Mullekin on sanottu noin. Olivat melkein inhottavimmat pakkini koskaan.ja joka perään vielä sanoo "ettei ole tarpeeksi hyvä minulle" eikä hyväksy vastaväitteitä
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
^ Sustahan saa varsin hyväitsetuntoinen sälli -kuvan, loistavaa! Tuntuma nettisinusta muuttui jälleen. Mut mut, onko se "lottovoitolta päällisin puolin tuntuva nainen" nyt sitten kuitenkin "vaatimattomamman oloinen" vai miten, en oikein pääse jyvälle?
Minusta hän on varsin nätti, mutta hänellä on kamalan huono itsetunto ja omanarvontunto, joten hänen esiintymisensä ja itsensä kantaminen on aika vaatimatonta. Itse taas lannistun helposti, ja tulkitsen huonosta omanarvontunnosta kumpuavan haluttomuuden kiinnostuksen puutteeksi (tai ainakin menen hetkellisesti hämilleni enkä löydä sopivaa korttia pöytään lyötäväksi). Ei kovin toimiva yhdistelmä.Alisuorittava G kirjoitti:Mut mut, onko se "lottovoitolta päällisin puolin tuntuva nainen" nyt sitten kuitenkin "vaatimattomamman oloinen" vai miten, en oikein pääse jyvälle?
No auts. Kuulostaa tosiaan kommunikointikatkokselta.Duck kirjoitti: Lähinnä semmoinen "kui varte se meiän juttu ei toiminu", mutta sieltä tulikin naurua että eihän meillä edes ollut mitään juttua, ihme omia kuvitelmia mulla.No joo, eihän kai sitten tainnut ollakaan, mutta ei se ainakaan minun tahdonpuutteestani ollut kiinni, joten...
Ei, vaan ehkä hän nimenomaan tarkoitti sitä, että et ole pelimies ja siten olet liian hyvä hänelle. Äh, en minä tiedä, kunhan heitän. Onnea matkaan joka tapauksessa... siksi tuo väite tuntuu kovin oudolta. Pelkääköhän hän mun olevan joku humpher-dumpher -pelimies tai jotain?

- Frederik Krueger
- Kitisijä
Tuohon voisi tokaista ettei se ole hänen päänsärkynsä.Duck kirjoitti:ja joka perään vielä sanoo "ettei ole tarpeeksi hyvä minulle" eikä hyväksy vastaväitteitä.
Ihanaa kuinka pyyteettömiksi jotkut ihmiset muuttuvat kun haluavat päästä eroon jostakusta. Yhtäkkiä jätettävä onkin "liian hyvä" ja "kunnollinen" ja mitävielä. Sinänsä epäloogista etteivät he halua sellaista kultakimpaletta itselleen, varsinkin jos kultakimpale tuntuu vastaavasti olevan hänestä kovin kiinnostunut.
Vastaavasti jos taas pelkää että toinen jättää tai ei suostu suhteeseen kanssaan, on suhteen vastahakoinen osapuoli yllättäen toisen mielestä kylmä kusipää joka ei tiedä mikä on itselleen hyväksi, hänellä on elämänarvot vinksallaan ja mitävielä. Miksi haukkuja kuitenkin pyrkii niin hanakasti suhteeseen sellaisen rujon puoli-ihmisen kanssa?
Elämän pieniä mysteereitä, vähän niinkuin haamubemari.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Sitähän mäkin. On vaan vähän epäselvää onko tää sitä että "osoita kiinnostuksesi oikeasti ja sinnikkyytesi palkitaan" vaiko "painu pois, ei todellakaan kiinnosta" vaiko jotain ihan muuta.Frederik Krueger kirjoitti:Ihanaa kuinka pyyteettömiksi jotkut ihmiset muuttuvat kun haluavat päästä eroon jostakusta. Yhtäkkiä jätettävä onkin "liian hyvä" ja "kunnollinen" ja mitävielä. Sinänsä epäloogista etteivät he halua sellaista kultakimpaletta itselleen, varsinkin jos kultakimpale tuntuu vastaavasti olevan hänestä kovin kiinnostunut.
Toisaalta... epäselvät tapaukset lienee vain parasta jättää rauhaan. Ja moikata tavattaessa.
Sitä voisi tietenkin miettiä, että miksi hän halusi tulla treffeille kanssasi taas, vuosien jälkeen, ellet kiinnosta häntä ollenkaan. Ainakin minä kuvittelisin, että itsestään kovin epävarma henkilö ei haluaisi treffeille henkilön kanssa, josta hän jo etukäteen tietää, että tämän joutuu tavalla tai toisella torjumaan. Tämä tietenkin edellyttää sitä, että kyseinen henkilö todella on epävarma, eikä käytä "epävarmuutta" tekosyynä torjuntaan.Duck kirjoitti:Sitähän mäkin. On vaan vähän epäselvää onko tää sitä että "osoita kiinnostuksesi oikeasti ja sinnikkyytesi palkitaan" vaiko "painu pois, ei todellakaan kiinnosta" vaiko jotain ihan muuta.Frederik Krueger kirjoitti:Ihanaa kuinka pyyteettömiksi jotkut ihmiset muuttuvat kun haluavat päästä eroon jostakusta. Yhtäkkiä jätettävä onkin "liian hyvä" ja "kunnollinen" ja mitävielä. Sinänsä epäloogista etteivät he halua sellaista kultakimpaletta itselleen, varsinkin jos kultakimpale tuntuu vastaavasti olevan hänestä kovin kiinnostunut.
Toisaalta... epäselvät tapaukset lienee vain parasta jättää rauhaan. Ja moikata tavattaessa.
Jos se ei ajatellut niitä treffeinä, vaan muuten vaan esim. kahvilla käyntinä. Oletan, että Duck oli se, joka ehdotti tapaamista, mutta jos tämä toinen ehdotti, sitten tilanne on eri. Jos sillä oli tylsä hetki ja Duck esim. soitti ja se aatteli, että no voishan olla kiva nähdä vähän ihmisiä. Jotenkin tolleen mä voisin kuvitella, et oisin voinut joskus ajautua tollaseen juttuun, tosin liian hyväks en kyllä sanois ketään.prosessi kirjoitti:
Sitä voisi tietenkin miettiä, että miksi hän halusi tulla treffeille kanssasi taas, vuosien jälkeen, ellet kiinnosta häntä ollenkaan.
No joo, saatoin tietenkin hämääntyä Duckin kutsuessa noita treffeiksi, jos ne eivät sellaiset varsinaisesti olleet.nastamuumio kirjoitti:Jos se ei ajatellut niitä treffeinä, vaan muuten vaan esim. kahvilla käyntinä. Oletan, että Duck oli se, joka ehdotti tapaamista, mutta jos tämä toinen ehdotti, sitten tilanne on eri. Jos sillä oli tylsä hetki ja Duck esim. soitti ja se aatteli, että no voishan olla kiva nähdä vähän ihmisiä. Jotenkin tolleen mä voisin kuvitella, et oisin voinut joskus ajautua tollaseen juttuun, tosin liian hyväks en kyllä sanois ketään.prosessi kirjoitti:Sitä voisi tietenkin miettiä, että miksi hän halusi tulla treffeille kanssasi taas, vuosien jälkeen, ellet kiinnosta häntä ollenkaan.
- Riemumieli
- Kitisijä
Yksi tasa-arvon varjopuolia on se, että miehen tulisi miettiä naisen sanomisia ja pohtia mitä hän tarkoitti sanoessaan "Olet liian hyvä minulle" ja muuta skeidaa. Liiallinen pohtiminen ja kaiken ylianalysointi ei vain ole miesten alaa ja ylipäänsä se on evoluution vastaista, koska pohtimalla ei saa aikaan mitään. Kun naisen tuli naida (= solmia avioliitto) joku tullakseen toimeen, ei tarvinnut pohtia, vaan tärkeintä oli jakaa ns. alfa-urokselle.
Tosiaan jos haluaa elämästään saatanan monimutkaista, kannattaa vikitellä ns. epävarmoja narttuja. On kuitenkin olemassa tapauksia, joissa kaikki menee saman tien sulavasti ja mukavasti, eikä kaiken maailman sonnan miettimiseen ole tarvetta. Toki jos muu toiminta ei ole tarpeeksi haastavaa, voi energiansa tuhlata jonninjoutavaan ihmissuhdeviidakkoon. Itse olisin kuitenkin ajattelemaan niin, että parisuhteen tehtävä on antaa voimaa, ei imeä viimeistäkin mehupisaraa arjen väsyttämästä mielestä.
Tosiaan jos haluaa elämästään saatanan monimutkaista, kannattaa vikitellä ns. epävarmoja narttuja. On kuitenkin olemassa tapauksia, joissa kaikki menee saman tien sulavasti ja mukavasti, eikä kaiken maailman sonnan miettimiseen ole tarvetta. Toki jos muu toiminta ei ole tarpeeksi haastavaa, voi energiansa tuhlata jonninjoutavaan ihmissuhdeviidakkoon. Itse olisin kuitenkin ajattelemaan niin, että parisuhteen tehtävä on antaa voimaa, ei imeä viimeistäkin mehupisaraa arjen väsyttämästä mielestä.
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Unohdin tosin lisätä, että samaan tapaan kuin osakkeiden/rahastojen ja muiden tapauksessa, menneisyys/nykyisyys ei ole tae tulevaisuudesta. Ihana satu voi muuttua pahimmaksi painajaiseksi, joten c'est la vie.Duck kirjoitti:Semmoisia lisää tännepäin, kiitos. Sillä onhan tää pähkäily aikamoista ajanhukkaa, oikeessa oot.
Paras päivä ikinä.
Enpä missään nimessä usko tämän olevan ongelmasi. Sulta puuttuu käytännössä kaikki ne elkeet ja maneerit ja itsevarmuus susta itsestäsi ihmisenä ja sun käyttämistäsi otteista mitä pelimiehellä on. Sehän se sun ongelmasi onkin. Pelimiehen kyllä tunnistaa - tai pikemminkin jos niitä pelimiehen ominaisuuksia ei ole - alle minuutissa. Kun nainen sanoo että mies on liian hyvä hänelle, se tarkoittaa samaa kuin "sinä olet liian nössökiltti-munaton". Koska nainen ei halua olla ilkeä eikä pahoittaa toisen mieltä ja loukata tunteita, nainen ei sano "sinä olet liian nössökiltti-munaton" vaan nainen sanoo sen sijaan "sinä olet liian hyvä minulle", mikä on käytännössä vain kauniiksi puettua ripulipaskaa.Duck kirjoitti:Lähinnä semmoinen "kui varte se meiän juttu ei toiminu", mutta sieltä tulikin naurua että eihän meillä edes ollut mitään juttua, ihme omia kuvitelmia mulla.No joo, eihän kai sitten tainnut ollakaan, mutta ei se ainakaan minun tahdonpuutteestani ollut kiinni, joten...
... siksi tuo väite tuntuu kovin oudolta. Pelkääköhän hän mun olevan joku humpher-dumpher -pelimies tai jotain?
Lisäksi kuten jo aiemmin olen sanonut, sun pitäisi oikeasti kyetä neutraalimpaan tapailuun eikä sata lasissa aina tähdätä johonkin parisuhteesen hurjan epätoivon vimmalla. Se aiheuttaa vain tuollaisia tilanteita missä toisen mielestä on normaalisti tapailtu ystävänä ja vietetty aikaa keskenään, ja sun mielestä kyseessä taas onkin jo ollut "juttu joka ei toiminut".
Ton kaiken näkyminen on yhtäkuin epätoivoa. Se on turnoff. Sillä ei saa, ikinä. Yhtään ei auta tilanteessa että selvittää toiselle ettei sitä tahdonpuutetta ainakaan ole. Edelleenkään, se puntissavinkuminen ei auta enää yhtään mitään.
En halua sanoa ääneen että "vaihda kohdetta", vaikka se on se mitä ajattelen. Pelkään että jos sanon niin, ruokin ainoastaan tuota tapaasi pitää naisia ensisijaisesti automaattisina pariutumiskohteina. Sanoisin mieluummin että "Tapaile avoimin mielin muitakin naisia". Ymmärrätkö eron?
Vaan kumpi oli ensin - muna vai kana?Monsieur Manala kirjoitti:Sulta puuttuu käytännössä kaikki ne elkeet ja maneerit ja itsevarmuus susta itsestäsi ihmisenä ja sun käyttämistäsi otteista mitä pelimiehellä on. "sinä olet liian nössökiltti-munaton"
Millä sinä itse olet saavuttanut oman uskomattoman itsevarmuutesi ja itseluottamuksesi, mikä heijastuu valloittavaan, valaisevaan persoonallisuuteesi bileissä? Olethan sinä livenä vieläkin kirkkaampi huomion keskipiste ja keskustelujen ilopilleri kuin täällä netissä. Uskaltauduthan jopa karaokelavalle, kun tiedät että lauluäänesi pelaa! Ja uskalsit itsevarmasti ja hauskasti ottaa käsivaratuntumaa Bettyn tisseihin puistomiitissä!

Itsevarmuutta on niin monenlaista, katsos. En usko että naiset kiinnittäisivät huomiota vain ja ainoastaan yhden osa-alueen itsevarmuuteen, kuten väität. Ei kaikkien miesten tarvitse olla pelimiehen opeteltuja elkeitä uhkuvia hurmureita. Vai tarviiko, naiset? (SikaMika... tota... no joo äh never mind)
Mutta osoittiko tuo paasaukseni sinusta hämmästyttävää ihmistuntemusta ja syväluotaavaa analyysiä persoonallisuudestasi, vaiko nettikirjoittelujen perusteella hatusta vedeltyjä johtopäätöksiä? Olemme meinaan tavanneet livenä ehkä 4 kertaa. Pystytkö sinäkään sen perusteella rakentamaan minusta sellaisen kokonaiskuvan että sinulla olisi pohjaa lähteä analysoimaan toimiani?
Joo... ei tarvi alentua ja vääntää rautalankaa.En halua sanoa ääneen että "vaihda kohdetta", vaikka se on se mitä ajattelen. Pelkään että jos sanon niin, ruokin ainoastaan tuota tapaasi pitää naisia ensisijaisesti automaattisina pariutumiskohteina. "Tapaile avoimin mielin muitakin naisia". Ymmärrätkö eron?
- Riemumieli
- Kitisijä
Suurin ongelma lienee, että kaikki eivät jaksa keskustella/kaveerata vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin juuri ja vain lisääntymistarkoituksessa (työ- yms kuviot ovat asia erikseen).
Miehen ja naisen maailmat ovat niin erilaisia, että juttujaan joutuisi sensuroimaan/muokkaamaan, mikä ei ainakaan minua miellytä. Kun miettii tämänkin palstan neuroottisia ja sekopäisiä daameja, niin outo lintu saa se mies olla, jota kiinnostaa heidän jutustelunsa, jos siis tussua ei ole tovin päästä tarjolla. Kiimassaan sitä nyt kuuntelee ja ymmärtää vaikka mitä skeidaa, kun keho huutaa ihokontaktia. Voi teitä naiset, kuka teidät päästi karsinasta ja minkä ihmeen takia.
Miehen ja naisen maailmat ovat niin erilaisia, että juttujaan joutuisi sensuroimaan/muokkaamaan, mikä ei ainakaan minua miellytä. Kun miettii tämänkin palstan neuroottisia ja sekopäisiä daameja, niin outo lintu saa se mies olla, jota kiinnostaa heidän jutustelunsa, jos siis tussua ei ole tovin päästä tarjolla. Kiimassaan sitä nyt kuuntelee ja ymmärtää vaikka mitä skeidaa, kun keho huutaa ihokontaktia. Voi teitä naiset, kuka teidät päästi karsinasta ja minkä ihmeen takia.
Paras päivä ikinä.