Nyt kyllä olet selityksen velkaa koko Kitinälle!ninnithequeen kirjoitti:Olet. Se ei enää asu täällä.
To-to-to-torstai
Jatkaa eeppistä "Cosplay Cleavage Shots" -sarjaa.1108 kirjoitti:WTF?
http://s.naurunappula.com/0/217/532/404741.jpg
Kävelin juuri äsken hypättuäni 16 sopivasti selkäsi takaa, mutta en viitsinyt tulla viihdyttänäänsipsi kirjoitti:Taas iltatöissä, tällä kertaa voi jopa mennä myöhään. Tavallaan se ois jees (jos ajattelee dollarinkuvat silmissä)...mut toivottavasti kuitenkaan ehkä ei. Motivaatio on taas ties missä. (Itseasiassa voisinkin käyttää aikani hyödyksi, ja etsiä vaikka uutta työpaikkaa tässä samalla.)
Parilavihannekset kuulostaa hyvältä. Voisinki kans pitää pienen evästauon.

Pyyhin Netikettiin..
Sain sellaisen jo viimeksi kun valitin, mutta tällä hetkellä ei ole aikaa kouluttamiseen, joten hyöty oli loppujen lopuksi aika minimaalinen. Noh, täytyy katsoa josko esimies keksii jonkin hyvän ratkaisun.Duck kirjoitti:^ Yksi vaihtoehto voisi tietysti olla kertoa asiasta pomolle, ja ehdottaa josko sinulle palkattaisiin apulainen. Jos töitä on tosiaan enemmän kuin yksi ihminen ehtii tekemään.
Thanks dude, ei kun Duck.Duck kirjoitti: Mut tsemii, oli miten oli.
Ikuinen? maailmankaikkeus on 13,7 miljardia vuotta vanha elinikää sillä lienee noin sama, aurinko valaisee meitä korkeintaan 4 miljardia vuotta ja sitten nielaisee meidät, eläinlajien keskimääräinen elinikä on n. 2 miljoonaa vuotta, ihmislaji ollut n. 150 000 jossain muodossa vuotta täällä, avioliitoista >50% päättyy eroon jne. ikuista? Jo muinaiset roomalaiset..Lolita kirjoitti:Nyt kyllä olet selityksen velkaa koko Kitinälle!ninnithequeen kirjoitti:Olet. Se ei enää asu täällä.
Pyyhin Netikettiin..
No on toi joku 275€ (alv 0%).Stinky kirjoitti:Mutta hinta varmaan päälle 300 kun sä sitä suosittelet. Taitaa olla ammattilaisvehje? Voisin tyytyä amatöörimalliin.
No jos haluat sellaisen semihyvän koneen niin hommaa lahjaksi vaikka Bosch, Makita tai Dewalt merkkinen kone, halvemmasta päästä. Muihin ei kannata koskea.
Ja itseasiassa suosittelisin ihan perinteistä porakonetta, jos tarvitset akkukonetta harvoin niin akut menevät huonoksi. Halvassa porakoneessa on enemmän potkua kuin halvassa akkukoneessa. Ja lisänä saa vielä iskun niin saa kairattua kiviseinään hyllyille/muulle reikiä.
Eikös olisikin näppärää?
- Stadinarska
- Kitisijä
Ai siitä kun 1108 meni nukkumaan noin kiltisti?Tix kirjoitti:Harvoin tapahtuu jotain, mikä vetää sanattomaksi. Pitäisköhän mun perustaa uus uskonto tai jotain, koin ilmestyksen.
Mä itse lievästi nitrosoin sydäntäni tuon nähdessäni. Että aivan ilman kiroamisia ja rikkomisia nukkumaan?
Jotain on vialla! Suojautukaa!
SA-puolueen puolesta
SA
Iski himo! Oon syöny viikon aikana noin kilon aurajuustoa ja levittäny sitä tänäänkin kaurakorppujen (ei vedä vertoja hapankorpuille, en suosittele!) päälle mut nyt pitäis taikoa piparia.Stinky kirjoitti:Mulla on piparia mutta sinihomejuusto puuttuu. Kuulostaa ällöltä mutta on ihan parasta. Suosittelen!

Hommaa piparit niin mä annan juuston päälle!Alisuorittava G kirjoitti:Iski himo! Oon syöny viikon aikana noin kilon aurajuustoa ja levittäny sitä tänäänkin kaurakorppujen (ei vedä vertoja hapankorpuille, en suosittele!) päälle mut nyt pitäis taikoa piparia.Stinky kirjoitti:Mulla on piparia mutta sinihomejuusto puuttuu. Kuulostaa ällöltä mutta on ihan parasta. Suosittelen!

Viimeksi muokannut Niba, 23.10.2008 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Nyt meen levittää pyllylleni jotain rauhottavaa jutskaa, kauhee kuumotus ja kipu kun lensin kaakeleille... Voitte miettiä mua levittämässä pyllyäni ei vaan siis pyllylleni esmes mobilatia jos se helpottaa nopeammassa unen saannissa! Jos vaikka ilmestys on unien vievää sorttia. Tai jotain. Tai piparittomat juustoaromit vaivaa. Tai jotain!

Oi Niba sua!
Ja Dumispus. Otin sen meinaan kehuna!

Oi Niba sua!
Ja Dumispus. Otin sen meinaan kehuna!