Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kreitsu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.
Mieluummin tuota kuin vittu siis saatana tota vittu kun siis niinkun vittu siis perkele vittu siis kakka siis pieru voi vittu... :shock:
Mielummin mää Nikoa kuuntelen kuin Cherylliä, siinä nyt on jotain huumoriarvoakin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eilinen kooste oli kyllä räikeää manipulointia Aden hyväksi. Hiukan pyörittelin päätäni kyseisen kohtauksen 24/7 nähneenä ja koosteeseen vertaillen. Analyysi löytyy täältä: http://bbplaza.net/kolumnit.php?id=163&l=fi&nimi=punde

Adea en halua talosta ulos, mielenkiintoista nähdä miten ihminen kontrolloi, johtaa, manipuloi. Lisäisin vielä että Chipan lisäksi myös Niko otti myöhemmin kantaa siihen, että rassaa kun joukolla hyökätään Teron ja Chipan kimppuun. Myönsi toki itsekin siihen syyllistyneensä.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Sarah Palin on evil.

Tulee oikein vihaiseksi kun katsoo tätä.
bedlam

Hyi, se Antti ulos ehottomasti. Ällö tapaus. Miten hitossa tollanen tyyppi voi olla olevinaan joku naistenmies?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bedlam kirjoitti:Hyi, se Antti ulos ehottomasti. Ällö tapaus. Miten hitossa tollanen tyyppi voi olla olevinaan joku naistenmies?
Vaikuttaa ihan vitsiltä koko poika. Antin kohdalla tullaan siihen, että hän on kaikesta huolimatta potentiaalinen köyrijä, kunhan vain talon tytöt saisivat riittävästi viinaa ja taivaankappaleet olisivat kohdillaan. Tämä seikka on aina plussaa kansan puhuessa.

EDIT: tutullani on 24/7 ja sen perusteella Antti on jonkin sortin narkkari. Puhuu alvariinsa myrkyistä ja siitä kuinka niitä kaipaa talossa. Kertoo esso yms. tripeistään ymssi ymssi...
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Cheryllin IRC-gallerian kuvista päätelleen C ja Antti ovat tavanneet jo ennen taloon menemistä, vanhoja tuttuja siis.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Antti on todella limaisen oloinen tapaus... mutta Iltasanomien nettisivujen mukaan Cheryll vaihtoi jo siihen Jari-Mattiin. Vaikka Antti on kamala, toivoisin että alituiseen vinkuva ja kikattava Marianne lähtisi sunnuntaina.
Rouva Pupu

swirl kirjoitti:Vaikka Antti on kamala, toivoisin että alituiseen vinkuva ja kikattava Marianne lähtisi sunnuntaina.
Jeesh, Antin saa ulos seuraavalla kerralla. Marianne tuskin äänestyksessä uudelleen.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, samaa mieltä. Marianne heti välittömästi hemmettiin sieltä, ärsyttävä kihertäjä. On mulla tosin monta muutakin inhokkia, mut ne kerkee sit myöhemminki tiputtaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Biden selvisi selkeänä voittajana.

Hävettäisi olla joku joka oikeasti äänestäisi nyt Palinia. Vetosi toki suuriin kotoisiin massoihin, jotka eivät ajattele.

Mikäköhän on viikkotehtävänä?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

huima kirjoitti:Biden selvisi selkeänä voittajana.
Alapesu voittaa aina.
Rouva Pupu

Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Antista on moneksi!

Kuva

Kuva

Kuva
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Rouva Pupu kirjoitti:C:stä sen verran (...) Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.
Näin eilen (taas!) jakson Big Brotheria. Iltapäivälehtien tylsistyneenä selailijana (niin paperi- kuin onlineversiokin) olen kuitenkin yllättävän hyvin selvillä ohjelmasta ja sen henkilöistä. Päin vastoin kuin Pupu tuossa yllä, minä nimenomaan kiinnitin huomiota eilen siihen, että tämä Cheryll (tjsp) on yllättävänkin verbaalinen hahmo: hän ilmiselvästi osasi sanallistaa aika monimutkaisiakin keittiöpsykologisia kuvioita ihan hyvin. Sisällöltäänhän jutut olivat mitä olivat, mutta pelkästään tämä sujuva verbalisointi on jo itsessään ihan ok ja vaativakin suoritus, kuten Marianna/e myöhemmin limboilullaan todisti. Onko C. muuten joitain vuosia vanhempi kuin tämä muu ilmeisesti parikymppinen jengi? Onnistunut artikulointi voisi liittyä vaikka siihen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä veikkaan Chipaa voittajaks. Veikkaan aina sitä, jonka haluaisin voittavan. Se tuntuu oikeestaan ainoalta fiksulta tyypiltä tuolla, en ymmärrä miten esim. Manala sivuuttaa (muissa ketjuissa Ceehen viitatessaan) täysin sen pelailutaidot...
bedlam

Mulle se C:n tekoitku Antin lähtiessä oli se viimeinen pisara. Jumalauta miten ärsyttävän kuulosta yhy-yhy-yhyttelyä.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mua ärsyttää tällä kaudella ihan jokainen talon asukki. Eniten ärsyttävät ne, jotka eivät ärsytä millään tavalla (Tuuli, Anniina, Matti-Teppo [vai mikä se nyt oli]).

Niko: Drama queen, joka inhoaa kun joku haluaa huomiota, koska se on pois hänen saamastaan huomiosta.

Andreas: Kaksinaamainen kusipää, joka usuttaa toiset aina yhden kimppuun kerrallaan ja jää itse lähinnä taustalle löylyn heittäjäksi.

Marianne: Tero sitä Tero tätä (välissä händäriä Johanin kanssa) Tero sitä Tero tätä tykkään en tykkää... vittu ihan sama.

Chipa: Ärsyttää vähiten, mutta ärsyttää oikeastaan silti kaikessa mitä tekee.

Tero: Ärsyttävyystaso lähellä Chipaa, mutta sen jutut on usein niin sekavia, ettei niitä voi ärsyyntymättä kuunnella (silloin harvoin kun se jotain sanoo).

Uudet asukkaat: Kaikki tapettia, jotka ärsyttävät olemalla niin turhia.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Mä veikkaan Chipaa voittajaks. Veikkaan aina sitä, jonka haluaisin voittavan. Se tuntuu oikeestaan ainoalta fiksulta tyypiltä tuolla, en ymmärrä miten esim. Manala sivuuttaa (muissa ketjuissa Ceehen viitatessaan) täysin sen pelailutaidot...
Just. Eihän siinä sitten mitään. Ehkä mensassa on vielä tilaa teille molemmille.

Pelailutaidot on hieman eri asia kuin olla pinnallinen pösilötyrkky pusuhuora ympäristössä jossa kundit on valmiita nussimaan vaikka veneen pohjatappia. Chipassa ei ole pelaajaa pätkääkään, pelaamiseen tarvitaan älyä ja edes alkeellista tunneälyä. Sitä tossa hupakossa ei ole senttiäkään. Jos ton eukon "pelaamiseen" menee kukaan henkisesti 17-vuotiasta amispoikaa kehittyneempi kaveri, niin ei voi kuin nauraa.

Nimim. Mix sen ainoon täyty lähtee joka on aito!?

Niin. Siinä oli kyllä kaksi niin samalla tasolla olevaa Darwinin takatukkavalintaa ettei tosikaan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kai te ny tiedätte kuka Tero on?
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Kai te ny tiedätte kuka Tero on?
NO VITTU BSCHZWCHHNFUCKZWUNZ
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Monsieur Manala kirjoitti:Ehkä mensassa on vielä tilaa teille molemmille...
Tiesin, ettet voi vastustaa... Olet oikeassa, emme ole varsinaisesti mitään älykköjä! 8)

Itseasiassa pelaamis- ja tilannetajun lisäks Chipassa on naisessa kaipaamaasi älyä ja tunneälyäkin. Siis minun mielestäni. Se on ehkä eri muodossa kuin yleisesti böönissä 25v, mutta kyllä sitä on. Minäkin olen nauranut sen tyhmyyksille, mutta niin viihdeohjelmassa kuuluukin. Tyhmäillä ja nauraa. Ehkä tunnistan siinä paljon piirteitä, joita itsestänikin, kai sitä sympatiseeraa jotenkin samanlaista? Dunno.

Tero oli kiva kunnes avasi suunsa, voi miten se liika erikoisuus korostuukin komeassa kuoressa...

Taidan kokeilla jos miehen duunikännystä sais sendattua negaa Mariannelle. Kyllä se noista ärsyin nyt on, sillä tavalla ärsy, ettei jaksais ees provoontumismielessä katella pidempään.
ninnithequeen

Monsieur Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kai te ny tiedätte kuka Tero on?
NO VITTU BSCHZWCHHNFUCKZWUNZ
Haha, just se. Ehottomasti mun suosikki ja pärjää pitkälle. Paroni on kingi :h:
bedlam

No Andreas nyt ulos, jooko.
ninnithequeen

bedlam kirjoitti:No Andreas nyt ulos, jooko.
Mua taas ärsyttää se Cheryll...

Mites ne Nikon bileet meni, missasin?
Vastaa Viestiin