Ja siksi toisekseen:

No mun pitää joka tapauksessa saada massaa hieman kasvatettua ja siirrettyä pehmeä rasvakudos ylävartaloon lihakseksi. Luulin että olisit hieman isommassa painosarjassa - eli lähempänä yhdeksääkymppiä. No siitä on toki aikaa kun on viimeksi nähty.Frederik Krueger kirjoitti:^^ Painan vain n. 81 kg ellen jopa jo vähemmän kun painoni on taas ollut tahtomattani hienoisessa laskusuunnassa. BJJ-miehet vaikuttavat minustakin pelottavan isoilta/raskailta mitä niihin tuolla eräällä salilla törmää.
Myönnä pois, tykkäät itsekin.Frederik Krueger kirjoitti: Ja siksi toisekseen:
Kiitos =) Toi on mulle aika vakkaritahti, tietty pääsis vielä nopeampaa, mutta ei viitsi vetää itseään piippuun heti aamusta, kun pitää jaksaa olla töissä skarppina.NegaDuck kirjoitti: Toi on muuten rinuliks aika nopee aika.Tai ainakin mun näkökulmastani, rinulini on aika hidasta krooliin verrattuna.
Olen kuullut tuosta hyvää, ei olisi varmasti huono vaihtoehto.huima kirjoitti:Jos innostuu taas potkimaankin, niin pitänee hypätä mukaan combat hapkidoon - jolla näytti olevan aika paljon samanlaisia mooveja ja lukkoja kuin jujutsussa oli aikoinaan.
No, todetaanpa tähän sitten että kaikki pulikoi tavallaan.milli kirjoitti:Mulle krooli/vapaauinti taas tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän raskaalta.NegaDuck kirjoitti:rinulini on aika hidasta krooliin verrattuna.
Kovalta haasteelta tuo minustakin tuntuisi rinulilla. Todistanee sitä lapsena kuulemaani väitettä että uinti noin yleensäkin on kestävyys- ja nopeuslajeista sikäli erikoinen että miehet ja naiset olisivat niiden tuloksissa varsin tasa-arvoisia. Onko miesten ja naisten ME-ajoissa kuinka suuri prosentuaalinen ero verrattuna esim. juoksulajeihin, pitäisi varmaan tarkistaa.milli kirjoitti:Kiitos =) Toi on mulle aika vakkaritahti, tietty pääsis vielä nopeampaa, mutta ei viitsi vetää itseään piippuun heti aamusta, kun pitää jaksaa olla töissä skarppina.NegaDuck kirjoitti: Toi on muuten rinuliks aika nopee aika.Tai ainakin mun näkökulmastani, rinulini on aika hidasta krooliin verrattuna.
En ymmärrä mikä sukupuolten välinen kuilu tuossa kroolissa on kun nimenomaan naiset eivät siitä tykkää ja pitävät sitä vaikeana. Luulin aiemmin sen johtuvan vain siitä että kroolia ei ole yhtä helppoa tehdä pää vedenpinnan yläpuolella kuin rinulia. Rinuli on kevyempää mutta mielestäni teknisesti paljon haastavampaa ja vaikeampi oppia. Minä jaksoin opetella rinulin vasta joskus muutama vuotta sitten, kroolin oppi lapsena melkein heti kun yleensäkään oppi pysymään veden pinnalla.Mulle krooli/vapaauinti taas tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän raskaalta. Mä yritän nyt pikkuhiljaa ujuttaa sitä noihin aamu-uinteihin.
Ei se krooli vaikeaa ole, ja mä tykkään kyllä uida sitä. Eiköhän minullakin ole kyse siitä, että se on liikkeenä vielä niin outo, että se pitää ajan kanssa ujuttaa tuohon uintiin.Frederik Krueger kirjoitti:En ymmärrä mikä sukupuolten välinen kuilu tuossa kroolissa on kun nimenomaan naiset eivät siitä tykkää ja pitävät sitä vaikeana. Luulin aiemmin sen johtuvan vain siitä että kroolia ei ole yhtä helppoa tehdä pää vedenpinnan yläpuolella kuin rinulia. Rinuli on kevyempää mutta mielestäni teknisesti paljon haastavampaa ja vaikeampi oppia. Minä jaksoin opetella rinulin vasta joskus muutama vuotta sitten, kroolin oppi lapsena melkein heti kun yleensäkään oppi pysymään veden pinnalla.
Mulla ne tippuivat noin puoleen. Jotenkin vaan hirvee muuri vastassa heti kun painoa on vähänkin enemmän. Onko muurin läpäisemiseen jotain juttua jota en tiedä? Meni kuitenkin hieman vähemmän nihkeästi kuin viime kerralla, mutta onko mikään pielessä jos taso nousee noin hitaasti?Frederik Krueger kirjoitti:Hihii, lisäsin penkkipunnerrukseen +10kg.![]()
Tosin samalla toistomäärät laskivat -1/-2 toistoa per sarja.
Jepu. No sitten en kummastele asiaa enempää, vaan jatkan vaan tällä painomäärällä kunnes rupeaa sujumaan puhtahasti. Kyllä se siitä.Frederik Krueger kirjoitti:Sinun tavoin päätin vihdoinkin rohkaista mieleni ja mennä ns. mukavuusalueen ulkopuolelle. Ilmeisesti oli jo aikakin kun toistomäärät laskivat niin vähän. Nihkeämminhän nuo tietysti menivät vähemmilläkin toistoilla.
Tai sitten kävelit 1000 askelta ja hytkytit energisesti jalkaasi konttorituolilla istuessasi 11000 kertaa.Lucy kirjoitti:Edit: Olen kävellyt tänään näköjään 12000 askelta. Onpas mielenkiintoista
Suunnilleen noinhan se menee.milli kirjoitti:Ensimmäinen 500m: mitä hemmettiä mä teen täällä tähän aikaa?!
toinen 500m: arght, mä en jaksa, en mä kyl jaksa uida sitä kahta kilsaa tänään, max 1500
kolmas 500m: hmm.. mitenkäs tämä 500m menikään niin nopeasti
neljäs 500m: tää on kyl kivaa, hitsi kun tekisi mieli uida enemmäm, mutta pakko olla töissä kasilta