Big Brother
Viime..vai olisko se toissa kautena tuttu myyjä tarjos ilmatteeks kolmeksi viikoksi 24/7. Siitä saa kyllä monella tavalla eri kuvan kilpailijoista ja henkilökemioista. Korjaa vaan mun kommentteja, jos ne menee pieleen, koska olen siis koosteiden varassa. Niitäkään en aina ehdi katsoa.Rouva Pupu kirjoitti:Tämän toteamiseen nyt ei tarvitse kuin viisi minuuttia sitä kaksneljäseiskaa.
En osaa vastata noihin panosaanteihinkaan, koska eihän niissä koosteissa mitään kunnolla selvitetä.
Voisin anaalisoida asukkaita tässä, nyt kun on ollut aikaa tuon 24/7 pyörimiseen ja seuraamiseen muita hommia tehdessä. Mut mielipiteitä on yhtä monta Q persreikiäkin
Muutaman ainakin, pelit kutsuu...
Andreas: Naisen kanssa kihloissa oleva bisse. Näyttää olevan enemmän kiinnostunut talon miehistä kuin naisista. Vaikuttaa siltä, että on Nikoon jollain tasolla ihastunut; seuraa, pyrkii lähelle jne. Kuitenkin lohkasee hyviä juttuja ja on viihteellinen persoona. BB- talon oma Dr.Phil niin hyvässä kuin pahassakin. Veikkaan, että Nikon kanssa tilanne voi räjähtää vaikka nyt toimeen tulevatkin.
Cheri: Puhuu niin paljon ristiin ja rastiin, ettei tästä enää tiedä onko lintu vai kala. Taitaa olla ne mutterit oikeasti löysällä tai sitten on roolitettu asukas. Vaihtelee vaatteita useita kertoja päivässä. Ei tajua loukkaavansa, toisaalta haluaa jauhaa pienistäkin asioista ikuisuuksia. Ihastunut Ristoon, mutta kun ei saa vastakaikua niin kipitti takaisin Harrin kainaloon. Seuraavia bileitä odotellessa...
Harri: Aikamoinen vätys mieheksi. Säätöä talon ulkopuolella, mutta itkee ja rypee itsesäälissä päiväkausia bileillan tapahtumien jälkeen. Puheistaan huolimatta jälleen Cherin talutushihnassa. Seuraavia bileitä odotellessa...
Mia: Toimittaa katsojille teiniräjähdyksiä.

Andreas: Naisen kanssa kihloissa oleva bisse. Näyttää olevan enemmän kiinnostunut talon miehistä kuin naisista. Vaikuttaa siltä, että on Nikoon jollain tasolla ihastunut; seuraa, pyrkii lähelle jne. Kuitenkin lohkasee hyviä juttuja ja on viihteellinen persoona. BB- talon oma Dr.Phil niin hyvässä kuin pahassakin. Veikkaan, että Nikon kanssa tilanne voi räjähtää vaikka nyt toimeen tulevatkin.
Cheri: Puhuu niin paljon ristiin ja rastiin, ettei tästä enää tiedä onko lintu vai kala. Taitaa olla ne mutterit oikeasti löysällä tai sitten on roolitettu asukas. Vaihtelee vaatteita useita kertoja päivässä. Ei tajua loukkaavansa, toisaalta haluaa jauhaa pienistäkin asioista ikuisuuksia. Ihastunut Ristoon, mutta kun ei saa vastakaikua niin kipitti takaisin Harrin kainaloon. Seuraavia bileitä odotellessa...
Harri: Aikamoinen vätys mieheksi. Säätöä talon ulkopuolella, mutta itkee ja rypee itsesäälissä päiväkausia bileillan tapahtumien jälkeen. Puheistaan huolimatta jälleen Cherin talutushihnassa. Seuraavia bileitä odotellessa...
Mia: Toimittaa katsojille teiniräjähdyksiä.
Lisää....
Minna: Tapaus, isolla T:llä. Tissit ja makkarat nähty, toivottavasti ei Playboissa mihin tähtää viiden vuoden sisään kuiteskaan. Puhuu selän takana paskaa, naamatusten hattaraa. On miesmäinen juttuineen ja nuuskahuulineen. Kerää toisilta asukkailta tietoja inhokeista ja suosikeista. Jakaa porukkaa kahtia. Peluri mikä peluri. On rakastunut vilttiinsä. Inhoaa ihmisissä niitä piirteitä, joita löytyy hänestä itsestäänkin eli kaksinaamaisuutta ja päälle puhumista. Köyhän miehen Tukiainen
Marianna: Erittäin suorapuheinen ihminen niin hyvässä kuin pahassakin. Ei voi ainakaan kaksinaamaisuudesta syyttää. Laimeaa suhtautumista viikko- ja päivätehtäviin. Kasvissyöjä ja absolutisti, joka toisena bileiltana veti sellaiset perseet, että saunan lämpötila nousi satasesta kahteensataan. Ei osaa olla oma itsensä ja repäistä kunnolla.
Maria: Tältä kuulee juttuja suolentoiminnasta (milloin ei toimi, milloin tulee pupun papanoita, milloin lurahtaa housuun), näppylöistä rinnoissa, kohtuvuodoista... ylipäätänsä sairauksista ja ruumiintoiminnoista. Talon piereskelijä.
Minna: Tapaus, isolla T:llä. Tissit ja makkarat nähty, toivottavasti ei Playboissa mihin tähtää viiden vuoden sisään kuiteskaan. Puhuu selän takana paskaa, naamatusten hattaraa. On miesmäinen juttuineen ja nuuskahuulineen. Kerää toisilta asukkailta tietoja inhokeista ja suosikeista. Jakaa porukkaa kahtia. Peluri mikä peluri. On rakastunut vilttiinsä. Inhoaa ihmisissä niitä piirteitä, joita löytyy hänestä itsestäänkin eli kaksinaamaisuutta ja päälle puhumista. Köyhän miehen Tukiainen

Marianna: Erittäin suorapuheinen ihminen niin hyvässä kuin pahassakin. Ei voi ainakaan kaksinaamaisuudesta syyttää. Laimeaa suhtautumista viikko- ja päivätehtäviin. Kasvissyöjä ja absolutisti, joka toisena bileiltana veti sellaiset perseet, että saunan lämpötila nousi satasesta kahteensataan. Ei osaa olla oma itsensä ja repäistä kunnolla.
Maria: Tältä kuulee juttuja suolentoiminnasta (milloin ei toimi, milloin tulee pupun papanoita, milloin lurahtaa housuun), näppylöistä rinnoissa, kohtuvuodoista... ylipäätänsä sairauksista ja ruumiintoiminnoista. Talon piereskelijä.
Marianne: Tyttö joka viihtyy poikien seurassa. Joskus on tavannut paskan miehen ja päättänyt, ettei enää toista kertaa. Nyt alkaa pää hajoamaan kun ei päässyt aamulla Teroa karkuun. Pidän fiksuna nuorena naisena, joka on nyt oudossa ja uudessa tilanteessa kun ei voi olla tilanteen herra. En ota selvää onko oikeasti ihastunut Teroon. Tyttö joka tulee nimeämään kanssasisariaan.
Marko: Yksi salatehtävä ja tämä herra on koko kansan suosikki ainoana järkevänä ihmisenä, valitettavasti. Muutama valonpilkahdus on nähty, mutta muuten on hemmo väärässä paikassa. Nukkuu, nukkuu ja nukkuu. Sanoo aina vääriä asioita, väärissä paikoissa. Marko on outo, eikä hyvällä tapaa. Jos Suomen BB:ssä tapahtuisi jotain oikeasti pelottavaa, sen toimittaisi Marko. Asukkaat pitävät outona, kaikki ei ole kohdallaan, saadaan kylmiä väreitä. Täysin uutta palautetta verrattuna normaaleihin ärsyttävä, perverssi ym. joita ollaan totuttu aikaisemmilla kausilla kuulemaan. Järkevä, koska ei bileissä sekoillut. Ei kyllä johtunut yrityksen puutteesta, ei vaan irronnut. Lähennellyt ainakin Mariannea, Mariannaa sekä Cheriä. Jotain puistattavaa siinä on.
Johan: Ei mitään käsitystä vieläkään. Jos pippeliä BB talossa haluaa niin kannattaa suunnata Johanin luokse. Kyllä irtoaa.
Risto: Vahvat mielipiteet, suorasanaisuus, outo huumorintaju yhdistettynä tökeröön ulosantiin. Soppa on valmis. Helposti saa kuvan sovinistisesta ja suvaitsemattomasta miehestä, sitä tuskin normaalia enempää kuitenkaan ole. Asukkaiden inhokki vaikka muutosta on ollut ilmassa, mutta taitaa olla liian myöhäistä sille. Yksinäinen susi, joka ei osaa käsitellä naisia tai sitten ei ollut suurempaa halua siihen (mä veikkaan itseasiassa tätä osasyyksi bileiltafiaskoon). Täynnä itseään, mutta rehdisti sen myöntää.
Tero: Tämän kauden Sveitsi. Kaikkien kaveri ja tapetti. Säätöä Mariannen kanssa. Puhuu toista, tekee toista. Silittelee öisin nukkuvaa Mariannea huulista, kasvoista... Ehkä ihastunut, eikä halua muiden sitä tietävän. Tapettia.
Niko: Vihastuttaa ja ihastuttaa katsojia, talon maskotti. Kunnon stereotypia homosta. Kävely, eleet, puhe, kiljahdukset. Kun nuo kaikki ohittaa niin sieltä löytyy ihan fiksu mies, joka on elämässään selvästikin kokenut hankalia ajanjaksoja. Sanoo ja vasta sitten ajattelee, viihdettä syntyy. Nikon jutuille saa tosissaan naureskella useampaankin otteeseen päivän aikana, mutta myös Nikolle itselleen (onko tämä sitten hyvä vai paha). Ensimmäisenä kautena oli Pertun "pöördismit", tänä vuonna Nikon vastaavat:
* "Mä käyn mun kiinalaisilla piilolihaksilla pieksee."
* "ihmisen pitää ainakin kerran elämässään mennä kännissä naimisiin."
* "Onko siellä ulkona märkää vettä (piti kysyä lämmintä vettä)* "Andreas älä piere, siks sulla on kokoajan nälkä kun sä päästät kaiken ilmoille."
* " tukiainen on niinkuin titanik tai raamattu."
* Niko mietti mitä Big Brother mahtaisi tehdä, jos joku kuolisi talossa. "Varmaan tulisi kuulutus: Tämä on Big Brother, raahatkaa Manta päiväkirjahuoneeseen."
* "Olette risteilyllä" -tehtävän alkupuolella, kun oli epäselvyyttä siitä mihin risteily kohdistui, joku selvensi että Karibialla ollaan, johon Nipsu: "No v*ttu ihan turhaan vaihdoin Ruotsin kruunuja!"
* Cheryll selitti, että yksi syy miksi valitsi Riston VIP tilaan oli,
että pystyi luottamaan Ristoon. Niko siihen, että jaa luottamaan, että
Risto menee loppuun asti.
* "mun mutsin olisi pitäny synnyttää mut sormettomana ja varpaattomana, ku mä v.. toheloin itteni joka paikkaan."
* Mia, Maria ja Niko puhuivat tupakantuskasta... Niko totesi: "Antais nyt
ees sen epilaattorin." Tarkoitti ilmeisesti inhalaattoria.
* "– Ei sanota mua hei jooko huomenna enää shemaleksi. Ettei jengi
oikeasti luule, että mä oon shemale, Niko pyysi muilta suoraan
lähetykseen viitaten. Hän oli päättänyt aiemmin päivällä myös meikata
fritsunsa piiloon, jotteivät maanantai-illan tuotokset pääsisi
televisioon."
* Riston vessakäynnistä: Sä oot eläytynyt niin täysillä tähän tehtävään että sulla tuli oikeesti laivaripuli.
* Cheryllille: Sä oot Tuksumpi kun mä.
* Andreas Nikolle: "Tuleeks noin riutuneesta ruumiista varjokin?"
Nikon vastaus: "Mä oon vähemmästäki syöny pieniä suomenruotsalaisia."
* " Mulla on niin paljon rakkautta, että oon mä sitä joutunut myymäänkin."
Mulla ei ole juurikaan suosikkeja eikä inhokkeja. Mutta Niko ja Ande on
Marko: Yksi salatehtävä ja tämä herra on koko kansan suosikki ainoana järkevänä ihmisenä, valitettavasti. Muutama valonpilkahdus on nähty, mutta muuten on hemmo väärässä paikassa. Nukkuu, nukkuu ja nukkuu. Sanoo aina vääriä asioita, väärissä paikoissa. Marko on outo, eikä hyvällä tapaa. Jos Suomen BB:ssä tapahtuisi jotain oikeasti pelottavaa, sen toimittaisi Marko. Asukkaat pitävät outona, kaikki ei ole kohdallaan, saadaan kylmiä väreitä. Täysin uutta palautetta verrattuna normaaleihin ärsyttävä, perverssi ym. joita ollaan totuttu aikaisemmilla kausilla kuulemaan. Järkevä, koska ei bileissä sekoillut. Ei kyllä johtunut yrityksen puutteesta, ei vaan irronnut. Lähennellyt ainakin Mariannea, Mariannaa sekä Cheriä. Jotain puistattavaa siinä on.
Johan: Ei mitään käsitystä vieläkään. Jos pippeliä BB talossa haluaa niin kannattaa suunnata Johanin luokse. Kyllä irtoaa.
Risto: Vahvat mielipiteet, suorasanaisuus, outo huumorintaju yhdistettynä tökeröön ulosantiin. Soppa on valmis. Helposti saa kuvan sovinistisesta ja suvaitsemattomasta miehestä, sitä tuskin normaalia enempää kuitenkaan ole. Asukkaiden inhokki vaikka muutosta on ollut ilmassa, mutta taitaa olla liian myöhäistä sille. Yksinäinen susi, joka ei osaa käsitellä naisia tai sitten ei ollut suurempaa halua siihen (mä veikkaan itseasiassa tätä osasyyksi bileiltafiaskoon). Täynnä itseään, mutta rehdisti sen myöntää.
Tero: Tämän kauden Sveitsi. Kaikkien kaveri ja tapetti. Säätöä Mariannen kanssa. Puhuu toista, tekee toista. Silittelee öisin nukkuvaa Mariannea huulista, kasvoista... Ehkä ihastunut, eikä halua muiden sitä tietävän. Tapettia.
Niko: Vihastuttaa ja ihastuttaa katsojia, talon maskotti. Kunnon stereotypia homosta. Kävely, eleet, puhe, kiljahdukset. Kun nuo kaikki ohittaa niin sieltä löytyy ihan fiksu mies, joka on elämässään selvästikin kokenut hankalia ajanjaksoja. Sanoo ja vasta sitten ajattelee, viihdettä syntyy. Nikon jutuille saa tosissaan naureskella useampaankin otteeseen päivän aikana, mutta myös Nikolle itselleen (onko tämä sitten hyvä vai paha). Ensimmäisenä kautena oli Pertun "pöördismit", tänä vuonna Nikon vastaavat:
* "Mä käyn mun kiinalaisilla piilolihaksilla pieksee."
* "ihmisen pitää ainakin kerran elämässään mennä kännissä naimisiin."
* "Onko siellä ulkona märkää vettä (piti kysyä lämmintä vettä)* "Andreas älä piere, siks sulla on kokoajan nälkä kun sä päästät kaiken ilmoille."
* " tukiainen on niinkuin titanik tai raamattu."
* Niko mietti mitä Big Brother mahtaisi tehdä, jos joku kuolisi talossa. "Varmaan tulisi kuulutus: Tämä on Big Brother, raahatkaa Manta päiväkirjahuoneeseen."
* "Olette risteilyllä" -tehtävän alkupuolella, kun oli epäselvyyttä siitä mihin risteily kohdistui, joku selvensi että Karibialla ollaan, johon Nipsu: "No v*ttu ihan turhaan vaihdoin Ruotsin kruunuja!"
* Cheryll selitti, että yksi syy miksi valitsi Riston VIP tilaan oli,
että pystyi luottamaan Ristoon. Niko siihen, että jaa luottamaan, että
Risto menee loppuun asti.
* "mun mutsin olisi pitäny synnyttää mut sormettomana ja varpaattomana, ku mä v.. toheloin itteni joka paikkaan."
* Mia, Maria ja Niko puhuivat tupakantuskasta... Niko totesi: "Antais nyt
ees sen epilaattorin." Tarkoitti ilmeisesti inhalaattoria.
* "– Ei sanota mua hei jooko huomenna enää shemaleksi. Ettei jengi
oikeasti luule, että mä oon shemale, Niko pyysi muilta suoraan
lähetykseen viitaten. Hän oli päättänyt aiemmin päivällä myös meikata
fritsunsa piiloon, jotteivät maanantai-illan tuotokset pääsisi
televisioon."
* Riston vessakäynnistä: Sä oot eläytynyt niin täysillä tähän tehtävään että sulla tuli oikeesti laivaripuli.
* Cheryllille: Sä oot Tuksumpi kun mä.
* Andreas Nikolle: "Tuleeks noin riutuneesta ruumiista varjokin?"
Nikon vastaus: "Mä oon vähemmästäki syöny pieniä suomenruotsalaisia."
* " Mulla on niin paljon rakkautta, että oon mä sitä joutunut myymäänkin."
Mulla ei ole juurikaan suosikkeja eikä inhokkeja. Mutta Niko ja Ande on

Mun mielestä se Cheri vaikutti heti muutaman minuutin näkemisen perusteella vittumaiselta kotkalta. Siis ihan näissä subin lähetyksissä ja jo ennen kuin varsinaisesti oli mitään hölmöillytkään. Jotenkin sen ihmisen tunnisti heti sellaseksi. En panis.Pyry-Matias kirjoitti:Viime..vai olisko se toissa kautena tuttu myyjä tarjos ilmatteeks kolmeksi viikoksi 24/7. Siitä saa kyllä monella tavalla eri kuvan kilpailijoista ja henkilökemioista. Korjaa vaan mun kommentteja, jos ne menee pieleen, koska olen siis koosteiden varassa. Niitäkään en aina ehdi katsoa.Rouva Pupu kirjoitti:Tämän toteamiseen nyt ei tarvitse kuin viisi minuuttia sitä kaksneljäseiskaa.
Huutoäänestys meni ihan oikein.
Joo, Tuksu on Tukiainen.
Markossa tökkii tapetti. Se on vaan niin tapetti. 24/7 hyvä jos huomaa sen olemassa oloa. Onhan se muutaman kerran repäissyt, eikä sekään mitään kympin viihdettä ole ollut, mutta nämä on sitten päätynyt koosteisiin.
Ymmärrän kyllä jos joku diggaa siitä koosteiden perusteella, mutta jos on 24/7 katsoja ja edelleen siitä pitää niin ei siinä voi todeta kuin sen, että ihmisellä on se peräreikäkin sokea. Marko on laskelmoiva, suunnitelmallinen pelaaja. Se on ihan ok, mutta kun se tekee sen niin helvetin tylsästi.
Mä olen sellainen katsoja, joka haluaa viihdettä. Siksi pitäisin ne ärsyttävät ja räiskyvät persoonat pelissä. Ei kiinnosta katsoa sohvalla makailua, hiljaisuutta, nukkumista tai ruoan maiskutusta. Tätä Marko tarjoaa kuutena päivänä viikossa. Mutta Suomessa on tapana äänestää ulos ne puhutuimmat (eli ärsyttävimmät ja rasittavimmat) ulos ja katsoa loppukausi kun mitään ei tapahdu ja vielä valittaa siitä.
Jos nyt ajattelen niin ei ole olemassa kuin yksi oikea BB voittaja, Perttu. Läpillään oli erityisen viihdyttävä persoona. Kakkoskaudesta harva muistaa voittaja Sarin, Kakin kylläkin, joka kaikessa pervoudessaan oli parhautta. Sauli oli ihQ, mutta niin Sveitsi suurimman osan ajasta. Tosin kolmos kausi oli tylsintä antia evör.
Markossa tökkii tapetti. Se on vaan niin tapetti. 24/7 hyvä jos huomaa sen olemassa oloa. Onhan se muutaman kerran repäissyt, eikä sekään mitään kympin viihdettä ole ollut, mutta nämä on sitten päätynyt koosteisiin.
Ymmärrän kyllä jos joku diggaa siitä koosteiden perusteella, mutta jos on 24/7 katsoja ja edelleen siitä pitää niin ei siinä voi todeta kuin sen, että ihmisellä on se peräreikäkin sokea. Marko on laskelmoiva, suunnitelmallinen pelaaja. Se on ihan ok, mutta kun se tekee sen niin helvetin tylsästi.
Mä olen sellainen katsoja, joka haluaa viihdettä. Siksi pitäisin ne ärsyttävät ja räiskyvät persoonat pelissä. Ei kiinnosta katsoa sohvalla makailua, hiljaisuutta, nukkumista tai ruoan maiskutusta. Tätä Marko tarjoaa kuutena päivänä viikossa. Mutta Suomessa on tapana äänestää ulos ne puhutuimmat (eli ärsyttävimmät ja rasittavimmat) ulos ja katsoa loppukausi kun mitään ei tapahdu ja vielä valittaa siitä.
Jos nyt ajattelen niin ei ole olemassa kuin yksi oikea BB voittaja, Perttu. Läpillään oli erityisen viihdyttävä persoona. Kakkoskaudesta harva muistaa voittaja Sarin, Kakin kylläkin, joka kaikessa pervoudessaan oli parhautta. Sauli oli ihQ, mutta niin Sveitsi suurimman osan ajasta. Tosin kolmos kausi oli tylsintä antia evör.
www.videobox.comRouva Pupu kirjoitti:Seitsemättä viikkoa kun joutuu oleilemaan vessan läheisyydessä niin lisäviihde on aina plussaa.
Toisilla on vielä huonommin. Arvostaisikohan hän ystävineen BB:tä viihteenä?Rouva Pupu kirjoitti:Joo, pakko sanoa, että tänä vuonna sillä on ollut tähän talouteen tilaus. Seitsemättä viikkoa kun joutuu oleilemaan vessan läheisyydessä niin lisäviihde on aina plussaa.
Mänen Mikheliin.
Käy kysymässä ja tuu sitten tänne kertomaan.Tix kirjoitti:Toisilla on vielä huonommin. Arvostaisikohan hän ystävineen BB:tä viihteenä?Rouva Pupu kirjoitti:Joo, pakko sanoa, että tänä vuonna sillä on ollut tähän talouteen tilaus. Seitsemättä viikkoa kun joutuu oleilemaan vessan läheisyydessä niin lisäviihde on aina plussaa.
Mänen Mikheliin.
Jos äänestäisin niin olisin tyhmä kuin kansa ja miinuksia saisi ne ärsyttävimmät tyypit (eli eilen tippuneet). Tietenkään en enää katsoisi kun homma kävis tylsäks... Onks siel ny enää mitään möllättävää? Yritän tänään tsekata koosteen. Veikkaan et vartin siitä Niko itkee ja toisessa vartissa Marko on vedossa*. 24/7 ei onneks näy ja tulen kusetetuks.Rouva Pupu kirjoitti:Mä olen sellainen katsoja, joka haluaa viihdettä. Siksi pitäisin ne ärsyttävät ja räiskyvät persoonat pelissä.

*: Kooste onkin pidempi, vetää jännäks!
Itkua on luvassa vaikka muille jakaa. Otti Minnan lähtö sen verran koville monella asukkaalla. Marko ei muistaakseni eilen tehnyt juuri mitään eli ei varmaankaan koosteissa paljon näy. Koosteissa Ande on jäänyt vähille, sitä voisi näyttää enemmänkin ja Marian kakkajutut vois tulla päivänvaloon. Eilen suorassa sentään nähtiin ilmoitus paskalle menosta.
Vaikea sanoa, oon pari päivää painanut vaan kouluhommia niin olen ihan out niinQ.
Vaikea sanoa, oon pari päivää painanut vaan kouluhommia niin olen ihan out niinQ.
Ainakin olisi katto pään päällä ihan oikeassa asunnossa, jos BB-taloon menisi.Tix kirjoitti:Arvostaisikohan hän ystävineen BB:tä viihteenä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tolla tarinalla saisi voitonkin ja 50 000 egee.Lolita kirjoitti:Ainakin olisi katto pään päällä ihan oikeassa asunnossa, jos BB-taloon menisi.Tix kirjoitti:Arvostaisikohan hän ystävineen BB:tä viihteenä?
Mua hämää falskit ihmiset. Hyvä esimerkki siitä on tuo Marko. Miten on mahdollista, että erittäin innokkaasti mukana hapuileva väittää useampaan kertaan, ettei tuleva häätöäänestys jännitä häntä lainkaan? Sanoo vaan, että mitä turhia jännittämään, kun asiaan ei itse voi vaikuttaa. Mä en kyllä tajua tuota juttua, että oma jännittäminen pysyy täysin kontrollissa pelkästään sillä tiedolla, ettei asiaan voi itse vaikuttaa. Paskapuhetta sanon ma.
Sitten sama juttu Minnalla. Tytsi on useaan otteeseen todennut, ettei häntä kiinnosta mitä ihmiset hänestä ajattelevat, ja silti pyrkii tositeeveeseen ja pyrkyrimäisesti julkkiksien seuraan. Falskia, feikkiä, kaksinaamaista, sanon ma.
Ei muuta. Olinpa kärkäs.
Sitten sama juttu Minnalla. Tytsi on useaan otteeseen todennut, ettei häntä kiinnosta mitä ihmiset hänestä ajattelevat, ja silti pyrkii tositeeveeseen ja pyrkyrimäisesti julkkiksien seuraan. Falskia, feikkiä, kaksinaamaista, sanon ma.
Ei muuta. Olinpa kärkäs.