exPertti kirjoitti:"Big Brother -talossa syntymäpäiväsankari Cheryll sai maanantaina valita yhden kaverin itselleen yläkerran sviittiin. Nainen otti mukaansa yhteistä yötä viettämään tamperelaisen Riston, 23, joka on hallitseva Mr Tampere ja SDP:n kunnallisvaaliehdokas. "
Ei herrajumala mikä miesten mies.
Jos olisi kepulainen, niin olisi vielä kovempi mulkku.
Meinasin, että jos olisi Helsinkiläinen tekisivät siitä presidenttiehdokkaan. Piti ihan googlata kaveri ja hän "ärjäsi Mr.Finland kisoissakin aina finaaliin saakka voittaen siellä Mr.Style -tittelin."
On siinä miehellä "meriittejä". Ja nyt cv:hen voi vielä lisätä "panin tyttöä telkkarissa". Lupaavin demarikyky vuosikymmeniin.
Ristohan on itseänsä lainatakseni "Lehmipoika". Tässä yhteydessä häntä voi kutsua myös kämelbuuts-mieheksi siis mies, joka kulkee omia polkujaan. Itse olen saanut kuvan, että "Risella" on enempikin osastoa "ei mies joka kulkee omia polkujaan, vaan mies joka laukeaa omia aikojaan".
Toisaalta, harvalla tekee selvin päin mieli. Oli se sellaista hakemista, se. Serilin tissit oli sitä paitsi harvinaisen oksettavat.
Ripa tunnettiin wrestling-aikoinaan Sintti Tuiskuna, paini siis nimellä The Saint, joka yleisön (joka rakasti vihata Ripaa) suussa vääntyi muotoon Sintti. Rasittava kaveri, kovasti itseään täynnä... niin kuin kaikki ovat varmaan jo huomanneet.
Big Brother -kilpailija Johan on tulossa isäksi, kertoo 7 päivää -lehti. Lapsen äiti on 22-vuotiaan nuorukaisen entinen tyttöystävä.
Seiskan mukaan Johanilla ja tamperelaisella tytöllä on ollut pitkään on-off-suhde, mutta he ilmeisesti eivät seurusteleet Johanin astuessa taloon.
Kolmannella kuulla raskaana oleva ex-tyttöystävä on järkyttynyt Johanin toiminnasta BB-talossa. Mies on ollut intiimissä kontaktissa ainakin Minnan ja Mariannan kanssa.
- Hän jäi töistäkin sairauslomalle Johanin ensimmäisen illan toilailut nähtyään, Seiskalle kerrotaan.
En edelleenkään seuraa Big Brotheria, mutta bongasin netistä notta siellä BB-talossa on kokonaan kielletty kirjoittaminen ja piirtäminen. Pitääkö tämä oikeasti paikkaansa? Onko myös lukeminen kielletty? Mitkä muut sossupoke-potentiaalittomat jutut siellä on kielletty?
Sitä paitsi eikö Kitinä ole osoittanut että kirjoittamalla ja photarillakin saa aikaan aika uskomatonta sossupokea?
Kaiken päälle sen firma on siinä BB-talon vieressä. Säälittävää, kun 60 vee ukko kattoo BB:tä ja tietää siitä kaiken. Sille aina soitan että mitä siel on tapahtunu Tänään joutuu kattoo häädön kyllä. Veikkaan että Marko jää, Rise ja Minna lähtee.
"Jutustelu sohvalla pysyi edelleen samassa aihepiirissä. Chreyll totesi jälleen, että hänen pitäisi rakastaa ihmistä, ennen kuin voisi mennä vällyjen väliin hänen kanssaan. Muut keskusteluun osallistuvat ihmettelivät edelleen naisen tiukkaa kantaa seksiin ja irtosuhteisiin."
Oheinen BB-nettivustolta. Siis tää blondihan just köyri Riston kanssa huideltuaan sitä ennen koko illan tissit paljaana. Tulee mieleen, että miettivätkö asukkaat ollenkaan sitä, että katselijat kyllä varmasti huomaavat valehtelun ja kaksinaamaisuuden. Vaikka loisit itsestä kuinka ihkun kuvan asukkaiden kesken, on hinta helposti tippuminen katsojaäänestyksessä.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 07.09.2008 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Tuosta sukeutui muijan kanssa päivällä keskustelu. Tai minä sovinistina naureskelin naisten tunneperäiselle reaktiolle silloin, kun on kännissä paneskeltu edellisiltana ja seuraavana aamuna pitäisi olla niin ihkua ja empaattista. Toin esiin sen, että mies harvemmin jaksaa mielistellä random-panolle tai olla edes mukava. Päällimmäisenä usein on ajatus, miten pääsisi hoidosta eroon. Eihän Riston ja Cherillin tapauksessa heillä ole mielestäni juuri mitään yhteistä henkisellä puolella. Cherill nyt haluaa tunteellisena naisena niin uskotella, jotta saisi itselleen oikeutuksen kännisekoilulleen. Näin.
Geep kirjoitti:
Eikä BB-talossa pääse niin vaan hoidosta eroon.
Totta. Tuo vaikuttaa, mut Cheryll on kyl hirveän herkkä ja pieniinkin itse kokemiinsa konfliktitilanteisiin välitöntä kompromissia hakeva tyyppi. Jos hänellä on jostain asukkaasta usein mitättömältäkin tuntuva kitka, on se pakko kasvokkain heti purkaa. Sinänsä hyvä piirre, mutta noin voimakkaana häiritsevä. Hän ei siis siedä ollenkaan epäselvyyttä ihmissuhteissa. Liittyykö tämä sitten siihen, että mielestäni haluaa miellyttää liikaa kaikkia ja antaa itsestään parempaa kuvaa kuin onkaan? Tuo ei ole mielestäni aitoa.
Mut ei Cheryll mua pahemmin ärsytä. Perusmukava tytsi ja panisin
Pyry-Matias kirjoitti:Tuo vaikuttaa, mut Cheryll on kyl hirveän herkkä ja pieniinkin itse kokemiinsa konfliktitilanteisiin välitöntä kompromissia hakeva tyyppi. Jos hänellä on jostain ... usein mitättömältäkin tuntuva kitka, on se pakko kasvokkain heti purkaa.
Olen samanlainen rasittava paskiainen. Mitenkään kyseistä naikkosta tietämättä. Ja kuten huomaatte, haluan puhua itsestäni.
Geep kirjoitti:Oon kattonu noin tunnin beebeetä tälle vuodelle, täytyy enempi kommentoidakseen...
Silti tiesit paremmin tuon kopulaatiojutun ...mut hitostako sitä varmaksi tietää paneeko ne siellä vai ei. Piilottaisivat perkele enempi kameroita, koska joka BB:ssa on näistä peistä taitettu.