Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Täytyy jälkeenpäin todeta, näin fiilispohjalta, että noi kyykyt ja maastavedot ovat olleet ihan parasta lääkettä mulle ja mun istumatyön veltostuttamille alaselälle ja takareisille. Tuntuu jotenkin askel pontevammalta ja alaselän mystiset kipupisteet (joista Crowbar mulle vinoili) ovat kadonneet.

Tehosi paljon paremmin kuin jalkaprässi. Jalkaprässi ei taida tehdä selälle ja takareisillä paljoakaan sitten.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NegaDuck kirjoitti:Jalkaprässi ei taida tehdä selälle ja takareisillä paljoakaan sitten.
Tekee se. Siinä on vaan hiton helppo vähän fuskata.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Jalkaprässi ei taida tehdä selälle ja takareisillä paljoakaan sitten.
Prässäsin eilen 90 kilolla kymmenen sarjoissa, nöösipoika kun oon..
Polvet oikeinkin koukkuun päästin, nyt on kevyt askeltaa..
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

bliss kirjoitti:
Millä tavalla? Otin kyllä tavaksi päästää prässin ihan alas persiiseen asti. Paljon syvemmälle kuin olen uskaltanut tehdä kyykkyjä (vielä). Silti kyykyt tuntuvat jotenkin menevän paremmin kohteeseen.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Takareisille julle ja maastaveto suorinjaloin, alaselälle maastaveto. Niin helppoa se on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Bluntly kirjoitti:Takareisille julle
Millainen liike on julle? Siis ihan kyykky vaan vai?
bliss

NegaDuck kirjoitti: Millä tavalla?
No just sillä, että ei tee tarpeeks laajaa liikettä, tai pitää jalkoja vähän 'väärässä' asennossa, tai...
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NegaDuck kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Takareisille julle
Millainen liike on julle? Siis ihan kyykky vaan vai?
Ei kyykky vaan pure pain.

Tarkoitus ei siis ole kumartua eteenpäin vaan työntää enemmäin persettä taaksepäin. Smith-versio.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

^ Joo. Au. Mulla on istumatyön takia just tää.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tänään fillarointia 22km + kävelyä 12h.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Reilu tunti punttiksella tänään.
NegaDuck

Sählyä työkaverien kaa. Päätin vähän tankata Mannisen erikoispolttoainetta ennen peliä, ja jaksoinkin paljon paremmin. Ne aiemmat uuvahtelut ovatkin tainneet johtua hiilarien puutteesta. Ei taidakaan kannattaa alakarpata, jos urheilee.

Hauskaksi lopuksi tajusin sitten pukuhuoneessa suihkun jälkeen etten ollut tuonut yhtään vaihtovaatteita mukaan. Yyyyh. :x Ei kun hikiset vaatteet niskaan ja himan kautta töihin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tulin tänne kertomaan että aion kohta urheilla kauppaan hakemaan miehelle pitsan ja itselleni mäkistä namiaterian.

:P
The great club outshines the individual, always and forever.
Niba
Kitisijä

Elppis kirjoitti:Tulin tänne kertomaan että aion kohta urheilla kauppaan hakemaan miehelle pitsan ja itselleni mäkistä namiaterian.

:P
Kävelitkö käsilläsi vai menitkö pyörälle päästäsi?
Pyyhin Netikettiin..
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tänään ensimmäistä kertaa futsalia. Armotonta rappausta ja mahtikanuunoja suoraan pertteliin.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

28km pyöräilyä + 14.5h dallailua mm. portaissa. Viikon saldoksi tuli 100km pyöräilyä silkkana hyötyliikuntana. Oikea polvi on hieman kipeytynyt.
bliss

Tunti kuntonyrkkeilyä + 20min juoksumatolla.
Löysin myös vanhan treenipäiväkirjan. Uskomattomilla painoilla joskus tullu vedettyä punttisalilla :shock:
Onpahan jotain mitä tavoitella.
Niba
Kitisijä

Uin varomatttomasti iltasella kipein lihaksein kanssa 1000m suora rinulia takaisin vapaata(todella)tyylia. Kikkelis kokkelis pari penskaa kävi kilpailemaan omituisesti, ohi molemmista tasaisella vedolla tauotta uiden.
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Kuntolenkki telineliikkeineen. Kaikki telinetemput tein (kolme kierrosta), mutta juoksemisen sijaan kävelin vain, ja hengästyin telineissä aika lailla. Ei oikein tehnyt mieli juosta muuten kuin alussa kotoa telineille asti ja lopussa portaat ylös kotiin. Mutta tulipahan kuitenkin tehtyä.
NegaDuck

Uitu 1500 metriä, aikaa ~40 minuuttia. Joutui jonkin verran väistelemään, ohittelemaan ja vaihtamaan rataa tällä kertaa, oli ryysistä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Eilen käytiin lenkillä ennen kuin lähdin töihin (eiköhän 9h siwailua ole kans jossain mielessä melkein urheilua).

Tänään uin 2 km 50 minuutissa ja sen päälle lilluin vielä vähän.
SikaMika

Pyöräilyä 28km.

Aamulla tuli tämän syksyn eka vitutuskohtaus töihinpyöräilyä kohtaan, kun satoi vettä ja tuuli vitusti kellon soidessa kuuden aikoihin. Se laantui kuitenkin taas kerran heti, kun vaan sain aikaiseksi lähteä matkaan ja sen avulla vasta heräsin kunnolla. En taida hankkia autoa milloinkaan... :h:
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyöräilyä n. 15km ja 35-40min yhteesä. Sotkin ympäri Haagaa ja Pirkkolaa, kivaa oli.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Paluu treeneihin oli kyllä kuin kylmää vettä niskaan. Meni jopa huonommin kuin olin ajatellut, mutta eipä auta itku markkinoilla - tästä se taas sitten lähtee! Tai on lähdettävä, koska olisi niiiin mukava osallistua vyökokeeseen loppuvuodesta. Nuo koipivammat vaan taitaa iskeä kapulaa sen verran rattaisiin, että saapa nähdä nyt sitten. :(
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Niba
Kitisijä

uitu 1200m 34min johtaen jalkakramppiin ja 15 minuutin venyttelyihin porealtaassa, olo kuin hattaralla tai popkornilla teon jälkeen, koskoo paikkoihin A->P. Elämä on tehty kipujen kärsimistä varten! Ja pelkästään kunnon tai jonkun kategorisesti omituisen takia.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin