EveryWoman kirjoitti:
1) minkä genren leffoista / mistä musiikkityylistä pidän,
2) missä baareissa tykkään käydä,
3) olisinko kiinnostunut 2N+M -setistä, kun selviää että olen biseksuaali,
tai:
4) puhuu tv-ohjelmista pitäen itsestäänselvänä, että tiedän mistä puhutaan,
5) kertoilee kännitoilailuistaan ikään kuin se olisi hauskaa tai kunnioitusta herättävää,
6) kehuu ulkonäköäni ensimmäisellä tapaamisella,
7) yrittää päteä tuomalla esiin kyynisyyttään,

ryhtyy ivalliseksi, pilkalliseksi tai turvautuu huumoriin, jos sanon esimerkiksi sanan "usko",
9) taipumus ivaan ja pilkkaan yleensäkin, kohdistuvatpa ne mihin tahansa.
Poistin välistä ne jotka liittyy hinttareihin ku se ei kosketa mua, vaikka oishan se hirvee huomata liian myöhään et mun mies on homo!
Mut siltä varmaan vältytään koska muuten lista on pelkkää total turn onia!
1) Kyl elokuva-ja musiikkimaku kertoo paljon, en vois rakastaa ketään jonka mielestä Kim Herold tekee oikeeta musiikkia tai tykkää paskoista leffoista tosissaan.
2) Mä oon tehny baaritutkimusta jo vuosia ja voin antaa ystävän neuvon, Kalliossa ku pyörit niin älä mee siihen iha halvimpaan niin saat rauhassa ryypätä eikä tartte koko ajan olla häätämässä spurguja pöydästä. Oon aina ylpee ku joku kysyy ja saan jakaa viisauteni!
3) Kaverin häissä viime kesänä oli naamiaisteema, ja minä ja mun äijä oltiin parhaiten pukeutuneita koska me oltiin pa ja oli pakko repii jostain ne releet, kaikilla muilla vierailla (suomenruotsalaisii ja sun muita parempii ihmisii) oli jotkut valmisasut. Mut mun mies pukeutu parrakkaaks naiseks ja mä Peppi Pitkätossuks. Ja siel sattu olee joku japskimuija joka oli hirvee Peppi-fani. Se tietty immas muhun niin et kaikki sen huomas, ja mä kysyinki siltä et onks se lesbo, mut ei kuulemma ollu vaan tykkäs musta (pepistä). Oli toisaalta aika friikkiä mut mikän ei oo liian kinkkii mulle joten kysyin et josko otettais mun mies mukaan ettei mulle tuu huono omatunto. Ei se suostunu joten sanoin miehelle et hey, no can do ja lähdin sen mimmin mukaan yläkertaan makkariin. Se mun mies oli just sillon jääny pettämisestä kiinni ja oli sanonu et jos se sua helpottaa ni tee mitä teet, ja mähän tein. Hääväki oli kyl aika hämmentyny näistä meidän kuvioista, varsinki ku mun äijä oli naisten vaatteissa!
4) Puhuu telkkariohjelmista, plussaa ku mäki katon teeveetä, ja kyl ny helvetti täytyy tietää mitä telkkarista tulee!
5) Kännitoilailut on ihan parhautta!!!!111!!!
6) Jos mun ulkonäköö ei kehuta se meinaa sitä ettei se haluu panna, menee suoraan roskakoppaan tollaset.
7)Kyynisyys on ajattelevan ihmisen piirre, voi ku tietäisitte kuinka monta kyynikkoa oon nussinu takas elävien kirjoihin!
8 ja 9) Pilkka kaikissa muodoissaan on upeeta, paitsi jos toinen osapuoli on jotenki rampa oikeesti. Just äsken naurettiin mun miehelle tääl ryypätessä, ku mä pari vuotta sitten jouduin viemään sen sairaalaan ku se luuli kuolevansa. Sillä oli siis darra ja kummasti rupes helpottaa ku päästiin marian päivystykseen ja se näki niitä oikeesti sairaita veriset turbaanit päässään, onneks en sentään soittanu sitä ambulanssia mitä se vaati vaa otettiin ihan taksi. Mun parasta hupia on muutenkin vanhojen kämmäysten muistelu ja sen mollaaminen, sama toisinpäin. Kun toinen herjaa sua aina kaikesta niin sitä ottaa maailman vastaan iha eri tavalla, ei tunnu mikään missään! tähän USKO-sanaan liittyen, mä oon ite uskovainen mut mies on ateisti, mä oon tuonu vatikaanista sellasen hienon jeesusreliefin joka on ristin muotonen, se roikkui ennen naulassa meidän eteisessä, ikävä kyllä uudessa kämpässä ei oo sopivaa paikkaa sille. Mut kuiteski, mun mies aina käänsi sen ylösalasin kotiin tullessa, se oli ihanaa ku tiesin heti saavuttuani et se on himassa. Ja mä tietty aina käänsin sen takas joten seki ties et mä oon siellä. Nyt ku mietin niin mun tarttee keksiä sille joku mesta, miten ei osaa kaivatakkaan tollasia pikkujuttuja jotka on tuonu iloa elämään??