Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Ja sit haluisin palata vielä hetkeks tähän imarteluun:
urpiainen kirjoitti: mutta ainakin näin verkkotodellisuudessa ilmeinen älykkyytesi ja huumorintajusi johtaa ehkä kanssaihmiset ajattelemaan, että ei sinulla mitään vakavia ongelmia voi olla.

Saako musta oikeesti älykkään ja huumorintajuisen vaikutelman tän palstan kautta vai sanoitko vaan, koska oon kumminkin periaatteessa ihan kiltti ja hyväntahtoinen? Kun pääasiassahan mä olen näitä lyhyiden viestien yhdentekeviä viikonpäiväkirjoittajia. Mua kiinnostais tietää, mihin tota perustaisit.
Saanen kertoa oman näkökulmani. Kyllä sinusta tuollaisen vaikutelman saa, koska niissä lyhyissäkin viesteissä on yleensä näkökulmaa. Jonkin työpaikan ilmapiiriä miettiessäsi otat esimerkiksi huomioon yrityksen omistuspohjan, ja pohdit kyseisen ilmapiirin tökkimistä esim. paidalla, jossa olisi kyseisen yrityksen toimintaan kohdistuva piikki. Kuka muu kuin älykäs ja huumorintajuinen henkilö toimisi noin?
Minäkin tarkoitin vilpittömästi sitä mitä sanoin. Tosin Prosessin esimerkki tuntuu vieraalta, mutta en parempaakaan osaa antaa. Mielestäni vain viestisi ovat olleet yleisesti ottaen todella hauskoja nimenomaan itseironisen älykkäällä tavalla. Tosin mielikuvani on syntynyt aika pitkän palstastalkkauksen aikana enkä välttämättä ole mielikuvaani päivittänyt, jos viestisi ovat hiljattain olleet toisen sävyisiä (tällainen muutos olisi kai mahdollinen, jos todella olet kokenut itsesi aiempaa uupuneemmaksi lähiaikoina). Jaksamista Sinulle, erityisesti tuen hakemiseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Liekö mikään vaiva, vaan enemmänkin läheltäpititilanne, kun olin saada kynsinauhaan inhan tulehduksen :?

Inhan siksi että varsin ärhäkkä pöpö olisi kyseessä.
Olen tässä hoidellut kohta toista viikkoa lampaan päässä olevaa paisetta .. ei mikään iso, mistä lie pikku reiästä alkunsa saanut muttei meinaa tokeentua millään.
No sitä kun olen tyhjännyt aamuin illoin, niin eikös sieltä tietty aina vähän tule käsillekin ja risaan kynsinauhaan myös :?
Alkoi punoittaa ja kipeytyä sitten sormenpää ja kokemusta kun on miten noi tulehdukset voi levitä niin melkein pelästyin.
Näyttää nyt rauhottuvan, samoin kuin lampaan pääkin, joten tilanne ohi :)

Opinpahan taas että ne on kädet pidettävä kunnossa ja kynsinauhat ehjinä tai voi hommat hyytyä.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kiitoksia vielä kaikille mun juttuja kommentoineille. Ihan oikeasti on auttanut voida vähän vinkua tänne. Vaivaa myös maailmanlaajunen finanssikriisi, jonka seurauksena koko toimistossa siellä työpaikalla on varmaan tavallista ankeempi fiilis. Voi olla, että jos oisin alottanut toiseen aikaan, viihtyisin siellä paremmin.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Viesti Kirjoittaja slam »

Aivolämpötila lähellä oikeaa lukemaa. Tasaisuuttakin voi olla myös montaa laatua ja siitäkin voi nousta kirkkaampaan taivasvaiheeseen. Veikkaisin oireiden summan olevan kohtalaisen balancessa. Savua ei nouse korvista ja ei suuresti vituta, suruta.

Paskottaa vähän. Tarveis puskee haisevaiset. Ensi viikolla lekupetterin eli lekurin puheille. Tarvisi koittaa saada kunta maksamaan tarkempi aivotutkimus, mutta siihen voipi mennä aikaa.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Viesti Kirjoittaja slam »

NegaDuck kirjoitti:Yksityiselle psykologille pääsee tietty aina, mutta se on ihan törkeen kallista. :?
On joo.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Aattelin taas vähän jaaritella, kun just nyt ei oo ketään henkilöä, joka jaksais päivittäin mun jaarituksia kuunnella. Oon saanut eilen ja toissa iltana, vaikka jokseenkin ateistina itseäni pidänkin, voimaa siitä, että olen iltaisin nukkumaan käydessä kuvitellut sänkyni laidalle suojelusenkelin. En usko moiseen, mutta saan siitä ajatuksesta voimaa. Kuvittelen hahmon, joka välittää ja suojelee. Onks tää normaalia?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nastamuumio kirjoitti:Kuvittelen hahmon, joka välittää ja suojelee. Onks tää normaalia?
Onko sillä väliä, jos se helpottaa? Uskiksille voi aina olla kateellinen, he kun luottavat sokeasti korkeampaan voimaan ja ovat onnellisia. Tällaiset skeptikot ovat epäilevine ajatuksineen usein kuin maansa myöneet.
Paras päivä ikinä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Toissapäivänen salikäynti ja eilinen hieronta ei edelleenkään ole tuonut helpotusta mun niska/hartiajumiin. Tarttee ottaa näköjään napit käyttöön kun ei tää muuten helpota. Taitaa olla jonniinlainen tulehdus päällä :(
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Toissapäivänen salikäynti ja eilinen hieronta ei edelleenkään ole tuonut helpotusta mun niska/hartiajumiin. Tarttee ottaa näköjään napit käyttöön kun ei tää muuten helpota. Taitaa olla jonniinlainen tulehdus päällä :(
Tuli tuolla uidessa mieleen, että lääkäri ehdotti minulle tuon uinnin lisäksi kuntonyrkkeilyä. Sen pitäisi auttaa. Uintia hän ehdotti vain kun sanoin, että minulla on tuo tekniikka kunnossa.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mun pitäs opetella se uintitekniikka ensin. Mut tuo Elppis jo vinkkaili et vois opettaa :]
Toi kuntonyrkkeily vois olla aika jees. Mun tarttee ruveta googlettaan Tiksin mestoja.. Siellä on niitä liikuntakeskuksia ja muita saleja ainakin 4. Eiköhän jossain järkätä kuntonyrkkeilyäkin?
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Viesti Kirjoittaja Madonna »

nastamuumio kirjoitti:Aattelin taas vähän jaaritella, kun just nyt ei oo ketään henkilöä, joka jaksais päivittäin mun jaarituksia kuunnella. Oon saanut eilen ja toissa iltana, vaikka jokseenkin ateistina itseäni pidänkin, voimaa siitä, että olen iltaisin nukkumaan käydessä kuvitellut sänkyni laidalle suojelusenkelin. En usko moiseen, mutta saan siitä ajatuksesta voimaa. Kuvittelen hahmon, joka välittää ja suojelee. Onks tää normaalia?
"Jaarittelut" on normaalia ja ainakin näin enimmäkseen lukijana sanoisin että varsin toivottavaakin.
Suojeluksen olemassaoloon uskominen ja sellaisen käyttö on myös normaalia, ehdottomasti.
Itselläni on Hyvä Haltia joka kyllä huolehtii ja on vuosia jo huolehtinut, ynnä huumorintajuisena tyyppinä aina välillä joutuu tipautella minua maanpäälle kun alan hörhööntyä ja ahdistua liikaa :roll:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Hartiakipuun auttaa usein (ainakin mulla) sauvakävely. Niinku muutama muukin juttu: näyttää kauheelta, tuntuu hyvältä. Ja saa samalla lisää rasitusta kävelyyn!

Toinen mikä mulla auttaa hartiakipuun ja selkävaivoihin on raivaussahalla työskentely aivan liian tiheäksi päässeessä taimikossa. Toisin sanoen puut joutuu heittämään aluksi taakseen, kun ne eivät mahdu katumaan minnekkään. Sit auttaa myös harvennusmetsässä moottorisahalla työskentely. Kunhan on kevyt ja tehokas just tohon käyttöön tehty saha. Nää metsähommat on useilla vain vaikeasti toteutettavissa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Minä luulin että huopanaulojen käsinhakkaamisesta tulee helvetillisimmät kivut käsien niveliin.

Luulin siis väärin, kyllä normaalilla runkonaulaimella saa olonsa vieläkin tukalemmaksi, varsinkin kun ampuu lännentyyliin liikkuvat takana muutaman tunnin.
Kirjoitan tätä alasti
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

LoL, piti aloittaa uus treeniviikko hyvin mielin. Viime viikolla himmailin polven kanssa että se kestäis tän tahdin. Noh, loputte voitte arvata.
Taidan rankasta sitä ihan kunnolla, koska kaikki muut vaihtoehdot olen jo käyttänyt. Vittu kipua se vaan on.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti: Taidan rankasta sitä ihan kunnolla, koska kaikki muut vaihtoehdot olen jo käyttänyt. Vittu kipua se vaan on.
Heh, juuri noinhan omat polvikipuni viime vuonna lähtivät! Rautaa vaan tankoon lisää ja lisää kunnes se hajoaisi tai parantuisi tai ihan mitä vain, jatkuva selittämätön kipu vaan alkoi vituttamaan ja hommaan oli saatava jonkinlainen muutos. Metodille ei kuitenkaan ole haettu patenttia enkä ota vastuuta jos polvesi leviää sillä käsiin!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Ei tarvi ennustajan lahjoja että voi kertoa että ainakin oikea tulee leviämään, kyse on vaan ajasta ja miten käytän sen ennen tekoniveltä.

Paukuttelin salilla jälkäprässissä melkein tän hetken maksimeita, nyt ei ole kipua olleskaa :D Varmaan palaavat takaisin kun ottaa rustolääkettä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jumalauta tätä hartia/niska-aluetta. Ei tää parane nyt ollenkaan :cry:
Koko ajan polttelee tonne lavan alle ja kipu säteilee käsivarteen asti. Ottaa niin hemmetisti päähän kun mikään ei auta. Kai sitä pitäs lekuriin mennä.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 19:25

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Eilisestä lähtien on vasemman käden nimetön ja pikkurilli olleet aivan turtana. Mitäs tämä oikein on? Ärsyttää aivan suunnattomasti kun ei voi renkutella. :x

EDIT: Onkin jo helpottanut huomattavasti. Syynä lieni talonrakennusprojektissa kannettujen "vitun isojen" betonimöhkäleiden kanniskelu, minkä seurauksena kyynärvarret olivat aivan tohjona monta päivää.
Viimeksi muokannut Starflare, 29.10.2008 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Starflare kirjoitti:Eilisestä lähtien on vasemman käden nimetön ja pikkurilli olleet aivan turtana. Mitäs tämä oikein on? Ärsyttää aivan suunnattomasti kun ei voi renkutella. :x
Omasta kokemuksesta voisin epäillä, että jonkinlainen hermojudanssi on kyseessä tai sitten olet vain nukkunut kätesi päällä. Tarkkaile tilannetta ja jos puutumista/turtumista esiintyy/se ei mene pois, niin lekuriin vain.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pari viimeistä viikkoa on väsyttänyt aivan armottomasti niin aamulla, päivällä kuin illalla. Mistä apua, ekstaasistako?
Paras päivä ikinä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:Mistä apua, ekstaasistako?
Unta, vitamiineja ja kirkasvalolamppua kannattaa kokeilla ennen ekstaasia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Piristävää värikästä ruokaa ja ulkoilua. Hemoglobiinin vois käydä testauttaan. Mikä on mieliala noin niinku muuten?
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Piristävää värikästä ruokaa ja ulkoilua. Hemoglobiinin vois käydä testauttaan. Mikä on mieliala noin niinku muuten?
Tarkoittanet minua? Mieliala on paranemaan päin. Muutama edellinen viikko tai hiukan pidempi aika oli varsin stressaavaa kotioloista johtuen, joten väsymys liittynee stressin laukeamiseen.
Paras päivä ikinä.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Riemumieli kirjoitti:Mistä apua, ekstaasistako?
Hetkellisesti kyllä. Kuten muissakin stimulanteissa riemua seuraa väistämättä crash, joten saavutettu kokonaishyöty voi jäädä aika pieneksi.

"Muuten asianajanasi olen sitä mieltä, että sinun tulisi kokeilla tätä huumetta"

Kuva

Vakavoidun: lähipiirissä kehuivat kirkasvalolampun ja herätyskellon yhdistelmää. Vekotin siis sytyttää aamulla hiljakseen kirkastuvan valon ja äänimerkin avulla.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vatta kipee! En tiiä, miks! Pistää, raastaa, ui, ui! Kesken tanssitunnin vaan yllättäen alkoi.
Vastaa Viestiin