Voices in my head. Olin jo tilaamassa jenkkilästä samanlaisen läjän rytkyjä, postituskulut olisivat olleet toistasataa dollaria. Nyt siis tein silkkaa säästöä!bliss kirjoitti:
Ja kuka käski tuhlailla sälään ja vaattehiin tollasia summia
Mitä Ostit?
Mä ajattelen (mielelläni) sun linjojasi ja jätän moisten mättöjen syöttämisen väliin! Kiitos kuitenkin winkistä!bliss kirjoitti:Voit sitten tarjota mulle pizzan ja kalian säästämilläsi dollareillaSikaMika kirjoitti: Olin jo tilaamassa jenkkilästä samanlaisen läjän rytkyjä, postituskulut olisivat olleet toistasataa dollaria. Nyt siis tein silkkaa säästöä!![]()
Niinq kiitos vinkistä tai jotain.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mitä Ostit?
- sienisalaattia
- marinoitua paahtopaistia
- graavia lohta, paria sortia
- välimeren kiereleipää
- lohta
- B&J pari purkkia
- sitäsuntätä yllä olevien tapaan
yhden miehen eväät (paitti jos pukkaa seuraa) reilu 100€, RÖYH!
Edit.
Elle Decor, Italian versio, enkku tekstein.
Kelpaako kohdallani hyödyttömäksi, Rouva Pupu ?
- marinoitua paahtopaistia
- graavia lohta, paria sortia
- välimeren kiereleipää
- lohta
- B&J pari purkkia
- sitäsuntätä yllä olevien tapaan
yhden miehen eväät (paitti jos pukkaa seuraa) reilu 100€, RÖYH!
Edit.
Elle Decor, Italian versio, enkku tekstein.
Kelpaako kohdallani hyödyttömäksi, Rouva Pupu ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tuhosin koko paskan kun vitutti. Sellanen kiristysruuvi katkesi sinne sisälle ja siitä se sitten lähti. Oli se siinä mielessä oma moka kun ostin Sotkasta.exPertti kirjoitti:Oliko se nyt niin selkeä oma moka ettet kehtaa vielä takaisin?bedlam kirjoitti:Ostin sunnuntaina tietokonepöydän. Hajotin sen kootessani ja kiikutan tänään roskikseen.
Black & Decker Quattro -akkuporakoneeni (jossa myös pistosaha ja hiomakone) simahti. Akku ei suostunut latautumaan. Otin akun ja laturin mukaan ja hurautin K-Rautaan selvittämään onko vika laturissa vai akussa.
Myyjänä oli ponteva (ja omintakeisen makuni mukaan myös aika hottis) nainen joka totesi että noin vanhalle mallille vara-akku maksaisi ainakin €50 plus postikulut, jos se tilataan varaosamyyjältä. Kokonaan uusi B&D -akkukone maksoi €39 (pelkkä pora/väännin). Vanhan laturin ja akun kuntoa ei pystytty selvittämään sillä uuden malliset akut eivät sopineet vanhaan laturiin (jotta sen kunto olisi voitu tarkistaa).
Myyjä ihkutteli myös Boschia ja Makitaa ("tää on aivan ihana! <3", "tän mä ottaisin, tässä on pidempi takuu", "mä niin haluaisin myydä sulle tän Boschin") ja melkein narahdin myyntiflirttiin, mutta päätin pysyä lujana tylsimyksenä ja ostin sitten sen €39:n B&D koneen, joka on täysin riittävä harvaan käyttötarpeeseeni. Mutta jäin ihmettelemään homman järkevyyttä. Jos tuohon vanhaan laitteeseen ei saa toimivaa akkua, se joutaa muutoin hyvästä kunnostaan huolimatta roskiin. Mitä järkeä?
Luulin että pelkästään laitteisiin joissa on sisäänrakennettu akku pitää suhtautua vainoharhaisesti, mutta eivät ne vaihtoakkulaitteetkaan näköjään puhtaita pulmusia ole...
Myyjänä oli ponteva (ja omintakeisen makuni mukaan myös aika hottis) nainen joka totesi että noin vanhalle mallille vara-akku maksaisi ainakin €50 plus postikulut, jos se tilataan varaosamyyjältä. Kokonaan uusi B&D -akkukone maksoi €39 (pelkkä pora/väännin). Vanhan laturin ja akun kuntoa ei pystytty selvittämään sillä uuden malliset akut eivät sopineet vanhaan laturiin (jotta sen kunto olisi voitu tarkistaa).
Myyjä ihkutteli myös Boschia ja Makitaa ("tää on aivan ihana! <3", "tän mä ottaisin, tässä on pidempi takuu", "mä niin haluaisin myydä sulle tän Boschin") ja melkein narahdin myyntiflirttiin, mutta päätin pysyä lujana tylsimyksenä ja ostin sitten sen €39:n B&D koneen, joka on täysin riittävä harvaan käyttötarpeeseeni. Mutta jäin ihmettelemään homman järkevyyttä. Jos tuohon vanhaan laitteeseen ei saa toimivaa akkua, se joutaa muutoin hyvästä kunnostaan huolimatta roskiin. Mitä järkeä?
Luulin että pelkästään laitteisiin joissa on sisäänrakennettu akku pitää suhtautua vainoharhaisesti, mutta eivät ne vaihtoakkulaitteetkaan näköjään puhtaita pulmusia ole...
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mitä Ostit?
Kannattaa ostaa laatukone. Siihen saa muitakin kuin alkuperäisiä akkuja. Esim Partco:sta tuo sivu ja pari eteenpäin. Hain sieltä vanhaan 7.2V Makitaan akun, hyvin on pelittänyt kolmatta vuotta.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Joo, minen löytänyt Partcon esitteestä kuin AEG:n ja Boschin koneisiin sopivia akkuja. Mutta löysin tämmöisen ja tämmöisen. Ja löytyypä vielä alkuperäinenkin akku Englannin Amazonilta. Molemmat silti kalliimpia kuin se ostamani väännin... mutta olisi sääli heittää Quattro roskiin. Kaippa mä tuommoisen sitten tilaan. En kyllä tuota alkuperäistä, kun se kerran petti.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mitä Ostit?
Taitaa siellä olla muitakin. Black&Decker, Elu, DeWalt, Hitachi, Festo, Makita, Metabo, Panasonic, Ryobi. Joku kai noista on ns laatumerkki. Tai löytyy muitakin malleja, kuin sunnuntaisin käytettäviä tuotteita. Ne laadukkaat tuppaavat olemaan trendikkästi Vihreämpiä.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mitä Ostit?
Noi on kennotetuja, ainakin se oli minkä ostin vanhaan Makitaan. Ja kennottavat kunhan vie kuoret, tosin halvimpien vääntimien kohdalla on kalliimpaa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Jeee, tilasin lähes kaikki joululahjat netistä eilen
Lisäksi meille kotiin pari kivaa juttua, mm. pari muovista kasvia, koska olen tullut siihen tulokseen, etten tahdo siivoilla kissanoksennuksia matoilta... jos meillä on joku kasvi, kissat eivät saa mielenrauhaa ennen kuin se on kadonnut parempiin suihin ja sitten oksennellaan.

Olen ostanut itselleni kaikki joulusuklaat. Saattaapi niitä muutki saaha syyä.
Toissapäivänä ostin Iittalan Taikaa punaisena: motin, lautasen ja kipon. Ne piristää aamun kummasti. Yleensä en pidä rönsyilevistä kuvista mutta jostain syystä Taika iski ja sitten kun se tuli vielä punaisena kausituotteena niin avot.
Toissapäivänä ostin Iittalan Taikaa punaisena: motin, lautasen ja kipon. Ne piristää aamun kummasti. Yleensä en pidä rönsyilevistä kuvista mutta jostain syystä Taika iski ja sitten kun se tuli vielä punaisena kausituotteena niin avot.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.