Helpottaako jos sanon, että tuo repeintro maksaa 175 euroa?SingleMalt kirjoitti:![]()
keskiviikko tulee rinnoillesi?
Perhanan perhana! Saatan joutua huomenna tuuraamaan sairaslomalaista maailman tylsimpään sairaalaan.. göh. Työtä se on sekin, mutta tylsää ja peräpukamien kanssa haluaa harva olla tekemisissä *puistatus*
Kaveri, joka oli meillä su- ja ma-yöt on nyt sitten taas jossain maailmalla, laukku tosin vielä meidän olohuoneen lattialla. Toivottavasti selvittää päätään, se nainen on todella sekaisin.. Kyllä sen huomaa heti, että kolmas ihminen yksiöön on liikaa, ja eilinen ilta kahdestaan oli "vaihtelun vuoksi" ihana
Miehen maanantain kommenttiin: mä join siltä yhden oluen, ja kävin kaupassa hakemassa mäyräkoiran tilalle. Turha valittaa apina!!
Tänään töistä äidille kyläilemään, hakemaan pahvilaatikossa olevia talvitamineita ja syömään KOTIRUOKAA, nam! Mutta, jatketaan..
Kaveri, joka oli meillä su- ja ma-yöt on nyt sitten taas jossain maailmalla, laukku tosin vielä meidän olohuoneen lattialla. Toivottavasti selvittää päätään, se nainen on todella sekaisin.. Kyllä sen huomaa heti, että kolmas ihminen yksiöön on liikaa, ja eilinen ilta kahdestaan oli "vaihtelun vuoksi" ihana
Miehen maanantain kommenttiin: mä join siltä yhden oluen, ja kävin kaupassa hakemassa mäyräkoiran tilalle. Turha valittaa apina!!
Tänään töistä äidille kyläilemään, hakemaan pahvilaatikossa olevia talvitamineita ja syömään KOTIRUOKAA, nam! Mutta, jatketaan..
The great club outshines the individual, always and forever.
-
Kid
Huohmenta. Tuli nukuttua ihan liikaa ja nyt on pää kipee. Siivotakkin pitäis kun kaveri tulee iltateelle, enkä tykkää et pölypallerot pyörii jaloissa ja kaikki pinnat on 5cm pölykerroksen peitossa..
Mut jospa katon ton subin hömppäsarjan ennen urakkaa.. Ja tietty kahvia pitää saada.
Kuulin muuten ilouutisenki eilen. Mussu pääseekin tuleen jo perjantaina päivällä kotiin, eikä vasta iltakoneella. Ihanaa
Mut jospa katon ton subin hömppäsarjan ennen urakkaa.. Ja tietty kahvia pitää saada.
Kuulin muuten ilouutisenki eilen. Mussu pääseekin tuleen jo perjantaina päivällä kotiin, eikä vasta iltakoneella. Ihanaa
-
gullible
-
Kid
Soitan ovikelloa 16.15 - 16.30kid kirjoitti:Ihan yssin ollu jo maanantaista...Elppis kirjoitti: Oletko sä ihan yksin kotona? Mä voisin (kutsuin itseni) tulla vaikka huomenna teelle/kahville töiden jälkeen, jos sulla on aikaa?
Tuletuletule! Ilmottele vaan aika, niin tiiän olla kotona
The great club outshines the individual, always and forever.
- irmelianneli
- Kitisijä
Nukkumishommat onnistui ihan hyvin tällä kertaa taas. Eiköhän se rapulointikin ole nyt takanapäin. Tänään sitten vois olla tsäänssit lattioiden moppaukseen ja kuntosalilla käyntiin. Enhän minä eilen kyennyt vielä semmoiseen sittenkään.. Liittokin muisti: rahaa odotettavissa kenties hyvällä flaksilla joulukuussa, tehokasta. Duuni loppunu kuitenkin jo yli kuukausi sitten.. jihaa 
-
safi
-
Kid
-
ninnithequeen
- LillyMunster
- Kitisijä
-
tonttu8
-
ninnithequeen