Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Se tarkottaa just sitä että SE pitää sua ventillä kunnes löytää paremman.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

"En ole arvoisesi, ansaitsisit niin paljon paremman!"
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No niin Mirkku, sanon uudestaan: Eroa. Edes kokeeksi.

Nyt laitat sille nanosekunnissa takaisin vastauksen: "No jos noin ajattelet, ei meidän kai sitten kannata jatkaa tätä meidän juttua. Parempi että etsitään molemmat onneamme muualla. Itketään kun tavataan." Laita tietenkin tekstarin perään mun copyright-merkintäni.

Sitten vaan jäät odottelemaan tuleeko sieltä soitto- ja tekstariryöppy takaisin. Todennäköisesti tulee, ehkä ei.

EDIT: Kirjoitin tämän ennen viimeisintä Mirkun viestiä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mirkku kirjoitti: Mistä sen tietää, jos sua vastaan kävelee se timpurin ja palomiehen risteytys joka sattuu muutenkin olemaan kaikin puolin ihana?"
Jos se ois ihan truuli in lööv, niin ei se tollasta nakkais ainakaan tosissaan. Siltikään vaikka kylmän kyynisesti ajateltuna tietenkään ei kukaan voi tulevaisuuttaan ennustaa. Huumorilla voisin toki itsekin tuollaista sanoa, mutta jos huomaa toisen olevan tosissaan kysymyksensä kanssa niin ei sitten moisesta sovi läppää heittää.

Ja muutenkin tuollaisiin kysymyksiin kuuluu mummielestä vastata tämänhetkisen fiiliksen mukaan. Nyt olen sitä mieltä, että olen tämän saman ihmisen kanssa papparaisenakin. Olen toki ollut vakaasti samaa mieltä aiemmissakin suhteissa, mutta eihä sitä voi ajatella jonkun kanssa ollessaan että tääkin varmaan kusee ja kyllä taas tilalle tulee joku uus.

Eli jos se oikeesti kelailee, että hyvinkin mahdollisesti joku parempi tulee vastaan ni ei hyvä. Niinku!
Viimeksi muokannut bedlam, 15.10.2008 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mirkun tilanteessa mä laittaisin äijän määrittelemättömän pituiselle jäähylle, en pitäisi mitään yhteyttä ja tekisin jotain ihan muuta.
Mutta mun neuvoja ei kyllä kannata kuunnella varsinkaan parisuhdeasioissa, kunhan kerroin. :P
Alisuorittava G

"Itse puolestani olen ollut melkoisen tyytyväinen tähän tilanteeseen, koska realiteetit enemmälle ovat tällä hetkellä lähes mahdottomat"

Jatka nussimista vaan. Jos laitat jäähylle jäät ilman kivuuksia, mitä kivaa siinä nyt ois?
Mirkku
Kitisijä

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 12:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Alisuorittava G

Mirkku kirjoitti:Olisi kuitenkin kiva tietää, että merkitsee toiselle jotain. Että olisi enemmän kuin "kiva", joka voidaan vaihtaa lennosta toiseen :?.
Kaikki meidät voidaan... Mut kysy siltä orkun jälkeen ootko enemmän ku kiva.
Mirkku
Kitisijä

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alisuorittava G

Mirkku kirjoitti:Onko ehkä viimeisen jälkeen enemmän tykkäämistä :lollero:.
Mä luulen, että sillon mies on rehellisimmillään! :D
Mirkku
Kitisijä

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alisuorittava G

^ Ennen orkkua ja sen aikana on turha kysellä mutta kyllä väsytetyltä ajattelemaan jaksamattomalta voi mielestäni odottaa ihan rehellisiä vastauksia. Tietysti tämä pätee kaikkiin koska sanon niin! :P
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monet naiset ovat ihan hyvillään jos edes joku heitä kyselee ja painelee menemään..
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niba kirjoitti:Monet naiset ovat ihan hyvillään jos edes joku heitä kyselee ja painelee menemään..
Luulen että tämä on paljon yleisempää miehien keskuudessa.
Madonna
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Mirkku kirjoitti:
Vastaus tuli lähes nanosekunnissa takaisin: "En aio roikuttaa ketään "vain paremman puutteessa"! Eihän elämästä koskaan tiedä, sen olen oppinut. Mistä sen tietää, jos sua vastaan kävelee se timpurin ja palomiehen risteytys joka sattuu muutenkin olemaan kaikin puolin ihana?"

:? :roll: Whaat?
:lol: just niinko arvelinkii :wink:
Tarkistelee että mitä tuumaisit jos sitoutuisitte vähän enemmän jotta ei olisi pelkoa sinun menettämisestä tällaiselle timpurin ja palomiehen risteytykselle.

Eikä teidän mitään erota tarvitse tietenkään.
Senkun katselet ja tunnustelet kuin paljon ite tykkäät ja miten paljon olet valmis enempään, ottaen kuitenkin huomioon että juttu voi mennä tosi vakavaksikin :roll:
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyynistyttääkö runsas kitinöinti, kun ainoastaan lyhyemmän aikaa kitinöinyt Madonna näkee Mirkun miehen kryptiset lausahdukset positiivisessa valossa? Nimittäin minäkin yhdyn muihin ja kääntäisin ne lauseet "pannaan vaan muttei missään nimessä mitään muuta kunnes löydän jonkun muun".
Madonna
Elämätön Kitisijä

No katotaan .. kyynisyys vastaan epäsellainen :wink:

Olen melkein satavarma että olen oikeassa, mutta vannomaan en tietty mene.

Ja muuten, onko se positiivista sitten jos mies alkaa kiinnittyä ja pesiytyä ?
Vaiko positiivista se että osaa olla vaan eikä änge liian liki ja omistelemaan ?
Alisuorittava G

Madonna kirjoitti:Ja muuten, onko se positiivista sitten jos mies alkaa kiinnittyä ja pesiytyä ?
Mä ymmärsin, ettei se ois positiivista tässä tapauksessa mutta perusnarttumaiseen tyyliin Mirkku haluaa silti vakuuttua, että on Ainoa Oikea Pimppa sille miehelle.
Madonna
Elämätön Kitisijä

Alisuorittava G kirjoitti:
Madonna kirjoitti:Ja muuten, onko se positiivista sitten jos mies alkaa kiinnittyä ja pesiytyä ?
Mä ymmärsin, ettei se ois positiivista tässä tapauksessa mutta perusnarttumaiseen tyyliin Mirkku haluaa silti vakuuttua, että on Ainoa Oikea Pimppa sille miehelle.
Jaaha, ahaa, nomutta sittenhän on kyse positiivisesta vastakaiusta jos mies siis pyrkii kiinnittymään :D
Tavoite saavutettu ja miehen voikin sitten vaihtaa :wink:

Noei oikeesti tietenkään .. hyi .. ketään vaihella sillai vaan tietenkään :evil:
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ettei vain olisi turvapaikanhakija, joka yrittää saada suomalaisen akan nalkkiin että voisi jäädä maahan ja a) pätkiä täkäläistä akkaansa ja b) hakea sikäläisen akkansa myöhemmin pölyrätiksi.
Paras päivä ikinä.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mirkku kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:No niin Mirkku, sanon uudestaan: Eroa. Edes kokeeksi....

Kerran on enemmän tai vähemmän tällä tavoin käynyt. Siis kaikki on pistetty poikki, hänen päätöksestään. Meni puolitoista viikkoa, kun miekkonen laitteli viestiä. Eli siis kai minussa jokin vetovoima on kuitenkin :shock:.
Joo. Sen vetovoiman nimi on pillu. Se voittaa aina puolentoista viikon jälkeen käsi-paperi-pillu -leikissä. Et tunnu oikealta syystä tai toisesta -> kundi pistää poikki. Mut paneminen on kivaa ja on kuitenkin kiva olla lähellä -> takaisinvonkuu.

Kundi vaan etsii jatkuvasti parempaa eikä aio tyytyä sinuun. Mutta on pakko niin kauan kun on pakko. Jos opettelisit saavuttamaan yhdyntäorgasmin, niin tätäkään ongelmaa tuskin olisi.
Mirkku
Kitisijä

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mirkku kirjoitti:Jaksaako kukaan mies odottaa pelkkää pillua lähes kolmea kuukautta, jos on vain sen perässä :shock: ?
No tota.... jos on tarpeeksi epätoivoinen? Parin saamattoman sinkkuiluvuoden rinnalla kolme kuukautta ei ole aika eikä mikään.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NegaDuck kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Jaksaako kukaan mies odottaa pelkkää pillua lähes kolmea kuukautta, jos on vain sen perässä :shock: ?
No tota.... jos on tarpeeksi epätoivoinen? Parin saamattoman sinkkuiluvuoden rinnalla kolme kuukautta ei ole aika eikä mikään.
Jep, jos sitä pillua ei muutenkaan tule ovista ja ikkunoista ja kyseinen tapaus on kuitenkin ihan ookoota hengailuseuraa, niin mikäs siinä on hengaillessa.
Vastaa Viestiin