En usko noihin katsojapalautteisiin tai siis niitten olemassaoloon edes.
On joku saattanut naureskella että mitä jos ..
Mutta kunhan saavat tuolla kirjoittelulla nyt ihmiset kiinnostumaan mokomasta ohjelmasta
Uteliaisuuttaan nyt moni kattoo tota vaikkei muuten olis.
Osuvasti tämä oli sentään paskanjauhannassa. Paskahalvauksen meinasin saada, kun erehdyin painamaan playta. Miten herranjumala sinäkin, vanha ja fiksu mies voit vielä digata tollaista shaizzea? Aaargh!
Parhautta. Blogillani on 6 tilaajaa, joista 1 olen minä itse. 1 osoittautui juuri miehen exäksi ja 1 on vanha (huono mutta kai ihan mukava taas) panoni. Tekisi ihan mieli ruveta keksimään parempaa elämää!
Storia kirjoitti:Miten herranjumala sinäkin, vanha ja fiksu mies voit vielä digata tollaista shaizzea? Aaargh!
Ensinnäkin kiitos kauniista kehusta.
Sitten, musiikkimausta ei voi kiistellä. Olen soittanut, kuunnellut, katsellut ja keräilyt metallia kaikissa sen muodoissaan koko ikäni. Toiset kuunteli ala-asteella Dingoa ja minä Slayeriä.
Ja tätä menen katsomaan keikalle seuraavaksi, vituttaa vaan että on tiistaina:
1108 kirjoitti:
Sitten, musiikkimausta ei voi kiistellä. Olen soittanut, kuunnellut, katsellut ja keräilyt metallia kaikissa sen muodoissaan koko ikäni. Toiset kuunteli ala-asteella Dingoa ja minä Slayeriä.
Lavashow on kuulemma videon mukainen.
Mä en kuunnellut kumpaakaan, paitsi kauppaoppilaitoksessa ollessa vähän Slayeria. Tätä seuraavaakaan videota en pystynyt minuuttia kauempaa katsoa, mutta hilpeää fiilistä keikalle! Mitäs siitä että on tiistai, kun aisteja hivellään olan takaa, sillä selvänä olet symppis