Monsieur Manala kirjoitti:Eiks jenkkiautoilijat saa käyttää nasta- tai kitkarenkaita vai mitä hittoa tolla M+S:llä on tekemistä just jenkkiautoilun kanssa?
Saavat tietty, mutta monet tutut ajavat näillä jenkkimerkeillä joissa sattuu vain olemaan Mud + Snow merkintä. Siitä "Esim.".
Ja suomalaisittain niillä ei ole mitään tekemistä talvirenkaan kanssa.
Monsieur Manala kirjoitti:Eiks jenkkiautoilijat saa käyttää nasta- tai kitkarenkaita vai mitä hittoa tolla M+S:llä on tekemistä just jenkkiautoilun kanssa?
Saavat tietty, mutta monet tutut ajavat näillä jenkkimerkeillä joissa sattuu vain olemaan Mud + Snow merkintä. Siitä "Esim.".
Ja suomalaisittain niillä ei ole mitään tekemistä talvirenkaan kanssa.
Kyllä noilla M+S-renkailla on enemmän tekemistä auton mallin kuin auton valmistusmaan kanssa. Ettei vain "tutut" ajelisi Blazereilla ja pickupeilla ja muilla vastaavilla möhköfanteilla/4x4:illä? Kyllä ne perusjenkit kulkevat ihan samallaisilla renkailla kuin muuallakin maailmassa valmistetut perusautot. Maastureihin taas samalla logiikalla lyödään M+S-rengasta alle hyvin paljon ihan valmistusmaasta riippumatta. Ei siis mikään jenkkijuttu vaan lähinnä maasturijuttu toi M+S.
Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä noilla M+S-renkailla on enemmän tekemistä auton mallin kuin auton valmistusmaan kanssa. Ettei vain "tutut" ajelisi Blazereilla ja pickupeilla ja muilla vastaavilla möhköfanteilla/4x4:illä? Kyllä ne perusjenkit kulkevat ihan samallaisilla renkailla kuin muuallakin maailmassa valmistetut perusautot. Maastureihin taas samalla logiikalla lyödään M+S-rengasta alle hyvin paljon ihan valmistusmaasta riippumatta. Ei siis mikään jenkkijuttu vaan lähinnä maasturijuttu toi M+S.
On noita leppäjeepeissä ja osa porukasta haluaa valkokylkiset renkaat, jolloin M+S merkintä tulee helposti kaupan päälle.
Mutta olettaisin, että maasturijuttu myös ja onko noita pakettiautoissakin jopa?
Kyllä monet pakettiautorenkaat ovat M+S merkittyjä. Rengasvalmistajat tarjoavat yleensä samoja renkaita pakettiautoihin kuin pickupeihin/kevyisiin 4x4:iin.