Duck kirjoitti:Millä sinä itse olet saavuttanut oman uskomattoman itsevarmuutesi ja itseluottamuksesi, mikä heijastuu valloittavaan, valaisevaan persoonallisuuteesi bileissä? Olethan sinä livenä vieläkin kirkkaampi huomion keskipiste ja keskustelujen ilopilleri kuin täällä netissä. Uskaltauduthan jopa karaokelavalle, kun tiedät että lauluäänesi pelaa! Ja uskalsit itsevarmasti ja hauskasti ottaa käsivaratuntumaa Bettyn tisseihin puistomiitissä!

Guitar Heroakin uskallat pelata jopa ihmisten katsoessa, kun olet harjoitellut sitä sen verran että tiedät ettet epäonnistu. Ja kotimatkalla uskallat painaa kaasuakin niin että naiset hämmästelee!
Niin no nyt kun aloin tarkemmin miettimään, niin taidan olla James Bond. Auto nyt ehkä on Skoda-liikkeestä AM-liikkeen sijaan, kitara muovia ja Martini tehty Tapiosta mutta tärkeintä on katos asenne. Tai persoonallisuuteen liittyvät psykoottiset häiriöt, ja salaiset sivutehtävät.
Mut kyse on harjoittelusta. Ei Guitar Heron, laulamisen tai kaasun painamisen harjoittelusta (vaikka en usko että siitä on haittaakaan), vaan naisten seurassaolemisen harjoittelua. Jos on naisten seurassa kuin kissa pölynimurin vieressä, väkisinkin aiheuttaa vain hymähdyksiä ympärillään. Tai siis. Jos naiset on niitä joiden kans pitäis pyrkiä ysiin että sais piparia ja puristaa tissiä ja joita mun ympärille sattuu yhteensä 2 kertaa vuodessa kourallinen jossain random bileissä, niin homma menee väkisinkin teennäiseksi ja väkinäiseksi. Eka pitää tottua sihen että naiset ovat ihmisiä, joka voi olla monesti vaikeaa jos kuuntelee mitä ne keskimäärin päästelee suustaan...josta johtuu se ettei naisia ei pysty ymmärtämään, mutta tärkeintä onkin että antaa kuvan että edes yrittää.
Itsevarmuutta on niin monenlaista, katsos. En usko että naiset kiinnittäisivät huomiota vain ja ainoastaan yhden osa-alueen itsevarmuuteen, kuten väität. Ei kaikkien miesten tarvitse olla pelimiehen opeteltuja elkeitä uhkuvia hurmureita. Vai tarviiko, naiset?
Jos kysyt tällaista naiselta, se vastaa taas "oot liian hyvä mulle" -tyyliinsä että ei tietenkään! Sellaiset on ihan ällöjä joista huokuu sellainen itsetietous, ja että tärkeintä on että mies on kiltti, rehellinen ja uskollinen. Sitten ne juo kaks zidua ja lähtee panee karaokea laulavan muovikitarasankarin kanssa kumit ulvoen.
Mutta osoittiko tuo paasaukseni sinusta hämmästyttävää ihmistuntemusta ja syväluotaavaa analyysiä persoonallisuudestasi, vaiko nettikirjoittelujen perusteella hatusta vedeltyjä johtopäätöksiä?
Tunnet minut kuin munankeittimesi!
Olemme meinaan tavanneet livenä ehkä 4 kertaa. Pystytkö sinäkään sen perusteella rakentamaan minusta sellaisen kokonaiskuvan että sinulla olisi pohjaa lähteä analysoimaan toimiani?
Sen perusteella mitä olemme tavanneet ja mitä olen sun pariutumisjuttujasi kuunnellut, niin kyllä mä luulen ymmärtäväni aika pitkälle mistä sun pariutumisongelmasi johtuvat, kun et yleensä pääse ensivaikutelman tekemistä pidemmälle. Ja jos pääset, niin huomaat yrittäneesi yksin. Kyllä mä osaan naisen saappaisiin itseni laittaa, ja ymmärrän kyllä ettei haparoivanoloiset ja ylianalysoivat otteesi yleensä tee kovin hurmaavaa ensivaikutusta. Toki en ole nainen, mutta edelleen uskon että naisilta on vaikea saada suoraa ja kaunistelematonta vastausta. Ne vaan sanoo että sä olet liian hyvä niille, tai jotain muuta paskaa josta ei ole mitään hyötyä, vaan saa sut yhä enemmän sekaisin.
Luulisin kuitenkin että esimerkiksi Betty olisi valmis allekirjoittamaan aika pitkälti noi mun yllekirjoittamani jutut ihan naisena. Vituttaa muuten etten enää muista miltä ne Bettyn tissit tuntui. Pitäiskö järkkää puistomiitti?