Sataa ja tuulee tuolla. Vaan eipä haittaa kauheasti sillä meenkin tänään autolla uintikeikan takia. Että hyvää huomenta ja alkavaa duuni(?)viikkoa teille kaikille vaan.
Nettiasennus himaan tulee vasta loppuviikosta, joten tässä refe viikonlopusta. Lauantai meni kassulla, tipuin puolessa välissä. Taisin pelata kaikki viisi kättä. Tuplasin melko alussa, mutta koska en sen jälkeen saanut pelattavia käsiä, eikä osunut flopilla, niin nopean rakenteen johdosta olin parin tunnin päästä 3-way alleissa ATo:llä. Turnasin suoran mutta vihun väri täydentyi riverillä. Oheispeleissä tais mennä 50 rullaan ja yks 200e bini teksuun. Eilinen kului nikkaroidessa ja Canal futista väijyessä. Hauska ja rentouttava paripäiväinen kyyl...
Kiva viikonloppu takana. Shoppailin ja söin ihan liikaa. Seuraavalla kerralla vietän sit hemmotteluviikonlopun ja käyn ainakin mani- ja pedikyyrissä. Kenties jopa kasvohoidossa. Ja syön ainakin yhtä hyvin kun nytkin.
Tänään sitten rääkkäämään silmäluomia kestopigmentoinnin merkeissä. Sattuu jo ajatuskin mutta minkäs teen. En vaan jaksa aamusin tuhertaa rajauskynän kanssa. Kauneuden takia on kärsittävä.
Vihtahousu kirjoitti:Viikonlopun saldoa; niskat, nivuset, kädet ja masu kipeä. Kuulostais siltä kun olisin ollut Rymy-Eetuilemassa koko viikonlopun. Niinhän mä kait olin.
Joku ihme maanantaivitutus, vaikkei darraa olekaan. Jr aloitti huudon taas hieman ennen kuutta. No, sehän on ihan sopiva aika herätä. Radiosta kuuluneet talousuutiset hieman huolettavat ja hiirikäsi taas vaihteeksi paskana, niinkuin jalatkin. Eilen työnsin rattaita "vain" 3.5 tuntia. Alkaa jo tämän kylän varikset ja oravatkin moikkailla etunimeltä.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 06.10.2008 9:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tungin just pinnasängyn kappaleet sohvan alle piiloon, rumensivat näkymää niin Meil on kuin UUSI työhuone ny! ♥ Saatiin lauantaina uudet kalusteet: tietsikkapöytä ja telkkaritaso. Kaikki on järjestyksessä ja on TILAAA. Oon niin onnellinen.
Kahvia ja nettiä ja sanomalehteä ja tunteita ja tuoksuja, iiiih ihana aamu, mitä muuta vois pyytää. Paitsi tietty sade pois ja selkäkipu pois!
^ Ai onks siä vahinkovankkuri-sarjakin?
Maratonista puheenollen - vähintään yksi rollerbleidi-maratoni täytyisi kyllä tempaista. Oma ennätys viimeksi 1.37", mutta tuon saisi varmaan puristettua puoleentoista tuntiin..
Mun piti päästä vihdoin töihin tänään, mutta eikös mulle noussu illalla kuume? Keuhkot rohisee, kurkku kipee ja nokka tukossa. Miks tää tauti ei voinu olla sillon ku makasin sängyssä häntäluuni kanssa sairaslomalla muutenkin, häh???
Josko kasais jauhelihakeiton jo näin aamusta ja sitten lähtis ulkoiluttamaan tätä kasvanutta mahaa kirjaston puolelle. Loppuviikosta vois lähtee ravintolaan syömään kaverin kanssa ja ehkä meibi hieman shoppailla istuvampia vaatteita. Meibi, meibi.