Eivät ne muutu, vaan täsmentyvät jotta lukijoiden olisi vaikeampaa käsittää asioita tahallaan väärin. Siis millä tavalla ne mielestäsi muka muuttuivat?Monsieur Manala kirjoitti:Nää sun säännöt nyt tuntuu matkan varrella muuttuessaan olevan vähän olevan ristiriitaisia ja kompastuvansa omaan kömpelyyteensä.
Ilmaisit esimerkiksi tuolla toisessa ketjussa että panisisit tätä. Oletko jo tutustunut häneen syvällisesti? Vai tarkoititko että panisisit pelkkää kuvaa? Vai kuuluiko siihen oletusarvoisesti disclaimeri "... siis tietenkin vain jos hän osoittautuisi loistoihmiseksi pitkien syvällisten keskustelujen jälkeen"? Vai oliko se vaan ketjun aiheeseen istuvaa läppää?
Ehkä siksi että ilmaisit niin tekevien olevan moraalittomia ihmisten välineellistäjiä? Ainakin viestisi on hyvin helppo ymmärtää niin, eikä siihen tarvita edes mitään tahallista väärinkäsittämistä. Pitäisikö esimerkiksi minun tuntea olevani moraaliton ja huono ihminen jos minulla sattuisi lyhyen jutustelun jälkeen flaksaamaan baarissa/bileissä? (spekulatiivisesti, sillä minähän olen huono baareilija / bilettäjä)miksi mun pitäisi selitellä sitä miksen mene sitten sellaisen kanssa, johon en tunne edes sitä minkäännäköistä mielenkiintoakaan?