Kalanmaksaöljy on mainosten mukaan terveellisintä. Mutta toi kone antaa ainakin hyvän esimerkin siitä miten rasvaton on mautonta. Täysin rasvattomat popparit ovat makuelämyksenä aika lähellä styroxia.
- ril's jakun, puoleen hintaan!!! (matchaa aiemmin ostamaani saman merkin hameeseen) (hitto, oli se silti aika kallis)
- GOSH-meikkejä
- Clinique-nimistä muuta kosmetiikkaa
NegaDuck kirjoitti:KTäysin rasvattomat popparit ovat makuelämyksenä aika lähellä styroxia.
Hyvä tietää, jos ei kerran mausteetkaan tartu. Minä kun olen tuollaista vehjettä kuolannut pitkään, mutta pidän popcorneista hyvin (muullakin kuin suolalla) maustettiuna.
Monsieur Manala kirjoitti:pidän popcorneista hyvin (muullakin kuin suolalla) maustettiuna.
Tämä oikeastaan osoittaa hieman vääriksi myös uskomukset siitä että popcornit olisivat terveellisiä. Niissähän on aikalailla tärkkelystä, ja jotta ne maistuisivat yhtään millekään niiden pitää olla rasvaisia ja suolaisia. Mut voihan sitä tiätty käyttää terveellisiä rasvoja ja yrttisuolia.
Kivointa tuossa laitteessa on kuitenkin se ettei palamisriskiä ole. Puhallus heittää poksahtaneet popparit ulos kuumasta. Nättejä ovat. Täytyy vaan spreijata sitä öljyä siihen päälle sitten (rypsiä, oliivia, seesamia, voisulaa, mitä nyt kehkii). Mieluiten jo siinä vaiheessa kun niitä tulee ulos koneesta, kerros kerrallaan junou poks.
NegaDuck kirjoitti:KTäysin rasvattomat popparit ovat makuelämyksenä aika lähellä styroxia.
Hyvä tietää, jos ei kerran mausteetkaan tartu. Minä kun olen tuollaista vehjettä kuolannut pitkään, mutta pidän popcorneista hyvin (muullakin kuin suolalla) maustettiuna.
Itse olen siirtynyt "Rips":hin (maustetut ruisnaksut).
Lidlistä saa välillä siedettävän kokoisia pusseja, mutta yleensä pitää tyytyä niihin minipusseihin jota saa marketeista. Hyviä, melko suolaisia kyllä.
Ostin eilen tilipäivän kunniaksi paidan ja tyllihameen ja parit räväkän väriset sukkahousut. Nyt kun pikkujouluhepeneet ovat tulleet kauppoihin, löytyy taas kaikkea kivaa. Etenkin jos on tällainen harakka, joka tykkää kaikesta kiiltävästä Vero Modassa oli kaikkea ihanaa, meinasin innoissani raahata kassalle kolme paitaa, mutta päätin maltillisesti tyytyä yhteen. Ehkä ensi viikolla käyn hakemassa ne kaksi muuta!
Eilen piti olla "harkitse jokaista ostostasi helvetin tarkkaan" -päivä ja muuten suoriuduinkin hyvin mut Ehrmannin vanilla puddingin kaupasta bongatessa en voinu tehä muuta ku napata 5 niitä kainaloon ja kipittää kassalle. Jos ette oo maistanu ni maistakaa, tätä syöttäsin vaikka varpailleni.
bedlam kirjoitti:Skeban tilasin. Thomannilla 30 päivän palautusoikeus, ehtii testailla ihan kunnolla ja palauttaa jos ei miellytä.
Pyöreät muodot ovat parhaimmillaan naisissa kitaroitten sijasta, mutta tuo on kyllä perin mukavannäköinen yksilö, saisiko linkkiä jossa näkyisi tarkempaa dataa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^^
Huomenna täytyy neuvotella aivan liian kalliin (ovh 750€) korkeapainepesurin ostosta. Nii ja oksasilppurin (ovh 668€). Eiks noi osittain mee jännän ja hyödyttöman piikkiin, yhteensä ainakin 800€ edestä? Ja samalla kysellä sähkömoottorisahaa ja isoa+tehokasta moottorisahaa. Vaikka moottorisahoja on vasta 2 kpl ja yks Homelite Mökkimini (=ns verkonpaino).
Eikä kaikkea viitti tänne raportoida, pitäis varmaan?
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
Yritän muistaa raportoida seuraavan kerran sit myös niistä hyödyttömistä ja/tai jännistä ostoksista.
Verkko(n)pa(i)noja pitää käydä kanssa hankkimassa ennen kun käsiin saa jouluista lohikalan hajua.
-
Rauno Räsänen:
Oksahakkuri/biosilppuria ei sit ollut lupauksista huolimatta. No, jos huomenna tai ylihuomenna?
-
Rauno Räsänen:
- Kassillisen ihquja alusvaatteita. Nyt voin nakata vanhimmasta päästä suoraan roskiin.
- Bilehousut ja melko pårnån topin. Jos vaikka joskus olis käyttöä...
- Synttärilahjan pikkuäijälle