Ei se mitään, vaihtelu virkistää! Mä oon nähny vaan susta päiväunia. <3Lapitii kirjoitti:Seukkailin Clayn kanssa viime yön. <3
Loppuviimeks kyl vaihoin sen yhteen ihqn duunikaveriini, sori Savipossuhani! Mut olihan se kivaa niin kauan ku sitä kesti!
Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
^ Ja et muuten usko uniani!!1
Lilo ja Nexien hauva kävivät meillä siedätyshoitamassa lapsiani. Nuoremman allergia (ei mitään oikeasti ole) meni unessa niin pahaksi, että valkoinen hauva muuttui muksun limasta vihreäksi. Liloa se ei häirinnyt yhtään, sanoi pesevänsä hauvan ennen sen palautusta, "anna nyt muksun köhiä vaan hyvää se tekee!".
Ei seksiä.
Lilo ja Nexien hauva kävivät meillä siedätyshoitamassa lapsiani. Nuoremman allergia (ei mitään oikeasti ole) meni unessa niin pahaksi, että valkoinen hauva muuttui muksun limasta vihreäksi. Liloa se ei häirinnyt yhtään, sanoi pesevänsä hauvan ennen sen palautusta, "anna nyt muksun köhiä vaan hyvää se tekee!".
Ei seksiä.

Argh. Viime yönä olin sitten vuokrannut Frederik Kruegerin vanhempien ullakon ja siirtänyt sinne kaiken omaisuuteni. Vanhemmat olivat sellainen todella herttainen yli 100-vuotias pariskunta, ja he asuivat Westendissä. Ei siinä mitään, mutta juuri kun olin saanut muuttourakan loppuun ja ajattelin heittäytyä sohvalle pitkäkseni, Frederik ilmestyi paikalle hyvin, hyvin vihaisena. Kuulemma kyseinen ullakko oli hänen ikioma turvapaikkansa, minne hän aina tuli viettämään aikaansa kun elämä oli kohdellut häntä kaltoin, eivätkä vanhemmat olleet kertoneet hänelle mitään vuokraussuunnitelmistaan. Nyt hän tarvitsi kyseistä ullakkoa ehdottomasti kahdeksi viikoksi, joten kuulemma minun piti mennä siksi aikaa jonnekin muualle asumaan. Minut viskattiin ulos ovesta ja tavarani jäivät sisälle, oli vähän orpo olo siellä pihalla juuri ennen herätyskellon soimista.
Geetzu oli miehensä kanssa vierailulla meillä viime yönä. Tosin päivä oli perjantai. Siweästi yökylässä. Pariskunta oli kuitenkin jostain kovin riidoissaan ja kesken yötä sukset menivät niin ristiin, että herra G alkoi pakkaamaan kamojaan ja ilmoitti nartulleen että nyt lähdettiin kotiin. Geetzu ei edes katsonut mieheensä, vaan ilmoitti tylyn lakonisesti, että hän ei lähde vaan jää meille koko viikonlopuksi. Herra G häipyi kamoinensa kovasti jotain tuhisten. Yksin jäänyt Geetzu tuupertui sitten kovin väsyneenä ja suruissaan lattialle nojaten sohvaan. Sulki silmänsä ja nukahti. Pakkohan sitä suruisan oloisaa hahmoa oli mennä hellimään. Hiivin hiljaa Geetzun viereen ja kävin viereen. Hellästi hyväilin kirkkaana kiiltäviä tummia hiuksia ja silkin pehmeää poskea. Hymy palasi Geetzun suupieliin ja hän käänsi päätään ja ylävartaloaan niin, että en voinut olla siirtämättä kättä hitaasti kaulalle, siitä hitaasti olkapäälle ja kohti lämmintä ja paljasta selkää…
Tietenkin tässä kohtaa pikku-ukko herää omassa huoneessaan alkaa huutamaan hädissään isäänsä. En ehtinyt edes herkkuperseelle asti!! Aistikohan se mun unen ja päätti panna stopin papan eroottisille seikkailuille...
Tietenkin tässä kohtaa pikku-ukko herää omassa huoneessaan alkaa huutamaan hädissään isäänsä. En ehtinyt edes herkkuperseelle asti!! Aistikohan se mun unen ja päätti panna stopin papan eroottisille seikkailuille...
Pieleen meni taas, tällä kertaa oltiin jollakin tanssitunnilla tms. Huomattiin homma itsekin ja lopuks istuttiin naureskelemassa, että miten nää meidän unitreffit on aina ihan väärässä paikassa.Geetzu kirjoitti:^ Must on kiva et näät itestäs unia, se jotenkin kiehtoo.
Olit muuten leikannut hiukset.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ihana Lilo! ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mulla on takana ihan unettomia öitä, tuntuu et (jos vaan nukahdan) en edes vaihda yön aikana asentoa. Zippaan täysin ja herään mistään mitään tietämättä ekaan seinän takaa kuuluvaan rääkäsyyn.
Toi itsensä unissa näkeminen viehättää. Tykkään sellasista omista unistanikin. Joskus saatan olla katselijan osassa mutta useimmiten en edes sitä, olen täysin unen ulkopuolella tiedättekö??
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mulla on takana ihan unettomia öitä, tuntuu et (jos vaan nukahdan) en edes vaihda yön aikana asentoa. Zippaan täysin ja herään mistään mitään tietämättä ekaan seinän takaa kuuluvaan rääkäsyyn.
Toi itsensä unissa näkeminen viehättää. Tykkään sellasista omista unistanikin. Joskus saatan olla katselijan osassa mutta useimmiten en edes sitä, olen täysin unen ulkopuolella tiedättekö??
- Frederik Krueger
- Kitisijä
En kaiketi koskaan näe itseäni unissa. Tajusin taas tuossa yksi yö näkeväni unta kun yritin nähdä naamani vessan peilistä, mutta se näkyi epäselvänä haamukuvana (syynä ei ollut smäidäinen peilikään). Tokaisin unessa itselleni että taidan nähdä unta kun ei edes peilikuvasta saa selvää. Tällä kertaa en muistanut kokeilla lentämistä kuten aikaisemmassa lucid dreaming-kokemuksessani, mutta eipä se aikaisemmallakaan kerralla kovin erikoista ollut.Geetzu kirjoitti:Toi itsensä unissa näkeminen viehättää. Tykkään sellasista omista unistanikin. Joskus saatan olla katselijan osassa mutta useimmiten en edes sitä, olen täysin unen ulkopuolella tiedättekö??
Joskus lähimenneisyydessä näin lyhyen Kitinä-unen, mutta tälläkin kertaa se liittyi tylsästi vain foorumiin. Crowbar vittuili palstalla kovasanaisesti muistaakseni prosessin kirjoituksille, ja prosessi vastasi närkästyneenä kuinka C:llä on aina tapana tehdä palstalla pitkän hiljaisuuden jälkeen raivokkaita ja lyhyitä sissihyökkäyksiä hänen kirjoituksiaan vastaan. Siihen uni loppuikin.
Tulkitsin unen tarkoittavan minun kärsivän vakavasta oidipus-kompleksista, keuhkopöhöstä sekä järisyttävän mielenkiinnottomista unista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Frederik Krueger kirjoitti:Tulkitsin unen tarkoittavan minun kärsivän vakavasta oidipus-kompleksista, keuhkopöhöstä sekä järisyttävän mielenkiinnottomista unista.

Eiku näet tietenkin itsesi Valkealan perämetsinä! Yksi ominaisuutesi on se, että tunnet voimakasta eroottista vetoa omiin Geetzumaisiin piirteisiisi, olit siis itse myös Geetzu siinä unessa.exPertti kirjoitti:Eli minä näen itseni Valkealan perämetsissä munani Geetsun suussa (eräs sekava uni aikoinaan)?prosessi kirjoitti:Sen Westendin-talon lasiveranta puolestaan oli hyvinkin tarkka kuvaus siitä, miten minä näen itseni.![]()
Kaikkea se alitajunta teettää.
Lasiveranta vai? No en minäkään ole nähnyt vähään aikaan unia Kitinäläisistä, mutta näin unta jossa olin saanut hankittua itselleni hienon lasisen kattohuoneen työhuoneekseni (mutta unen kontekstissa se oli "kotini"). Ikkunat olivat jotenkin kirkkomaiset, neliömäisiä lasiruutuja koristeellisissa rautaraameissa.
Paikka oli muuten upea, näköalat ja kaikki, mutta siellä kävi jatkuva kylmä tuuli vaikka kaikki ikkunat vaikuttivat ehjiltä. Jonkin aikaa pähkäiltyäni vedin yhden paneelin / taulun (unessa epäselvä) loitommalle seinästä, ja sen takaa paljastui muutama rumasti rikottu lasiruutu. Raudat olivat vääntyneet sisältä ulospäin, joten otaksuin että se oli joku rakennus/remonttivaiheessa tehty iso moka joka oli peitelty taululla, ja että nyt oli takuun rauettua liian myöhäistä mennä sitä korjaamaan.
Jaapajaa. Mites tämmöinen sitten pitäisi tulkita?
Paikka oli muuten upea, näköalat ja kaikki, mutta siellä kävi jatkuva kylmä tuuli vaikka kaikki ikkunat vaikuttivat ehjiltä. Jonkin aikaa pähkäiltyäni vedin yhden paneelin / taulun (unessa epäselvä) loitommalle seinästä, ja sen takaa paljastui muutama rumasti rikottu lasiruutu. Raudat olivat vääntyneet sisältä ulospäin, joten otaksuin että se oli joku rakennus/remonttivaiheessa tehty iso moka joka oli peitelty taululla, ja että nyt oli takuun rauettua liian myöhäistä mennä sitä korjaamaan.
Jaapajaa. Mites tämmöinen sitten pitäisi tulkita?
Cooky. Eli himoitsen itseäni, koska olen niin alistuva narttu?prosessi kirjoitti:Eiku näet tietenkin itsesi Valkealan perämetsinä! Yksi ominaisuutesi on se, että tunnet voimakasta eroottista vetoa omiin Geetzumaisiin piirteisiisi, olit siis itse myös Geetzu siinä unessa.

Came here for school, graduated to the high life