bliss kirjoitti:Gat kirjoitti:
Tuossa näkyy PILLU! Britneyn pillu ihan paljaana!
Tuota... Mitä ihmeellistä on nähdä jotain sellaista, joka on ihan joka ikisellä naisihmisellä?
Noin vastakkaisena esimerkkinä, mä en kyllä tunne ainuttakaan naista, joka vastaavalla tavalla hyppisi riemusta ja jahtaisi häntäänsä nähdessään minkä tahansa kikkelin.

Paskapuhetta. Tuollainen ”havainto” ei kerro muusta kuin siitä, että naisille on kulttuurisesti hyväksyttävintä esiintyä ihmisten ilmoilla pidättyväisesti (toki läsnä olevien miesten kulloiseenkin mielentilaan mukautuen), sekä siitä että Gattaca on käyttäytymiskoodistoltaan keskimääräistä emansipoituneempi mies.
Mistä vetoa, että siellä työpaikallasikin Tikkurilan kirjastossa on joku sinkkunaishenkilö, kutsutaan häntä vaikka Liloksi, joka läähättää salaisesti Roger Moorea ja toivoo sellaisen vielä jonain päivänä ilmestyvän kotiovelleen.
Sitten mediassa julkaistaisiin kuvia Rogerista nuoruuden päivinään hiekkarannalla pelkässä kravatissa pullistelemassa lihaksiaan, ja aivan erityisesti sitä yhtä.
No, Lilo olisi aivan täpinöissään. Työpaikan kahvipöydässä Lilo silti nyökyttelisi kollegoiden paskapuheille säistä ja Emman hieman mauttomasta uudesta ulsterista, vaikka Lilon tekisi mieli huutaa ”Näittekö Roger Mooren nakukuvat?? Aurinko kimmelsi meripisaroista sen kropalla ja sen JÄTTIMÄINEN IHANA KOSTEA SYKKIVÄ KYRPÄ SOJOTTI MINULLE JA VAIN MINULLE!!!”
My nice, shy, tender, warm, adorable, compassionate friend... Death...