Nooooooouuuuu. Jumankiuta. Ukko on kyllä näissä deittihommissa kuin valmiiksi esille vedetty kyrpä joka sykkii ja purskuttaa kiimatippoja sinne tänne ja olemukseltaan huokuu että paukkuu jo täysi lasti tuutista ennen kun edes ehdit käden puristaa ympärille.NegaDuck kirjoitti:Mä taas en oo vieläkään kuullut siltä mun pikadeittimatchiltani mitään. Lähetin myös muutama päivä takaperin viestiä yhdelle mun taannoiselle tuttavuudelleni joka "ilahtui kovasti viestistäni". Kun sitten ehdotin tapaamista, hän vaihtoi myös vastaamattomuuslinjalle.
Dääääm.
Vaikuttaa vähän siltä että jokainen positiivinen huomio naiselta saa sut lyömään kaikki kortit saman tien pöytään ja vaikuttamaan aivan liian innokkaalta (= epätoivoiselta). Tunnustelua pitää jatkaa vähän pidempään ennenkuin lähetellään niitä sähköposteja ja soitellaan parin tunnin päästä vastaajaan viestejä että mikset vastannut mun sähköpostiini, onko mussa joku vikana.
Sun pitää tehdä itsestäsi tavoittelemisen arvoinen ton epätoivoisen itsensätyrkyttämisen sijaan. Ensinnäkin jos sä käyt tollasilla pikatreffeillä ja saat plussaa, odota vaikka viikko ennemmin kuin puoli päivää, äläkä missään nimessä heti ensimmäisenä asiana ja viestisi keskeisimpänä sisältönä kysy tapaamista - ettehän te vielä edes tunne toisianne. Odota mieluummin se vähintään 3-4 päivää, ja lähetä sitten latautumaton posti toiselle joka ei pyydä, kysy eikä edellytä tapaamista.
Jos saat tähän vastauksen, ja vielä seuraavaankin sähköpostiisi, voit ehkä ajatella ääneen postissasi että sinusta olisi mukavaa vielä käydä joskus hänen kanssaan kahvikupillisella, mutta älä pue sitä kysymysmuotoon, hän kyllä itse ehdottaa sitä tai ilmoittaa samankaltaiset ajatuksensa tuon jälkeen jos minkäännäköistä kiinnostusta on.