Kun saan / Jos saan lapsen...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

... niin haluaisin ensisijaisesti:

pojanpalleroisen
14
44%
tytöntylleröisen
18
56%
 
Ääniä yhteensä: 32

Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Kun saan / Jos saan lapsen...

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kumpikin kävisi. Mut jos vaik poika, ekaks.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tällä hetkellä en halua yhtään sinappikonetta lisää, mut jos joskus niin toinen tyttö olis kiva. Tyttö on jotenkin tutumpi kun itsekin olen nainen, ei sillä että sen nyt pitäis olla kiinnostunut samoista asioista mutta kuitenkin. Eihän siinä pojassakaan tietty mitään vikaa ole, tai no mun pojassa on, mutta jos joskus sais terveen pojan niin olishan sekin hienoa. (Solkoti solk)
Äiti tietää
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No mutta hyvvöö päivvää Kitinäkansa.

Kyllä olenkin miettinyt paljon tätä.

Luin tosi nopsasti äskeiset, mutta hiuksia nostattava juttu oli Mc Jannen täydellinen floppi sanomalla että naiset kokee väkivaltaa enemmän...juu siis miehet johtaa ihan ylivoimaisesti niinkuin ND sanoi.
Ne on ne sisäseinien sisä kun naiset sitten kokevat sitä vakivaltaa. Ja se on tietenkin sekin aikamoinen valinta ja vapaaehtoisuuskysymys. Mutta väkivalta on vaikea ja paha aihe kaikille sitä kokeneille tai kokeville ihan tasa-arvoisesti.

Poika voisi olla kiva silloin jos ajattelan hänen kanssaan touhuamista urheilurintamalla. Tykkäisin kovasti opettaa asioita. Tyttö on myös. Kyllä hänen kanssaan olisin yhtälailla. Nyt kuitenkin tosiaan yksi asia on ylivertainen eli ajattelen lapsen etua nimenomaa kun asumme Suomessa ja siksi valitsen ehdottomasti tytön. Tytöt saavat oikeuden olla sosiaalisempia, heille syntyy arvostus kun kaikki arvostavat. Vain miehille syntyy arka ahdistunut pelkokatse! Poikia kiusattaisiin koulussa kenties hengiltä.
Sitten on tuo hauras psyyke, jonka auttajaksi vanhemmat ovat suureksi avuksi varsinkin tytölle.
Kyllä varmimmin maailmassa pärjää tyttö. Opetan hänet fiksuksi ja itsenäiseksi ja en jätä häntä yksin ongelmineen. Murrosiän tyhmyysaika täytyisi selvitä. Se on aina hiukan tuuria kuitenkin. mUUTTAISIN hyvälle alueelle, jossa kivoja kavereita ja harrastuksia. Juttelisin tytön kanssa.
Eiköhän siitä sitten synny sympaattinen itsenäinen nainen. Mieluimmin kasvatan hänestä ehdottomasti hieman ujon ja aran kuin poikatyttö-kaahon-känni-jakorasian. Viimeksimainittua kauhistun jo ennen kun olen saanut lapsia, etten uskalla edes aloittaa lapsensaantia!
Luulen, että luonteellani saan kasvatettua tytön jopa paremmin. Tytön ja naisen suurin ongelma tulevaisuudessa on se millaisen miehen hän valitsee. Se on aivan kamala mahdollisuus epäonnistua tyystin...
Se pelottaisi. Siksi poika voisi olla hyvä koska minun poikani tuskin ottaa hepsankeikkaa, heh!

Joka tapauksessa oma lapsi olisi aivan upea omata ja kasvattaa ja nähdä kehitys. Mutta missä on tarpeeksi hyvä ja jaksava vaimo minulle. Sellainen joka jaksaa myös puolison kanssa. Kyllä se olisi kurjaa jos arki muuttuu aivan siksi että parisuhde unohtuisi.
Maailma on vaikeaa!

SA
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Just. Paljoa läpityperämpää kommenttia sitä olis vaikea enää kuvitella edes sinulta. Kun on poika, kerjää tietty 90% automaatiolla turpaansa ja päästä hengestään verrattuna tyttöihin. Jep. Tietty.

Huhhuh.
Huomaa että olet hieman väsynyt, jopa tuosta tajuamattomuuden julkituonnista huomaa että paras terä on hukassa.

Saat yhden "yritä uudestaan" -kortin, nuku hieman, tutkiskele itseäsi ja palataan sitten asiaan, ok?
Jos on lähes jatkuvalla syötöllä tyhmä ja väärässä, voi sen asian hyväksyminen auttaa tulevaisuudessa paremmin kuin kieltäminen ja muumikorttien hihastavetely.

Kuten ND sanoi, poikalapset kokevat enemmän väkivaltaa kuin tyttölapset. Melkoinen empatian ylijumala sitä ihmisen täytyisi olla, että tokaisisi "se vaan kuitenkin kerjäsi sitä" jos oma lapsi kävelee nenä poskella kotiin. Siis tietenkin ottaen huomioon että se olisi poika. Jos kyseessä olisikin oma tyttö, niin silloinhan asiaan suhtaudutaan tietty ihan eri tavalla ja erilaisilla ennakkoasenteilla. Poikalapsien kato vähän kuuluukin ottaa turpaansa. Nehän sentään kerjää sitä 90% tapauksissa.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Poikaa halusin ja sellainen tuli. Pojasta on isälle varmaankin vähemmän huolta teini-iässä, eikä tarvitse vahtia yökausia haulikon kanssa ikkunan alla suojelemassa silmäteräänsä kiimaisten kollien metkuilta, kuten tytön kanssa joutuisi tekemään..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Eli ihan sama kumpi on, kunhan sillä on munat?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

daddykillkill kirjoitti:Poikaa halusin ja sellainen tuli. Pojasta on isälle varmaankin vähemmän huolta teini-iässä, eikä tarvitse vahtia yökausia haulikon kanssa ikkunan alla suojelemassa silmäteräänsä kiimaisten kollien metkuilta, kuten tytön kanssa joutuisi tekemään..
Että paree on tietää muiden isien tähtäilevän sitä sinun kiimaista kolliasi haulikoillaan?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Herra Manala kirjoitti:Jos on lähes jatkuvalla syötöllä tyhmä ja väärässä, voi sen asian hyväksyminen auttaa tulevaisuudessa paremmin kuin kieltäminen ja muumikorttien hihastavetely.
Saat vielä yhden ilmaisen yrityskerran, skarppaa nyt. Ei voi olla niin hankalasti piilotettu tuon tokaisun merkitys, ei vaikka miten olisi tyhmä ja/tai väärässä.
Kirjoitan tätä alasti
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Saat vielä yhden ilmaisen yrityskerran
Sinä et. :paijaa:
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Eli ihan sama kumpi on, kunhan sillä on munat?
Vaikka noinkin. Cojones esiintyy luonteenpiirteenä harvoilla naisilla ja vielä harvemmilla miehillä..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kun saan lapsen pistän silppuriin tai jätemyllyyn? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Kun saan lapsen pistän silppuriin tai jätemyllyyn? :wink:
Jååå, saattaisi olla sille olemassaolevista vaihtoehdoista paras mahdollinen kohtalo.

:jouden: :nuts: Kuva
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kun saan lapsen pistän silppuriin tai jätemyllyyn? :wink:
Jååå, saattaisi olla sille olemassaolevista vaihtoehdoista paras mahdollinen kohtalo.

:jouden: :nuts: Kuva
Sinä siis onnistuit välttämään tuon kohtalon? :lol:
Se on lobotomia.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Äänestin että tytön.
Tytöissä on haastetta sopivasti.

:cheer:
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

20 vuotta olen poikaa miettinyt ja satunnaisesti toivonut; nyt kun yksi avioliitto on päättynyt ja jälkikäteen mies tutkittu ja hedelmättömäksi todettu (mitä koko ajan epäilinkin) on aika epätoivoinen olo koko lapsiasian suhteen. Tulee mitä on tullakseen, kunhan tulisi joskus, eikä olisi liian myöhäistä sitten kun..
Vastaa Viestiin