiseksi. En jatkossakaan ajatellut kirjoitella viestejä joissa hihkun saaneeni pillua. Se nyt vaan on vähän... noloa?
mielenkiintoinen havainto, joka on tullut ennenkin esille: aina kun tullaan tilanteeseen, jossa mies on vaarassa joutua objektin asemaan, monelle tulee tarve lyödä homma vitsiksi.
Ei fiksaatioita tietynlaisiin alusasuihin. No, mummovaatteet nyt kuitenkaan ei käy. Eli, muutoin homma on kiinni täytteestä tai täytteen puuttesta alusasujen sisällä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
mietti kovasti mitä ostaa, tämä jäi ostamatta.
tallinnnalainen myyjä itiksen fankyssä totesi että pitäisi kyllä tykätä
ja suuttui kun ostin liki puolet edullisemman