Mulla on koiravauvakuume. Meille ei vaan taida ikuna tulla koiraa, kun mies on lievästi allerginen

Minulla tuohon auttaa kuuma suihku tai kylpy. Väännän joka kerta hanasta niin kuumaa vettä kuin kestän.swirl kirjoitti:Säikähdin ihan sairaasti, kun avasin vessan oven. Duunikaveri makasi lattialla pimeässä vessassa eikä edes ensin vastannut kun kysyin, että onko se kunnossa. Sillä on paha migreenikohtaus meneillään.
Oon ymmärtäny et asiakkaat olis ihan tarpeellisia antamassasi palvelussa, on tietysti väitetty että ihmisten liikkumismotivaatio ulkomaille on vähentynyt?Stinky kirjoitti:Nyt se kello pysähtyi sit kokonaan. Mulla on into piukassa jo ja haluun mennä mittaileen mun asuntoa. Mä nukahdan kohta tähän työpöydän äären jos kohta ei mitään tapahdu.. Menojalkaakin vipajais mutta ei löydy ystäviä seuraks. Plaah.
Nauroin eka. Vakavoiduin. Nää on vakavia juttuja! Jäiks sulle traumoja? Gerbiilille tuskin.Lilo kirjoitti:Onks tää se ketju, jossa voi kertoa että mun gerbiili kuoli aikanaan hukkumalla vessanpönttöön?
Kiitos että korjasit! Kokeilin vain kepillä jäätä eikun siis ..Stinky kirjoitti:^En ole matkatoimistossa enää. Ja kyllä mä yksinkin oon ulkona käynyt. Nyt ei vaan hotsita. Mä kaipaan seuraa tai sutinaa. Tai oikeestaan molempia.
Kylmaar olet oikeassa ketjussa.Lilo kirjoitti:Onks tää se ketju, jossa voi kertoa että mun gerbiili kuoli aikanaan hukkumalla vessanpönttöön?