Olen kyllä kuullut että lämpölaajenemisen ansiosta kaikki pumput naksuvat.daddykillkill kirjoitti:Halvalla saa harvoin hyvää.
Ei ole sikareja osteltu vielä..
Reilun vuoden käytön jälkeen en ole havainnut sisäyksikössä muuta naksumista kuin sulatusvaiheessa sisäyksikön pysähdyttyä. Toki jos on todella herkkäuninen, niin saattaahan tuon kuulla. Veikkaan kuitenkin, että pumppusi napsahtelu häviää kirkkaasti dB-määrissä sille äänelle, minkä nälkäinen lapsi päästää keskellä yötä. Meidän jätkän karjahtelu kuuluu kahden suljetun ovenkin läpi. Täytyis varmaan heittää niitä kalanpäitä iltaisin sinne autotalliin pari enemmän.masa kirjoitti:Olen kyllä kuullut että lämpölaajenemisen ansiosta kaikki pumput naksuvat.
Mut eiks tää oo vaan kökkö kun nyt se vanha kaara on jonkun muun käytös?* Ja eiks ne patskut tavallaan kantsis kokoajan pitää päällä (mut pienemmällä) eikä ottaa välissä niin ku pois?Frederik Krueger kirjoitti:- Ostin uuden auton joka ehkä saastuttaa vähemmän.
- Laitan öisin patterit pois päältä, koska nukun paremmin mahdollisimman viileässä.
Kuka hullu nyt sitä romua enää käyttäisi?!? Luultavasti se lojuu loppuelinaikansa Toyota-jälleenmyyjän ulkoparkkipaikalla. Parkkeerasin sen yhteen ulkohalliin upouusien, vielä kilvettömien Toyotoiden sekaan. Meinasi tulla tippa linssiin.Alisuorittava G kirjoitti:Mut eiks tää oo vaan kökkö kun nyt se vanha kaara on jonkun muun käytös?*!Frederik Krueger kirjoitti:- Ostin uuden auton joka ehkä saastuttaa vähemmän.
- Laitan öisin patterit pois päältä, koska nukun paremmin mahdollisimman viileässä.
Miksi? Nukun sitten huonommin.Ja eiks ne patskut tavallaan kantsis kokoajan pitää päällä (mut pienemmällä) eikä ottaa välissä niin ku pois?!
Ei hätiä (suomenruotsalaisilla kulttuurisäätiöillä); tarkoitus ei ollut niinkään vähentää kulutuksen euromäärää kuin kohdentaa se paremminhuima kirjoitti:Stockmannin osakkeenomistajat parkaisevat juuri kauhusta!nexie kirjoitti: ja kulutuskäyttäytymistä voisin tarkkailla hieman enemmän. No biggies there.
Ah, mä jäänkin sitten odottamaan kaikkia niitä lahjoja ja "shamppanjatuottajien tuki"-viikonloppuja!nexie kirjoitti: Ei hätiä (suomenruotsalaisilla kulttuurisäätiöillä); tarkoitus ei ollut niinkään vähentää kulutuksen euromäärää kuin kohdentaa se paremmin
Ajattelit siis ottaa itsellesi Lilolta jonkun pienen pussukan?huima kirjoitti:Hädässä ystävä tunnetaan!Lilo kirjoitti:Ah, mä jäänkin sitten odottamaan kaikkia niitä lahjoja ja "shamppanjatuottajien tuki"-viikonloppuja!
Ja autan toki tarvittaessa laukkuvarastonkin kanssa kun seuraava syyllisyyden puuska iskee.
Mä ostin sen saman Airamin sarjan mutta 40 valolla, ja vie jumalauta 5W! Eli hirveä hukkateho muuntajassa kun puolet lisää valoja ei tee kuin watin lisää! Ite katoin tota kans kaupassa että johan nyt on, ja pientä ihmistä kusetetaan. Ostin sitten kuitenki ton 40kpl sarjan ku ajattelin että se riittää just sopivasti mun valkokankaan taakse taustavaloks. Mut eihän se ihan täydellisesti sitten riittänytkään. Että jäin kaipaa vähän sitä 80-ledin sarjaa.exPertti kirjoitti:Mitä meinaat?
Itse ostin juuri vanhojen rikkoutuneitten jouluvalojen tilalle 80 lediä sisältävät, peräti 6W.
Jep, sen sijaan että pitäisit tasaisen halvan lämmityksen päällä, rasitat aamuksi viilentynyttä taloa vielä entisestäänkin. Torspo.Frederik Krueger kirjoitti:- Laitan öisin patterit pois päältä, koska nukun paremmin mahdollisimman viileässä.