Tix kirjoitti:
Toivottavasti tämä kansankynttiläehdokas on fiksumpi kuin se edellinen.
Noh, se ei liene paljon vaadittu.
BB:n ei kai ole tarkoituskaan olla älykästä viihdettä älymystölle. En sitä paitsi usko, että älykkäämmät tai hillitymmät tai järkevämmät ihmiset saisivat yhtään sen viihdyttävämpää söytä aikaiseksi. Hömppäähän tuo ja hyvä niin.
Se on lähtenyt omasta halustaan, se on laitettu ulos syystä tai toisesta, sillä on salatehtävä tai sitten se on tyyliin siirretty vierailulle toisen maan BB:hen.
Se on lähtenyt omasta halustaan, se on laitettu ulos syystä tai toisesta, sillä on salatehtävä tai sitten se on tyyliin siirretty vierailulle toisen maan BB:hen.
Big Brother on poistanut Mariannan talosta eilen maanantaina 15.9. Marianna poistui talosta päiväkirjahuoneen kautta. Marianna ei luovuttanut, vaan Big Brother poisti hänet yksipuolisesti.
Poistaminen johtui Mariannan henkilökohtaisista syistä.
Marialla kävi niin, että kun täti ei viihtynyt ja koti-ikävä iski, tuli esiin pelkästään huonot puolet. Silti luokittelen tädin yleisöesityksen ala-arvoiseksi flippaamiseksi.
Ihan perus lähiöpubin ruusunen se oli. Tosi hauska jotenkin, just sellanen et en uskaltas mennä lähellekään.
Jäi naurattaa se Miia (vai Mia) ja sen aito tuska. "Rakastan sua!" parkasu jotenkin pysäytti. Ne vittuvittuvittuvitut koko loppulähetyksen ajan olikin sellaista teiniflippaa ja toivat mieleen itseni. Arvostan kyllä kauheesti, että porukan pää tuntuu pysyvän edes about kasassa tuolla. Auktoriteettivammaisena räyhääjänä mut ois kyllä poistettu jo niihin henkilökohtaisiin syihin vedoten...
Geep kirjoitti:Jäi häiritsee noi Mariannan syyt, oon utelias mut en löydä mistään mitään!111
Sillähän on se syömishäiriö tausta olemassa, ja jotkut ainakin väitti et ois syönyt normaalia vähemmän viimoset päivät. Ja vessaanhan ei näe. Poltti myös röökiä, mitä ei sais melanooman takia tehrä. Toisaalta ottihan se aikasemmin aurinkoakin, minkä luulis olevan pali pahempi.
Ketkä vittupäät tuota äänestää, kun eivät sitä Cheryllin lutkaa saaneet ulos talosta. Oikeesti, alusta asti ollu ihan vitun ärsyttävä ämmä, mutta ei silleen viihdyttävässä tai humoristisessa mielessä. NIINKU!
bedlam kirjoitti:Ketkä vittupäät tuota äänestää, kun eivät sitä Cheryllin lutkaa saaneet ulos talosta. Oikeesti, alusta asti ollu ihan vitun ärsyttävä ämmä, mutta ei silleen viihdyttävässä tai humoristisessa mielessä. NIINKU!
Hah hah, mun mielestä sen Antreasin vois paiskata pihalle. Karsea paskanjauhaja se on, niin kuin moni muukin, mutta hän on pahin. Cheryll on kaikessa naiiviudessaan aika symppis
Kreitsu kirjoitti:
Hah hah, mun mielestä sen Antreasin vois paiskata pihalle. Karsea paskanjauhaja se on, niin kuin moni muukin, mutta hän on pahin. Cheryll on kaikessa naiiviudessaan aika symppis
Samaa mieltä!
Ade ihan ekaks nyt hemmettiin sieltä. Ja sen jälkeen se ihme Marianne.
Ja mäkin oon alkanu vähän diggailee C:n just symppikseydestä. (Sitäpaitsi ärsyttää ku ne aina dissaa sitä.) Lisäksi oon alkanu vähän tykkää Nikosta, nauroin ääneen eilen sille Tyttökullat 2-jutulle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi kirjoitti:
Ja mäkin oon alkanu vähän diggailee C:n just symppikseydestä. (Sitäpaitsi ärsyttää ku ne aina dissaa sitä.)
Mä "tunnen" sen yhden kaverin kautta, ja se on oikeestikin symppis.
Onhan se siis ihan kana niinku kaikki pintaliitäjäblondikaverinsakin, mutta kiltti ja mukava kaikille, oli ainakin sillon ku viimeks vuosia sitten tapasin.
Miks ihmisiä vituttaa enemmän tollaset harmittomat hölmöt ku oikeet kusipäät?
Rouva Pupu kirjoitti:
Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.
Mieluummin tuota kuin vittu siis saatana tota vittu kun siis niinkun vittu siis perkele vittu siis kakka siis pieru voi vittu...