Huomenta. Yritetääs saada tää päivä liikkeelle. Mulla ainakin alko vähän jähmeesti kun eilen tuli syötyä jotain jota ei olisi pitänyt syödä (nuudeleita joiden "parasta ennen" -päivämerkintä oli kadonnut pakkauksesta) ja kroppa kapinoi vähän vieläkin. Ja kun pitäis olla vireessä kohta tulevia punttitouhuja varten. Ääh.
Huomentapäivää.
Otin sitte yhteen yhen mulkeron kans heti aamusta. (No, mitä vitusta mä oisin voinu tietää että mun ois pitäny olla jossain turvallisuusinfossa..ku sain kuulla koko hässäkästä vasta ku se tilaisuus oli jo alkanu?) Lisäksi nukuin huonosti, ku yks höpötteli kaikenmaailman levottomuuksia pitkin yötä. Anyway, onneks on "tili tuli, tili meni"-päivä..eli pääsen vaikka glögille, jos en nyt ihan jouluostoksille kuitenkaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Tätään voitaiskin puhua narttujen herkkupyllyistä. Mittanauhaa esiin ja lantion kaarta mittailemaan!! Meinasin ensin ehdottaa tissejä, mutta ne on jo niin nähty ja itse keisaRinna kuitenkin puuttuu joukosta, niin mitäs niitä sit mittailemaan.
Taidan mennä vessaan ja tuijotella mulkkuani. Eikun kohtahan vois syyä. Tai jos ei syö vielä, niin sitten on ruokkiksen jälkeen enää vähemmän työpäivää. Tai jos ei syö ollenkaan ni pääsee puol tuntia aiemmin kotiin.
Mä haluun kans töihin, jonnekin, jossa porukka osaa käyttää ovia, jossa ei sada vettä katosta niskaan ja jossa ei ole kuorolaulua harrastavia juristeja, jotka ärsyttävästi kerta toisensa jälkeen painostamalla painostavat ostamaan lippuja kuorolaulukonsertteihinsa (jos joku tietää ärsymmän työkaverityypin kuin laulava juristi, niin voi kertoo).