Jos kiihotuit, olet kaappilepakko.Lilo kirjoitti:Mietin aamulla, että joku (miespuolisista) työkavereista tuoksuu hyvälle. Sittemmin tajusin, että sehän on mun oma paita!
Tittidii-tiistai
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tittidii-tiistai
En jaksa odottaa.
Hilpasen himaan.
Illalla lenkille, josko tunnin tai puolentoista mittaisen vetäis.

Illalla lenkille, josko tunnin tai puolentoista mittaisen vetäis.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Aivan oikein!RL Burnside kirjoitti:
Edit: Sisältää ajatusvirheen; eihän nartut käytä samaa paitaa peräkkäisinä päivinä...
Oon eksyny joko väärälle osastolle tavaratalossa tai väärälle osastolle kotona. Mut hei ei yhtään hullumpi tuoksu, saatan kokeilla toistekin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Päivän tüöt tehty. Arbeit macht frei, eli nyt pääsöö kotia. Vähän myöhäiseksi meni, kun päivän aamupuoli meni hampilekurilla piipahtaessa (huomasin liian myöhään unohtaneeni ajan, ja sain uuden ajan samalta päivältä vähän myöhemmin).
http://naurunappula.com/z/408604
(öhhöhö, puujalka)
Ennen ajoa:Monsieur Manala kirjoitti:Yhel nettitypil menee vähä huonosti parisuhderintamalla niin mä ajattelin empatianosoituksena ajaa partani pois. Sitte mä ajoin. En muistanu et oon näin ruma.
http://naurunappula.com/z/408604

(öhhöhö, puujalka)
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tittidii-tiistai
Lenkki oli nautinnollisen hyvä. Huomenna tai viimeistään torstaina uudelleen. Takassa tuli ja sunnuntaina grillattu lohenpalanen lämpenemässä puuhellan uunissa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Järki sanoo et poskiontelotulehdus(varmaan jääny sitä spermaa sinne!1 kerran oli keuhkoklamydia(1995) et imutehot on ainaki paikallaan ehhehe ehhehh t. Niba) ja pitäis olla saikulla, mut silti aattelin huomennakin herätä kuuden pintaan, harjotella kolmeen otteeseen eppujen ja toppujen kans Maamme -laulua ja niistää n. 20-25 nenäliinaa päivän aikana. Parhautta kuitenkin: 18:sta oppilaasta 7 pois(sairaana), koitetaan korottaa huomiseen mennessä!
Leivottiin lapsukaisen kans toscakakku. Piti tehdä piparitaikina, mutku ei ollu sitä helvatan soodaa, niin ei onnannu. Huomenna sitten. Nyt nukkumaan.
Leivottiin lapsukaisen kans toscakakku. Piti tehdä piparitaikina, mutku ei ollu sitä helvatan soodaa, niin ei onnannu. Huomenna sitten. Nyt nukkumaan.
Prepare for the worstest.