Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geep kirjoitti:Manala unessa. Ei yhtään noin stailattuna hurmurina ku ybook-kuvissa, vaan kärsimättömänä tuimailmeisenä (sellasissa rumissa haisevissa vaatteissa) opettamassa lapsilleni kuinka astianpesukone kuuluu tyhjentää. Mieheni seurasi opetusta vieressä ja huokaili raskaasti. Hmmh.
:D
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mä näin unta Blissistä. Katselin ekan kerroksen kerrostaloasunnon ikkunasta ulos ja pihalla B heijasi ja lohdutti itkevää pikkupoikaa itsekin vähän itkustellen. Juoksin ulos auttamaan, ilmeisesti juuri heidän kodistaan ja pihalla huomasin että pojalla on iso vekki päässä, kaatunut ilmeisesti pyörällä. Mentiin kaikki sisälle, pikkuinen alkoi rauhoittua ja me isommat jutella. Yhtäkkiä alkoi tuntua liian rauhalliselta. Pieni oli hiljennyt tajuttomaksi, B vaikutti juopuneen väsyneeltä ja itseä ei kiinnostanut enää koko tilanne, nukutti vain. Ihan viime hetkellä aikuisista löytyi tarpeeksi puhtia raahautua lapsen kanssa ulos kaasuvuotoisesta asunnosta selviytymään.

Mä tykkään unien tulkinnasta, joten tulkkaan tuon omaan elämäntilanteeseen sopivaksi. Ihan jo siksi ettei jää tuntumaan että manailen öisin kitinäläisille onnettomuuksia.

Lähipiirissä eräällä tuoreella äidillä on hyvin vaikea tilanne, uhka jaksamisesta leijuu painostaen yllä päivittäin. Perheen isä ei pysty tilanteessa auttamaan ja olen kipuillut jo pidempään kuinka voisin olla tukena, haluaisin niin auttaa ennen kuin jotain ikävämpää tapahtuu. Sinänsä turha uni, sillä tiedostan kyllä uhkan, en vain tiedä keinoja vähentää sitä. Ratkaisuja kiitos, alitajunta!
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei periaatteessa Kityuni, mutta ku Elppa soitti mul eilen ja kerto jostain ihanasta uudesta "ninnin"-kaupasta itiksessä, ni mä ny si viime yönä olin siel kaupassa unissani :D
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:Manala unessa. Ei yhtään noin stailattuna hurmurina ku ybook-kuvissa, vaan kärsimättömänä tuimailmeisenä (sellasissa rumissa haisevissa vaatteissa) opettamassa lapsilleni kuinka astianpesukone kuuluu tyhjentää.
That's me! Oli muuten just rumat ja haisevat vaatteet päällä kun tulin pöllisavottaa tekemästä. Pesukoneessa pyörivät jo.
NuoriDaavid

Threesome Geetzun ja sen miehen kanssa.

Päähuomioni kohdistui Geetzuun, mutta samalla hiukan silittelin miehenkin selkää, ettei koe itseään aivan ulkopuoliseksi. Tein sen kuitenkin velvollisuudesta.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:samalla hiukan silittelin miehenkin selkää, ettei koe itseään aivan ulkopuoliseksi. Tein sen kuitenkin velvollisuudesta.
:kaapinovetraouttuufreudhymiö:

Geetzun kaltaisen kissan kanssa ei ole mahdollista edes huomata, että paikalla on toinen mies. Siis jos on hetero.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Superior kirjoitti Kitinään jotain sellaista että heräsin kesken unien.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Mä en voi sille mitään, että nukkumatti oli jotenkin perverssi. Unessa mun fiilikset olisi sellaiset, että kai tuota miestä nyt täytyy vähän silittää, kun se on muuten niin reppana tuossa.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Dave-armas! Mies kutsui sut lauantaina meille saunomaan! Lähden mökille. :h:
NuoriDaavid

Geep kirjoitti:Dave-armas! Mies kutsui sut lauantaina meille saunomaan! Lähden mökille. :h:
:apuva:
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Geep kirjoitti: Lähden mökille. :h:
Tarttetko seuraa mökille?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:Tarttetko seuraa mökille?
Ei enää. 8)
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hm.. hyvä idea. Mäkin taidan lähteä mökille.
huima
Kitisijä

Tix kirjoitti:
huima kirjoitti:Tarttetko seuraa mökille?
Ei enää. 8)
On se nopea.
Geep

Tai jos haluutte miehen kans mökille ni se onnistus tänään. Olen yksin kotona. 8)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Tai jos haluutte miehen kans mökille ni se onnistus tänään. Olen yksin kotona. 8)
Dave hoitaa miehet mökillä ja puutarhassa. Huima kylpyammeessa. Ei tarvi vihjailla, saat tulla käymään!
Geep

Tix kirjoitti:Dave hoitaa miehet mökillä ja puutarhassa. Huima kylpyammeessa. Ei tarvi vihjailla, saat tulla käymään!
No tuun jos Huima ei noteeraa mun äskeistä vaahtoporekylpykutsuani! Haen Espoosta tänään gerbiilejä. :]
huima
Kitisijä

Geep kirjoitti:Haen Espoosta tänään gerbiilejä. :]
Gerbiilit on enemmän Tixin juttu.
Geep

huima kirjoitti:
Geep kirjoitti:Haen Espoosta tänään gerbiilejä. :]
Gerbiilit on enemmän Tixin juttu.
Totta. Se on ollu henkisenä tukena kun gerbiileitä on kaivettu Laruun yöpakkasilla.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Mun unessa seikkailivat Elppa, Elpan mies ja Dumis.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:Mun unessa seikkailivat Elppa, Elpan mies ja Dumis.
Tell me more :P
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Unessani Manala ja siskoni pelastivat maailman McJannelta, joka oli maailman ilkein ja rikkain mies ja oli onnistunut kehittämään murhanhimoisia hirviöitä, jotka tappoivat ihmisiä. Manalalla oli kuitenkin kummallinen lentävä kone, jonka tankkiin piti laittaa rotukissoja, jotta se kulkisi ja koneessa oli laserit, joilla hirviöt saatiin päiviltään. Siskoni, jolle oli kasvanut nilkkoihin asti rastat, oli koneessa ampujana. Manalalla oli myös maailman suurin ilmapallo ja sateenvarjo, mutta en kyllä osaa sanoa, miten ne liittyivät maailman pelastamiseen. Unessa seikkailivat myös SikaMika, joka osasi lentää hirviöitä pakoon ja jolla oli valtavat kynnet, joita pystyi käyttämään taisteluissa sekä Lolita ja Bluntly, joiden kanssa pakenin McJannen hirviöitä.

Onkohan mun lääkitys kohdallaan?
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:
milli kirjoitti:Mun unessa seikkailivat Elppa, Elpan mies ja Dumis.
Tell me more :P
Hmm... miehes kanssa suunniteltiin teidän vuosipäivää... ja sä olit vissiin mun asiakasfirmassa siivoamassa toimistoa, ihmettelit, että mitä me juonitaan, mutta ei voitu kertoa.. Ettei mitään sen hurjempaa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

swirl kirjoitti:Onkohan mun lääkitys kohdallaan?
Dr. Snuggles approves.

[img]http://www.whsmith.co.uk/Images/Product ... 67_m_f.jpg[/img]
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

swirl kirjoitti:Manalalla oli kuitenkin kummallinen lentävä kone, jonka tankkiin piti laittaa rotukissoja, jotta se kulkisi ja koneessa oli laserit, joilla hirviöt saatiin päiviltään.
Voi mun pieniä luomuksiani :C

Paskiaiset!
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin