SikaMika kirjoitti:Tänään jotain ihan uutta: pyörällä 16km.

Eilen 28km.
Mua aina vähän naurattaa kun jotkut Kung-fu apinat tulee selittää jossain että kuinka heidän lajinsa on ylivoimainen tai sitten telkkarissa joku sensei tekee samaa. Ihan sama mikä laji on, jossei korvien välistä löydy mitäänFrederik Krueger kirjoitti:Juuri tuon takia pitääkin vähän kierrättää lajeja ettei tule liian suurta emotionaalista sidettä mihinkään yksittäiseen lajiin.Aika useathan harrastavat nykyisin useampia lajeja, ainoa rajoite on aika.
Mä oon aina siellä nopeat kuntouimarit -radalla, muuten saa olla koko ajan ohittelemassa kaikkia mummeleita. On minulle helpompaa, että tulen ohitetuksi, ei tartte spurttailla koko ajan =)NegaDuck kirjoitti:Uintia 1500 metriä. Mullakin oli vähän kankeeta menoa eilisen lenkin takia, kuten millillä tossa. Mut ihan hyvin meni kuitenkin. Yksi rata oli varattu kilpauimareille. Radan kyltti oli ensin "nopeille uimareille" mutta vaihdettiin selkäni takana "kilpauimareille" ja aloin ihmetellä miksi supernopeat uimarit höökivät päälleni. Hoppista. Mutta vain kaksi kertaa jouduin ohittamaan.
Nykyään ylivoimaisuus on suhteellisen helposti todennettavissa lukuisissa vapaaotteluturnajaisissa. Ainoat nillittämisen aiheet niissä ovat että niissä ei oteta huomioon 1 vs useita tilanteita (siksi painiotteet ja BJJ ovat niin keskeisessä roolissa), ja että pakostakin on sääntöjä jotka rajoittavat toimintavalikoimaa. Mutta silti.Dumis kirjoitti:Mua aina vähän naurattaa kun jotkut Kung-fu apinat tulee selittää jossain että kuinka heidän lajinsa on ylivoimainen tai sitten telkkarissa joku sensei tekee samaa.
Olkaa onnellisia että hallissanne on edes yksi nopeille uimareille varattu rata. Minä joudun nykyisin aina pulikoimaan vihaisten mummojen seassa. Vielä pahempia ovat ulkkarit jotka jäävät keskelle rataa paikoilleen kellumaan ja keskustelemaan, luullen kyseessä olevan jokin oleskelualue. Heille sanon tiukan ystävällisesti "Please move", ovat tähän mennessä aina uskoneet.milli kirjoitti:Mä oon aina siellä nopeat kuntouimarit -radalla, muuten saa olla koko ajan ohittelemassa kaikkia mummeleita.NegaDuck kirjoitti:Yksi rata oli varattu kilpauimareille