Toiseen keskusteluun viitaten olen alkanut epäillä että palstan miehet ovat keskimäärin kiinnostuneempia aisastani kuin naiset. Siis toisin sanoen täällä on hiukkasen paljon homoa jengiä. Tästä onkin nyt otettava selvää CopyGat-tyylisellä laadukkaalla kitinä-kyselyllä.
Olen kiinnostunut Manalan aisasta teoriassa.
On niin paljon puhuttu, että Foto olis kiva ylläri.
Alex Haleyn neekerieepoksen "Juuret" lukeneet ehkä muistavat, että mandingankielellä "Foto" tarkoittaa penistä.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Geetzu kirjoitti:Sori, pääsin vasta nyt näyttämään palstan tytteleille mallia.
Ainoo palkki mikä on kasvanu edellisen postaukseni jälkeen on "Olen mies, enkä ole kiinnostunut Manalan aisasta". Onks toi nyt sitten mallikasta?
Kyllä mä pallotin sen oikean vaihtiksen eli olen myös käytännössä kiinnostunut Manalan aisasta.
En ymmärrä miksei tällasissa asioissa kantsis vähän valehdellakin (ei sillä, että mä nyt just valehtelisin!) kun tietää, että toiselle tulee vaan hyvä mieli. Siis miksei me naiset vähän enemmän niin ku jaettais tätä loveamme, joulukin pian ja kaikkee! Lunta! Ihanaa elämää! Ei voi kiinnostua jos ei edes yritä! Aisa on yhtä kuin elämä!
Ei, valitan. Lohdutukseksi kerron, että aika vähän kenenkään muunkaan aisa tällä hetkellä, kun nenä vuotaa ja silmät vuotaa ja yskittää niin maan pirusti.