SuperPi - Piin likiarvon laskeminen
-
Monsieur Manala
SuperPi - Piin likiarvon laskeminen
Oletko koskaan miettinyt kuinka nopea tietokoneesi todellisuudessa onkaan? Jaa et? No paskaako siitä. Voit testata sen esimerkiksi pikkiriikkisellä SuperPi-ohjelmalla, joka pistää koneesi laskemaan piin likiarvon halutulla tarkkuudella.
Kauanko sinulla kestää piin likiarvon laskeminen miljoonan desimaalin tarkkuudella? Saat sen laskettua käynnistämällä exe-tiedoston ja valitsemalla otsikkovalikosta Calculate(C) ja 1M.
Verrannon vuoksi oma tulokseni 2 gigahertsin Core2Duo-läppärillä oli 29.334 sekuntia, joka lienee hyvää keskitasoa. Täytyy testata pöytäkone myöhemmin. Nyt aletaan olemaan nörtteilyn ytimessä, sano.
Kauanko sinulla kestää piin likiarvon laskeminen miljoonan desimaalin tarkkuudella? Saat sen laskettua käynnistämällä exe-tiedoston ja valitsemalla otsikkovalikosta Calculate(C) ja 1M.
Verrannon vuoksi oma tulokseni 2 gigahertsin Core2Duo-läppärillä oli 29.334 sekuntia, joka lienee hyvää keskitasoa. Täytyy testata pöytäkone myöhemmin. Nyt aletaan olemaan nörtteilyn ytimessä, sano.
Re: SuperPi - Piin likiarvon laskeminen
21.228 sekuntia Core 4 Quad 9300 oli M1. Kaikkea sitä insinöörit keksii.Monsieur Manala kirjoitti:Oletko koskaan miettinyt kuinka nopea tietokoneesi todellisuudessa onkaan? Jaa et? No paskaako siitä. Voit testata sen esimerkiksi pikkiriikkisellä SuperPi-ohjelmalla, joka pistää koneesi laskemaan piin likiarvon halutulla tarkkuudella.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Ei se raudan teho, vaan se miten sitä käytetään...Monsieur Manala kirjoitti:Does not compete.aasi kirjoitti:linuxilla pyörähtävä piilaskin
Olin kuitenkin tosinörtti, ja kokeilin koodin kääntämistä eri optimoinneilla ja lopuksi ajonaikaisen profiloinnin palautteen avulla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
-
1108
16.254s
Core2Duo E8400 @ 3.00Ghz
Hitto, hävisin.
Tosin kuuntelin musaa ja nörtteilin netissä samaan aikaan ja µTorska huusi taustalla hoosiannaa. *seli, seli* On toistaiseksi riittänyt nopeudellaan ja saa jatkossa riittääkin, olen pääsemässä irti päivittämisen ikeestä ja olen tilanteeseen tyytyväinen.
Core2Duo E8400 @ 3.00Ghz
Hitto, hävisin.
Tosin kuuntelin musaa ja nörtteilin netissä samaan aikaan ja µTorska huusi taustalla hoosiannaa. *seli, seli* On toistaiseksi riittänyt nopeudellaan ja saa jatkossa riittääkin, olen pääsemässä irti päivittämisen ikeestä ja olen tilanteeseen tyytyväinen.
- Riemumieli
- Kitisijä
-
Monsieur Manala
-
masa
-
Duck
-
Chevilyn
-
Monsieur Manala