Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Riemumieli kirjoitti:S

Kun miettii tämänkin palstan neuroottisia ja sekopäisiä daameja
Jotenkin minulle tuli mieleen tästä hurraavan yleisön ympäröimä kehä, missä tosistaan ottavat mittaa lapinleukumies ja teleskooppipamppumies paljaat ylävartalot öljystä kiiltäen.

Älkää kysykö miksi.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

elco kirjoitti:Jotenkin minulle tuli mieleen tästä hurraavan yleisön ympäröimä kehä, missä tosistaan ottavat mittaa lapinleukumies ja teleskooppipamppumies paljaat ylävartalot öljystä kiiltäen.
Jos sitä haluaa, sen näkee vai miten se sanonta menikään? Mutta hei, 130 %:a me kaikki olemme, jou poks ja zäp vaan.
Paras päivä ikinä.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
Jotenkin minulle tuli mieleen tästä hurraavan yleisön ympäröimä kehä, missä tosistaan ottavat mittaa lapinleukumies ja teleskooppipamppumies paljaat ylävartalot öljystä kiiltäen.

Älkää kysykö miksi.
Täytyy johtua siitä, että palstan miehet on niin tasapainoisia ja tervepäisiä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Täytyy johtua siitä, että palstan miehet on niin tasapainoisia ja tervepäisiä!
Ehdotan, että haastat Nexien kissatappeluun Lilonpieksemismiitissä. Siitä se tasapainoisuus ja tervehenkisyys lähtee!
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Tix kirjoitti:Ehdotan, että haastat Nexien kissatappeluun Lilonpieksemismiitissä. Siitä se tasapainoisuus ja tervehenkisyys lähtee!
Se olisi kyllä näky kun Ameerica Und Kanada pimentää taivaan ja tanner tömisee.

Kyllähän tuohon tilaisuuteen saisi muutaman ringside-paikan myytyä, mutta epäilen että olisiko mustanpörssin kauppa kovinkaan vilkasta.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Millä sinä itse olet saavuttanut oman uskomattoman itsevarmuutesi ja itseluottamuksesi, mikä heijastuu valloittavaan, valaisevaan persoonallisuuteesi bileissä? Olethan sinä livenä vieläkin kirkkaampi huomion keskipiste ja keskustelujen ilopilleri kuin täällä netissä. Uskaltauduthan jopa karaokelavalle, kun tiedät että lauluäänesi pelaa! Ja uskalsit itsevarmasti ja hauskasti ottaa käsivaratuntumaa Bettyn tisseihin puistomiitissä! :jee: Guitar Heroakin uskallat pelata jopa ihmisten katsoessa, kun olet harjoitellut sitä sen verran että tiedät ettet epäonnistu. Ja kotimatkalla uskallat painaa kaasuakin niin että naiset hämmästelee!
Niin no nyt kun aloin tarkemmin miettimään, niin taidan olla James Bond. Auto nyt ehkä on Skoda-liikkeestä AM-liikkeen sijaan, kitara muovia ja Martini tehty Tapiosta mutta tärkeintä on katos asenne. Tai persoonallisuuteen liittyvät psykoottiset häiriöt, ja salaiset sivutehtävät.

Mut kyse on harjoittelusta. Ei Guitar Heron, laulamisen tai kaasun painamisen harjoittelusta (vaikka en usko että siitä on haittaakaan), vaan naisten seurassaolemisen harjoittelua. Jos on naisten seurassa kuin kissa pölynimurin vieressä, väkisinkin aiheuttaa vain hymähdyksiä ympärillään. Tai siis. Jos naiset on niitä joiden kans pitäis pyrkiä ysiin että sais piparia ja puristaa tissiä ja joita mun ympärille sattuu yhteensä 2 kertaa vuodessa kourallinen jossain random bileissä, niin homma menee väkisinkin teennäiseksi ja väkinäiseksi. Eka pitää tottua sihen että naiset ovat ihmisiä, joka voi olla monesti vaikeaa jos kuuntelee mitä ne keskimäärin päästelee suustaan...josta johtuu se ettei naisia ei pysty ymmärtämään, mutta tärkeintä onkin että antaa kuvan että edes yrittää. :D
Itsevarmuutta on niin monenlaista, katsos. En usko että naiset kiinnittäisivät huomiota vain ja ainoastaan yhden osa-alueen itsevarmuuteen, kuten väität. Ei kaikkien miesten tarvitse olla pelimiehen opeteltuja elkeitä uhkuvia hurmureita. Vai tarviiko, naiset?
Jos kysyt tällaista naiselta, se vastaa taas "oot liian hyvä mulle" -tyyliinsä että ei tietenkään! Sellaiset on ihan ällöjä joista huokuu sellainen itsetietous, ja että tärkeintä on että mies on kiltti, rehellinen ja uskollinen. Sitten ne juo kaks zidua ja lähtee panee karaokea laulavan muovikitarasankarin kanssa kumit ulvoen.
Mutta osoittiko tuo paasaukseni sinusta hämmästyttävää ihmistuntemusta ja syväluotaavaa analyysiä persoonallisuudestasi, vaiko nettikirjoittelujen perusteella hatusta vedeltyjä johtopäätöksiä?
Tunnet minut kuin munankeittimesi!
Olemme meinaan tavanneet livenä ehkä 4 kertaa. Pystytkö sinäkään sen perusteella rakentamaan minusta sellaisen kokonaiskuvan että sinulla olisi pohjaa lähteä analysoimaan toimiani?
Sen perusteella mitä olemme tavanneet ja mitä olen sun pariutumisjuttujasi kuunnellut, niin kyllä mä luulen ymmärtäväni aika pitkälle mistä sun pariutumisongelmasi johtuvat, kun et yleensä pääse ensivaikutelman tekemistä pidemmälle. Ja jos pääset, niin huomaat yrittäneesi yksin. Kyllä mä osaan naisen saappaisiin itseni laittaa, ja ymmärrän kyllä ettei haparoivanoloiset ja ylianalysoivat otteesi yleensä tee kovin hurmaavaa ensivaikutusta. Toki en ole nainen, mutta edelleen uskon että naisilta on vaikea saada suoraa ja kaunistelematonta vastausta. Ne vaan sanoo että sä olet liian hyvä niille, tai jotain muuta paskaa josta ei ole mitään hyötyä, vaan saa sut yhä enemmän sekaisin.

Luulisin kuitenkin että esimerkiksi Betty olisi valmis allekirjoittamaan aika pitkälti noi mun yllekirjoittamani jutut ihan naisena. Vituttaa muuten etten enää muista miltä ne Bettyn tissit tuntui. Pitäiskö järkkää puistomiitti?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ehdotan, että haastat Nexien kissatappeluun Lilonpieksemismiitissä. Siitä se tasapainoisuus ja tervehenkisyys lähtee!
Se olisi kyllä näky kun Ameerica Und Kanada pimentää taivaan ja tanner tömisee.
:paijaa:

Tasapainoisilla ja tervehenkisillä pojilla kuuluukin olla fantasioita.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Suurin ongelma lienee, että kaikki eivät jaksa keskustella/kaveerata vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin juuri ja vain lisääntymistarkoituksessa (työ- yms kuviot ovat asia erikseen).

Miehen ja naisen maailmat ovat niin erilaisia, että juttujaan joutuisi sensuroimaan/muokkaamaan, mikä ei ainakaan minua miellytä.
Juuri maailmojen erilaisuushan on mielenkiintoista, enkä tarkoita vain sukupuolten välisiä eroja, vaan myös erityyppisiä persoonallisuuksia. Olisi harvinaisen tylsää viettää aikansa mahdollisimman samankaltaisten ihmisten kanssa. Juttujen muokkaamisesta kovin merkittävästi "kuulijoille sopiviksi" ei kyllä ole muuta kuin haittaa, silloin kuuntelemisesta saa paljon vähemmän irti.

Tämä lause kyllä pisti vähän miettimään: Voi teitä naiset, kuka teidät päästi karsinasta ja minkä ihmeen takia. Mikä kumma saa kenetkään möläyttämään tuollaisia...?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

prosessi kirjoitti:Juuri maailmojen erilaisuushan on mielenkiintoista, enkä tarkoita vain sukupuolten välisiä eroja, vaan myös erityyppisiä persoonallisuuksia.
Ainakin silloin jos kommunikointi kuitenkin pelaa. Muutoin se muodostuu vain kuiluksi ihmisten välillä. Mutta se ei taidakaan riippua luonteiden eroista, tuon viimeisimmän kokemukseni perusteella. Samat mielenkiinnon kohteet ja jotain samaa luonteessakin, mutta kommunikaatio vaan meni päin sanonko mitä.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Duck kirjoitti:Samat mielenkiinnon kohteet ja jotain samaa luonteessakin, mutta kommunikaatio vaan meni päin sanonko mitä.
Munasarjoja?
Nyt penikseni on fantastinen!
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:Pitäiskö järkkää puistomiitti?
Oota vaan ensi kesään kiitos!

Paitsi että jos lunta tulee tupaan jo ensi kuussa, järjestettäneen ensimmäinen talvigrillausmiitti kun pakkaset tulevat ja toppatakit paksunevat, jaksatkos odottaa että vedet jäätyy ?
Ne sit järjestetään sellaisessa paikassa ettei sinne pääse edes mönkijällä!
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Niba kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Pitäiskö järkkää puistomiitti?
Oota vaan ensi kesään kiitos!
Sori, ei tarvii. Se just lähti vähän aikaa sitten ovesta. Koskas saatais se sun ovelle? Muahhah.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:juttujaan joutuisi sensuroimaan/muokkaamaan
Juuri maailmojen erilaisuushan on mielenkiintoista, enkä tarkoita vain sukupuolten välisiä eroja, vaan myös erityyppisiä persoonallisuuksia. Olisi harvinaisen tylsää viettää aikansa mahdollisimman samankaltaisten ihmisten kanssa. Juttujen muokkaamisesta kovin merkittävästi "kuulijoille sopiviksi" ei kyllä ole muuta kuin haittaa, silloin kuuntelemisesta saa paljon vähemmän irti.
Jatkan vieläkin aiheesta, koska se jäi mietityttämään. Aloin miettiä minkä verran sellaisia ihmisiä on, joiden seurassa en ole kokenut tarvetta sensuroida/muokata juttujani, ja päädyin niinkin alhaiseen lukemaan kuin viisi henkilöä, joista vain yksi on nainen. Sitten on jokunen sellainen, joiden kohdalla olen erehtynyt puhumaan sensuroimatta/muokkaamatta, ja jotka ovat reagoineet moiseen ilmiöön tavalla tai toisella negatiivisesti. Yksi noista viidestä henkilöstä on Panu Höglund, jonka kanssa on aivan käsittämättömän helppoa puhua. Nytkin ihan kuulumisten vaihdon merkeissä tapahtuva kommunikaatio saa heti mielenkiintoisia piirteitä, kun ei ollenkaan tarvitse miettiä ymmärtääkö vastapuoli mitä yritän sanoa.

Panun kohdalla huomionarvoista on, että siinä missä "keskustelu" kovin usein koostuu kahdesta dialogimuotoon puetusta monologista, Panun kanssa keskustelu on kuin kiipeäisi tikkaita ylöspäin. Edellinen puheenvuoro toimii aina askelmana seuraavalle puheenvuorolle, jolloin keskustelu ihan oikeasti myös etenee, vaikkakaan ei ehkä niin jäsennellysti kuin ennalta "valmiiksi" mietityt keskustelunaiheet.
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Luulisin kuitenkin että esimerkiksi Betty olisi valmis allekirjoittamaan aika pitkälti noi mun yllekirjoittamani jutut ihan naisena.
Jaa. Että jos Vittuilun Väinämöinen ja Tylytyksen Tuonetar ovat latteasta tikapuuteoriasiteerauksesta yhtä mieltä, mun pitäis olla, niiq, vakuuttunut? Jotenkin nyt on vähän semmoinen olo ettei tää sun neuvomises oo ihan pyyteetöntä. :D
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duck kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Juuri maailmojen erilaisuushan on mielenkiintoista, enkä tarkoita vain sukupuolten välisiä eroja, vaan myös erityyppisiä persoonallisuuksia.
Ainakin silloin jos kommunikointi kuitenkin pelaa. Muutoin se muodostuu vain kuiluksi ihmisten välillä.
Word.

Ihan liian moni ottaa maailmojen erilaisuuden jonain ihme henk. koht. loukkauksena. Tai vähintään saa kuset sukkaan kun käy ilmi, että toinen ei olekaan samasta puusta veistetty. Miksi ihmeessä? Niin paljon hienoa ja hyvää menee hukkaan jengin vetäessä hännät koipien väliin (tai vaihtoehtoisesti alkaessa ärhennellä).
EveryWoman
Kitisijä

prosessi kirjoitti:Panun kohdalla huomionarvoista on, että siinä missä "keskustelu" kovin usein koostuu kahdesta dialogimuotoon puetusta monologista, Panun kanssa keskustelu on kuin kiipeäisi tikkaita ylöspäin. Edellinen puheenvuoro toimii aina askelmana seuraavalle puheenvuorolle, jolloin keskustelu ihan oikeasti myös etenee, vaikkakaan ei ehkä niin jäsennellysti kuin ennalta "valmiiksi" mietityt keskustelunaiheet.
Erinomainen kuvaus.

Mun elämässä (IRL) näitä tyyppejä on viisi tai kuusi (yhdestä en ole ihan varma muistanko oikein, kun en ole pitkään aikaan tavannut), joista yksi on nainen. Lisäksi on aika paljonkin sellaisia, joiden kanssa tuo onnistuu tiettyjen aiheiden osalta (suurin osa on suunnittelijoita, joten ovat joutuneet ammatin vuoksi omaksumaan vapaan ajattelun mekanismeja). Heidän seurassaan juttujen sensurointia ei myöskään tarvita, sillä vaikka keskustelu ei etenekään kaikista aiheista "tikkaita kiipeämällä", niin he eivät myöskään loukkaannu tai panikoi siitä, että toinen ajattelee jotakin asiaa eri tavalla.
EveryWoman
Kitisijä

Monsieur Manala kirjoitti:
Itsevarmuutta on niin monenlaista, katsos. En usko että naiset kiinnittäisivät huomiota vain ja ainoastaan yhden osa-alueen itsevarmuuteen, kuten väität. Ei kaikkien miesten tarvitse olla pelimiehen opeteltuja elkeitä uhkuvia hurmureita. Vai tarviiko, naiset?
Jos kysyt tällaista naiselta, se vastaa taas "oot liian hyvä mulle" -tyyliinsä että ei tietenkään! Sellaiset on ihan ällöjä joista huokuu sellainen itsetietous, ja että tärkeintä on että mies on kiltti, rehellinen ja uskollinen. Sitten ne juo kaks zidua ja lähtee panee karaokea laulavan muovikitarasankarin kanssa kumit ulvoen.
Vastaus: no ei h*tissä tarvii, ja tiedän jo seurusteluhistoriani perusteella, että kyse ei ainakaan omalta osaltani ole itsepetoksesta. Manala voi ihan keskenään mennä muovikitarasankarin panopuuksi.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

EveryWoman kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Vastaus: no ei h*tissä tarvii, ja tiedän jo seurusteluhistoriani perusteella, että kyse ei ainakaan omalta osaltani ole itsepetoksesta. Manala voi ihan keskenään mennä muovikitarasankarin panopuuksi.
Komppaus EW:n puheenvuoroon.

Omat seurustelukumppanini ovat kaikki olleet enemmän tai vähemmän ujoja ja hiukan neuroottisia (joskaan ketään ei ole kyllä varsinaiseen nörttiosastoonkaan kuulunut). Pidän herkkismiehistä, ainakin herkkyyttä pitää löytyä pinnan alta. Ei kiinnosta palaakaan pelimiehet ja jälkikäteenkin vielä vituttaa se muutama kerta kun olen sortunut moisen tyyppisen miehen kanssa jotain peliä pitämään. Ihastuksen tasolle asia ei koskaan etenisi. Pelimies olisi vaan kaikin puolin liian erilainen itseeni nähden, jotta kumpikaan meistä voisi koskaan suhteesta mitään olennaista irti saada. Kliseet "kiltti, rehellinen ja uskollinen" on oikeasti ainoita toimivia.

Ankalle: Pysy sellaisena kuin olet, mutta usko enemmän siihen mitä olet. Kirjoitustesi perusteella esimerkiksi minä pidän sinusta. En sitten tiedä olisiko se siunaus vai kirous sulle, jos joku mun tyyppinen susta kiinnostuisi, mutta luulisin, että vapaana ollessani olisin voinut jopa kiinnostua, vaikkei sellaista tietenkään voi tapaamatta sanoa. Kaiken, paitsi tissiosion puolesta tykkään kuitenkin sun jutuista. Niinno, ehkä oot lisäksi vähän turhan tarkka omien ruumiillisten tuntemuksiesi tulkinnassa, mutta so what, kaikissa meissä on omat puutteemme. Ei kannata kuitenkaan opetella soittamaan muovikitaraa eikä leikkiä mitään mitä ei ole.
Duck

Joo, tattis. Oon mitä oon, ja se riittää mulle, ynnä muita lentäviä lauseita.
Quinevere kirjoitti:Kaiken, paitsi tissiosion puolesta tykkään kuitenkin sun jutuista.
Ei se mitään, en minäkään pidä siitä jos nainen häpeämättä julistaa pitävänsä pitkistä miehistä, joka on miehen sekundäärinen fyysinen sukupuoliominaisuus. Tai on se toki OK jos he jättävät mun omat makuasiani mun asiakseni. On meinaan vähän kaksinaamaista pitää yhdenlaista makumieltymystä sivistyneenä ja toisenlaista epäkypsänä. Parafilia mikä parafilia.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Duck kirjoitti:Ei se mitään, en minäkään pidä siitä jos nainen häpeämättä julistaa pitävänsä pitkistä miehistä, joka on miehen sekundäärinen fyysinen sukupuoliominaisuus. Tai on se toki OK jos he jättävät mun omat makuasiani mun asiakseni. On meinaan vähän kaksinaamaista pitää yhdenlaista makumieltymystä sivistyneenä ja toisenlaista epäkypsänä. Parafilia mikä parafilia.
Joo, siis hirvee fetissi mullakin! Mut siihen on kyllä ihan käytännön syyt; muutenhan mun lapset jäisivät pygmeiksi.
Monsieur Manala

Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Luulisin kuitenkin että esimerkiksi Betty olisi valmis allekirjoittamaan aika pitkälti noi mun yllekirjoittamani jutut ihan naisena.
Jaa. Että jos Vittuilun Väinämöinen ja Tylytyksen Tuonetar ovat latteasta tikapuuteoriasiteerauksesta yhtä mieltä, mun pitäis olla, niiq, vakuuttunut?
Ei toki tarvitse! Kerro ihmeessä minkälaisia valheita haluaisit mieluummin kuulla?

Faktahan on se, että sulla ei käy flaksi. Ei oikein sitten millään. Todennäköisimmät syyt sille ovat tietysti, että:

1. Olet liian mukava.
2. Olet liian hyvä ihminen.
3. Olet liian hyvin toimeentuleva.
4. Olet saavuttanut liikaa elämässäsi.
5. Olet liian turvallinen.
6. Asut liian väljästi.
7. Olet liian komea.
8. Olet liian urheilullinen.
9. Olet liian hauska.
10. Hyvät ystävät ovat naiselle tärkeämpiä.

Ilman muuta joko noin tai sitten ei. Saat toki päättää ihan itse missä totuudessa haluat elää.
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Ei toki tarvitse! Kerro ihmeessä minkälaisia valheita haluaisit mieluummin kuulla? (...) Saat toki päättää ihan itse missä totuudessa haluat elää.
:doh: En haluaisi kuulla aiheesta enää mitään. Aina vaan menee vittuiluksi. Alan ymmärtää miksi ne muut täällä, joilla on ihan sama tilanne, ovat asiasta hiljaa. Jotkut asiat mun pitää vaan oppia kantapään kautta.
Duck

Quinevere kirjoitti:Mut siihen on kyllä ihan käytännön syyt; muutenhan mun lapset jäisivät pygmeiksi.
Hyvä. Koska sulla on käytännön syy, pääset varmaankin sen turvin jonossa ohi niistä keskipituisista naisista jotka haluavat pitkän miehen tunteakseen olonsa turvallisemmiksi, sekä niistä pitkistä naisista jotka haluavat pitkän miehen koska haluavat että mies on heitä itseään pidempi jotta he eivät tuntisi oloaan tyhmäksi korkokengissä. :)

Kannattaa kuitenkin ehkä katsoa näitä wanhoja tilastoja.
Viimeksi muokannut Duck, 11.11.2008 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No mutta hei Duck, voithan sinäkin vastaavasti sanoa preferoivasi isoryntäisiä naisia jotta mahdollisista tulevista tyttäristäsi ei tulisi lautoja tai patalappurintaisia, jotka joutuvat myöhemmin elämässään kärsimään näistä fyysisistä vajavaisuuksistaan. Käytännöllinen syy sekin.

Think about the children, people!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Voisin toki, mut oon rehellinen ja sanon että syyni ovat puhtaasti epäkäytännöllisiä.

P.S. Toivottavasti ihmiset tajusivat että se postaamani The Onionin juttu oli sarkasmia, tai vaihtoehtoisesti tajusivat että minäkin tajusin sen kyllä olevan sarkasmia. Harrastamani itseironia on joskus vähän monimutkaista.
Vastaa Viestiin