Kun puhallat veteen, tulee kuplia.
Irtonaisia ajatuksia..
You are just..So easy
No mutta, onkos se itse DramaQueen, sympatiaa ja selkääntaputtelua taas hakemassa? Enhän minä, mut ne muut.KGrilli kirjoitti:every:
kinastelussaan kanssasi manala on käyttänyt oikeutuksinaan ja selityksenä käytökseensä juuri niitä samat asiat mistä hän on aiemmin kritisoinut ja haukkunut minua. hän jopa on omaksunut omia aikaisemmin tuomitsemiaan perusteluitani mielipiteideni muodostumiselle. juuri niitä samoja jotka minun käyttämänäni nostattivat "KGrilli-hirteen-tsunamin".
Ettei menisi ihan yksipuoleiseksi kiemurteluksi, aiotko vielä lunastaa lupauksesi siitä, että skippaat koko pikkujoulut, vai kehtaatko myöntää suoraan, että se oli vain yksi ylidramatisoitu sympatiankerjuureissu lisää DramaQueen-itkuarsenaalissasi?mutta jatkakaa vaan. onhan tätä manalan kastematomaista kiemurtelua ongenkoukussa kiva katsoa.
Hetkinen. Olet siis sitä mieltä, että Manalan sinuun kohdistama ilkeily oli suotavaa? Nostit porun asiasta ainoastaan saadaksesi antaa samalla mitalla takaisin - et siksi että sinusta tuntui pahalta, vai? Siinä tapauksessa voitte jatkaa hiekkalaatikkoleikkejänne ihan rauhassa.KGrilli kirjoitti:noh, kaikki on suotavaa ja sallittua keskustelupalstalla joka ei ole edes keskustelupalsta vaan aikuisten hiekkalaatikko. ehkä ainoa mitä en hyväksy on henkilökohtaisiin, yleensä ulkoisiin ominaisuuksiin menevä ilkeily, eikä sitä täällä viime aikoina edes ole joitain hajanaisia poikkeuksia lukuunottamatta enää edes esiintynyt.
Mielipiteensä kullakin.Ann kirjoitti:Tällä palstalla, se on melkeinpä toivottavaa.EveryWoman kirjoitti: Hetkinen. Olet siis sitä mieltä, että Manalan sinuun kohdistama ilkeily oli suotavaa?
Sosiaalisen eläimen peruspakkiin kuuluva hommeli. Foorumin säännöistä tai yleisestä mielipiteestä tehdään epäjumala, joka kontrolloi kaikkea. Unohtuu, että sääntöihin voi vaikuttaa ja mielipiteitä voi kyseenalaistaa, ainakin silloin jos ajatellaan foorumien olevan ihmisiä varten eikä ihmisten foorumeja varten. Ja sama kuvio toistuu kaikkialla - työpaikoilla, kaveriporukoissa, organisaatioissa, missä tahansa yhteisöissä. Ihmiset alistuvat yhteisölle kuvittelemansa tietoisuuden pelinappuloiksi, vaikka ovat itse yhteisön tärkeimmät (tai ainoat) rakennusosat. Hullua kuin mikä.Ann kirjoitti:vedotaan sääntöihin, tai niiden puutteeseen.
Pienen ihmisen hiljainen protesti on aina silloin tällöin paikallaan. Terveisiä paitsiosta.EveryWoman kirjoitti:Foorumin säännöistä tai yleisestä mielipiteestä tehdään epäjumala, joka kontrolloi kaikkea. Unohtuu, että sääntöihin voi vaikuttaa ja mielipiteitä voi kyseenalaistaa, ainakin silloin jos ajatellaan foorumien olevan ihmisiä varten eikä ihmisten foorumeja varten.
Minulle ei ole tunnusomaista poistua järjettömien toimintamallien yhteisöistä sanaakaan sanomatta, jos jotenkin olen sellaiseen tullut astuneeksi. Yleensä ainakin kerron mielipiteeni asioista, ja katson mitä mieltä muut siitä ovat. Tähän menessä tämä on osoittautunut hurjasti tuppisuisuutta palkitsevammaksi (olen kokeillut sitä ainakin parissa työyhteisössä ja parissa kaveriporukassa), joten jatkan valitsemallani tiellä.SingleMalt kirjoitti:Kity on.EveryWoman kirjoitti: Hullua kuin mikä.
Järkevämpää touhua kaivattaessa, kannattaa hakeutua toisenlaisille foorumeille.
Ei poistumisesta ollutkaan kyse, vaan siitä, että kity on se, mitä se on. Miksi sen pitäisi ollakkaan mitään muuta? Tarkoitin siis sitä, että toisenlaista keskutelua kaivatessa, kannattaa käydä muilla foorumeilla. En minäkään lätkäuutisia ja lätkäkeskusteluita täältä hae.EveryWoman kirjoitti:[
Minulle ei ole tunnusomaista poistua järjettömien toimintamallien yhteisöistä sanaakaan sanomatta, jos jotenkin olen sellaiseen tullut astuneeksi.
Kait sitä pointtia hällä oli siinä, että mikäli keskusteltaessa huomataan toisen loukkaantuneen pahastikin jostain, niin onko sitten enää syytä jatkaa samalla linjalla, kun täten ei enää saavuteta mitään muuta kuin ilkeilystä koituvaa jotakin härpäkkää.SingleMalt kirjoitti:Ei poistumisesta ollutkaan kyse, vaan siitä, että kity on se, mitä se on. Miksi sen pitäisi ollakkaan mitään muuta? ..EveryWoman kirjoitti:[
Minulle ei ole tunnusomaista poistua järjettömien toimintamallien yhteisöistä sanaakaan sanomatta, jos jotenkin olen sellaiseen tullut astuneeksi.
Minulle vain tulee paatoksestasi tällä kertaa mieleen Hanhieniemen Joki-biisin sanat.
Meniköhän se nyt ihan näin kuin väität?KGrilli kirjoitti:manalahan epäili etten mä kehtaa näyttää naamaani jouluruokailussa ja siitähän sitten totesin, että pysyn poissa jos kerran niin riipoo.
Puhu lisää tuhmia beibe.HellBell kirjoitti:härpäkkää.
itkuraivari? you wish. mä olen kikatellut sulle tässä pitkin matkaa koko ajan. jösses että sä luulet olevasi tärkeä osa tuntemattomien ihmisten elämää!Herra Manala kirjoitti:Meniköhän se nyt ihan näin kuin väität?KGrilli kirjoitti:manalahan epäili etten mä kehtaa näyttää naamaani jouluruokailussa ja siitähän sitten totesin, että pysyn poissa jos kerran niin riipoo.
Muistaakseni sinä vedit dramaattiset itkupotkuraivarit ja sanoit että on minun syytäni, että sinä et nyt tule pikkujouluihin, ja toivoit että kaikki vihaisivat minua siksi. Painotit vielä muistaakseni kolmeen otteeseen että syy on minun ja ainoastaan minun. Minä löin vetoa, että sinä tulet pikkujouluihin, ja selität tulemisesi sillä, kun "kaverisi" ovat kädet ristissä sitä rukoilleet. Juuri niinkuin tempauksellasi halusit.
Ei mitään uutta. Taisin olla harvinaisen oikeassa suhteesi.
Puhu lisää tuhmia beibe.HellBell kirjoitti:härpäkkää.
Tsorgen, mutta pidän kysymystäsi ihan älyvapaana, enkä sano tätä loukkaamistarkoituksessa.SingleMalt kirjoitti:Ei poistumisesta ollutkaan kyse, vaan siitä, että kity on se, mitä se on. Miksi sen pitäisi ollakkaan mitään muuta?EveryWoman kirjoitti:Minulle ei ole tunnusomaista poistua järjettömien toimintamallien yhteisöistä sanaakaan sanomatta, jos jotenkin olen sellaiseen tullut astuneeksi.
Tästä vielä. Kity ei ole mikään kollektiivitajunta, jolla on oma tahto. Kity on sitä, mitä siihen osallistuvat ihmiset siitä tekevät. Ei ole mitään meitä suurempaa voimaa tai valtaa, joka päättäisi että Kity nyt vain on tätä. Jos me haluamme sen olevan tätä, niin sitten se on. Osallistun tähän ketjuun osittain juuri saadakseni selville, ketkä kaikki todella haluavat Kityn olevan paskanheittoon keskittynyt aikuisten hiekkalaatikko, ja ketkä vain alistuvat sosiaaliseen ryhmäpaineeseen.SingleMalt kirjoitti:kity on se, mitä se on
Tuota olen opetellut jo hyvinkin pitkään. Muuten tuskin olisin jaksanut täällä (ja Cityssä) näin kauaa kirjoitella. Olen ihan samaa mieltä siitä, että stressaaminen vain huonontaa ihmisen toimintakykyä. Saako kysyä, miksi ajattelit minun stressaavan?SingleMalt kirjoitti:Opettele yksi toinenkin ominaisuus. Opettele katsomaan asioita stressaamatta ja miettien, miten sitä voisi parantaa.
Kaikkea ei tarvitse korjata, koska kaikki eivät kaipaa korjaamista.
EveryWoman kirjoitti: Tästä vielä. Kity ei ole mikään kollektiivitajunta, jolla on oma tahto. Kity on sitä, mitä siihen osallistuvat ihmiset siitä tekevät. .