Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:Macci, muruseni, macci...
Kuinka olinkaan unohtaa. :roll:
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Kuinka olinkaan unohtaa.
Nyt tuli vaikea kysymys.
Kai se ihan normaalisti niinkuin muutkin.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kun täällä on nykyisin niin paljon tuoreita vanhempia, niin ehkä joku osaisi vastata kysymykseen, mitä puolivuotiaat tytöt haluavat joululahjaksi?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

aimohaiku kirjoitti:mitä puolivuotiaat tytöt haluavat joululahjaksi?
Eivät ne halua mitään, vielä.
Vaatteita ehkä kokoa 68-74 cm tai niitä ihan ensimmäisiä leluja.
Puolivuotias on ihan vauva vielä :)
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:mitä puolivuotiaat tytöt haluavat joululahjaksi?
Eivät ne halua mitään, vielä.
Vaatteita ehkä kokoa 68-74 cm tai niitä ihan ensimmäisiä leluja.
Puolivuotias on ihan vauva vielä :)
Vanhemmat ehkä haluaisivat purulelu/helistin/tiesmikä yhdistelmän hänelle ettei kitisisi niin paljoa. :)

Olisiko tuossa sopivaa tyyliä (ohoh, suositus oli peräti 8+ kuukautta, no se on takuulla fiksu tyttö...):
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/397/pl

Ja pienen vaatekerran. Suosittelen menemään H&M:n (tai vastaavaan) ja ottamaan vielä jonkun hyvännäköisen tätin avuksi valkkaamiseen. Täytyyhän sinunkin jotakin tästä saada. 8)
Came here for school, graduated to the high life
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Onkohan firmojen bonuslaskelmis joku tietty kaava niin ku? Jos tälleen jouluna palkitsee tyyliin sihteerinsä 5v työstä niin palkastako se jotenkin katsotaan? On mulla täs summa edessä mut ei hajuakaan miten muodostettu. Maksan ku jaksan.

muoks: Ei ole. Saa maksaa mitä huvittaa.
Viimeksi muokannut Geetzu, 08.12.2008 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onko joku testannut tätä purilaispaikkaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Bluntly kirjoitti:Onko joku testannut tätä purilaispaikkaa?
Kuulen KingKongin kutsuvan...
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Taisin käydä tuolla Taiteiden Yönä. (Olen kulturelli.) Oli hyvät burgerit, suosittelen. Ja Caesar-salaatit sun muut.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sipsi kirjoitti:
Taisin käydä tuolla Taiteiden Yönä. (Olen kulturelli.) Oli hyvät burgerit, suosittelen. Ja Caesar-salaatit sun muut.
Olen käynyt tuolla. (En ole kulturelli.) Burgerit aika keskinkertaiset, mutta vastavuoroisesti niitä saa sitten odottaa ennätyspitkän ajan. Suurimman osan tilauksista epäpätevä ja alimitoitettu henkilökunta tietysti vielä unohtaa. Ja jos haluat poiketa miesten- tai naistenhuoneessa, saat armollisesti käyttää kauppakeskuksen oksennukselta ja muilta eritteiltä tuoksahtavaa taukotilaa. Joten eipä ihme, että paikka on niin suosittu, että sinne tehdään paljon pöytävarauksia ja moni halukas joutuukin käännytetyksi ovelta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ En luota ravintolaan joka joutuu kysymään mainoksessaan "The biggest burgers in town?". Yhtä hyvin mainoslauseessa voitaisiin esittää muitakin asiakkaan epätietoisuuteen jättäviä kysymyksiä, kuten:

- "Very good food?"
- "Excellent service?"
- "The place where you want to come back again and again?"
- "If you are not completely satisfied, you will get your money back?"

Ei saa olla niin vaatimaton ja epävarma, vaan pitää tehdä oikeita, ehdottomia lupauksia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Löysin puolen vuoden etsimisen jälkeen vihdoin ja viimein yhden berliininmunkin. Sielt mist mä tuun niin puhutaan piispanmunkist eli mites on, kumpi se nyt sit on? On taas miehen kans tää kielimuuri!!1
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Löysin puolen vuoden etsimisen jälkeen vihdoin ja viimein yhden berliininmunkin. Sielt mist mä tuun niin puhutaan piispanmunkist eli mites on, kumpi se nyt sit on? On taas miehen kans tää kielimuuri!!1
Berliinin tietty. Siellä idässä ei kyllä toimi sitten mikään. Jos haluaa lihapiirakan snägäriltä, joutuu tilaamaan jonkun vetypommin tms.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tix kirjoitti:Berliinin tietty. Siellä idässä ei kyllä toimi sitten mikään. Jos haluaa lihapiirakan snägäriltä, joutuu tilaamaan jonkun vetypommin tms.
Lässyti lässyti.
Came here for school, graduated to the high life
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Lässyti lässyti.
Puhekeskukselle käy näin, jos tunkee nenäänsä liian monta vetyatomia.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Lässyti lässyti.
= Hodari kahdella nakilla ja kaikilla mausteilla? Selkis.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Mä en ole täällä syönyt yhtään vetyä, kuulemma pitäis, monen suusta kuullut. Luulin kauan että se on jotain extramahtavaupeeta mässyä. Tuossa yksi yö heräsin rapinaan ja heti huutelemaan mitä siellä syödään (raskaana ollessa on tää tärkeysjärjestys nääs, sen jälkeen vasta kysyin oliks jänskät pikkujoulut), kuulemma vetyä. En maistanut. Jos ois ollut makkaraperunat niin kriisi ois tullut kun ei emännälle tuotu.

Mut olen sitä mieltä, että se on piispanmunkki.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meillä poitsu oli melko tasan 6kk ekana jouluna, eikä lahjavuori kiinnostanu juuri laiskaan. Kiksit tulivat suunnattomasta pakettinarukerästä ja niiden papereiden rypistelystä ja kuolaamisesta. Tuo narukerä toimi lempileluna vielä monta kuukautta joulun jälkeenkin.

Siis Aimon? kysymykseen. Ai niin, vastaus. Joku vauvalelu. Mahdoton sanoa kiinnostuuko tyyppi moisesta vai ei, kysy vanhemmilta mitä tarvitsevat :)
Viimeksi muokannut nowaysis, 09.12.2008 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun olin nuori kloppi ensimmäistä vuotta suuressa kaupungissa niin tilasin aina vedyn ja atomin, sitten linttasin ne päällekkäin ja hihittelin kuten vain nörtit osaa muistellen erityisen höperöä fysiikanopettajaani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

^Mikä toi atomi olikaan?
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rouva Pupu kirjoitti:^Mikä toi atomi olikaan?
Munalla AND kinkulla. Atomi = munalla OR kinkulla.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Miten hitossa mä hankkiudun eroon noista ihan saatanan ärsyttävistä kukkakärpäsistä? Sain äidiltä kukkia ja niiden mukana kärpäsiä. Oon jo pari kertaa vetänyt koko talon raidilla läpi. Ne vähenee radikaalisti vain palatakseen noin kuukauden kuluessa. Niitä kukkiin tungettavia tikkuja ei vissiin saa enää mistään?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Banaanikärpäset tykkäävät hedelmistä ja niiden jämistä. Joten jos omenasi ympärillä pyörii pikkukärpäsiä niin ne ovat todennäköisesti banaanikärpäsiä. Kukkakärpäset rakastavat yllättäen huonekasveja ja pörräävät niiden läheisyydessä. Hätäratkaisuna voi molempia kärpäsiä yrittää imuroida mutta tämä on lyhytaikainen ratkaisu.

Miten banaanikärpäsistä pääsee eroon?
Heitä pois kaikki mitä voi kärpäsiä houkutella. Omenavati keittiön pöydältä ja banaaninkuori sohvan takaa. Seuraavaksi viritä kärpäsille ansoja.
Banaaninkärpäsansa:
- pilttipurkkeja (ja elmukelmua)
- omenaviinietikkaa
- tiskiainetta
Laita pilttipurkkeihin vettä, omenaviinietikkaa ja tilkka tiskiainetta. voit halutessaan virittää pilttipurkkien päälle elmukelmua ja siihen kärpäsenmentäviä reikiä mutta itse en ole nähnyt elmukelmua hyödylliseksi. Laita ansoja sopiviin paikkoihin. Banaanikärpäset hukuttautuvat purkkeihin. Omenaviinietikka houkuttelee häiriköt paikalle ja tiskiaine rikkoo veden pintajännityksen joten kärpäset hukkuvat veteen. Muhahhhahhhahhaaaa! :D

Miten kukkakärpäsistä pääsee eroon?
Jos kotisi ovat valloittaneet kukkapurkkikärpäset (jotka eivät välitä omenaviinietikasta) niin niistä pääsee eroon tasan kahdella tavalla. Nämä kärpäsethän sikiää huonekasvien kosteassa mullassa ja kuolevat lopulta sukupuuttoon kun multa on tarpeeksi pitkään rutikuiva.
Tapa 1. lopeta heti kaikkien huonekasvien kastelu. Kun kärpäset ovat kadonneet, odota 2 viikkoa. Sitten odota lisää 2 viikkoa. Heitä kuolleet kukat pois, ja jos joku kaktus on vielä jollain ilveellä hengissä niin kastele se. Jos kärpäset palaavat niin heitä se kaktuskin menee.
Tapa 2. Heitä kaikki huonekasvit heti roskiin. Odota että kukkakärpäset ovat kadonneet. Odota vähän lisää. Hae Bauhausista uudet kukat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lolita kirjoitti:Tapa 1. lopeta heti kaikkien huonekasvien kastelu. Kun kärpäset ovat kadonneet, odota 2 viikkoa. Sitten odota lisää 2 viikkoa. Heitä kuolleet kukat pois, ja jos joku kaktus on vielä jollain ilveellä hengissä niin kastele se. Jos kärpäset palaavat niin heitä se kaktuskin menee.
Tapa 2. Heitä kaikki huonekasvit heti roskiin. Odota että kukkakärpäset ovat kadonneet. Odota vähän lisää. Hae Bauhausista uudet kukat.
Ah, rohkaisevaa, Kiitos :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Georgina kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tapa 1. lopeta heti kaikkien huonekasvien kastelu. Kun kärpäset ovat kadonneet, odota 2 viikkoa. Sitten odota lisää 2 viikkoa. Heitä kuolleet kukat pois, ja jos joku kaktus on vielä jollain ilveellä hengissä niin kastele se. Jos kärpäset palaavat niin heitä se kaktuskin menee.
Ah, rohkaisevaa, Kiitos :D
Tai sit voi toki huvitella niin kun minä, ja leikkiä ghostbustersia rikkaimurin kanssa. (Suosittelen dysonia, näyttää eniten oikeelta tähän hommaan) Äkkiä niitä kärpäsiä on ihan liian vähän jahdattavaks... :oops:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin