Hm.. luulen nähneeni Manalan facebookissa yhdessä paikkakuntaryhmässä kun hain jotain ihan muuta, mutta ei voi olla varma
Mulla kun ei ole aavistustakaan tyypin nimestä ja kuva oli jokseenkin sumea
Bliss kirjoitti:Hm.. luulen nähneeni Manalan facebookissa yhdessä paikkakuntaryhmässä kun hain jotain ihan muuta, mutta ei voi olla varma
Mulla kun ei ole aavistustakaan tyypin nimestä ja kuva oli jokseenkin sumea
Hmm, minäkin luulen nimen bonganneeni tuolla, mutta ei siinä mitään kuvia kyllä ollut :>
Geep kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Geep kirjoitti:Hei saaks tuol naamakirjas frendilistan piiloon jotenkin (siis muilta kuin niiltä listalla olevilta)?
Geep kirjoitti:
No hitto kun mä laitan sieltä "vain kaverit" niin näkyy se silti jos on kirjautunu... (Kikkailen kahdella nikillä, khöh.)
Olen huomannut saman ongelman ja oma testinimimerkkini ei ole kaveri alkuperäisen kanssa. Muutama muukin kohta löytyy, jossa facebookin turva-asetuksen pissivät.
Mä vähän epäilen että voisi hyvin olla mahdollista ettei nuo asetusten muutokset vaikuta ihan heti, sen verran laajasta järjestelmästä on kuitenkin kyse.
Oukhei. Ei tolla sinänsä niin väliä, ihmettelin vaan. Tuplanikkaan jatkossakin kun nyt eilen alotin, stalkkasin jo teidät vahingos kaikki mut oon kiltisti!
aasi kirjoitti:Mä vähän epäilen että voisi hyvin olla mahdollista ettei nuo asetusten muutokset vaikuta ihan heti, sen verran laajasta järjestelmästä on kuitenkin kyse.
Jep, minäkin lisäsin toiseksi nimeksi taitelija/lempinimen niin sano että ~24h menee.
aimohaiku kirjoitti:
Mutta jos haluais olla kiva kaikille?
Ei kaikille tartte olla kiva. Pelkästään kivoille (mites se Mustanaamion juttu menikään...?)
En mäkään ole ollut kiva noin tuhannelle turkkilaiselle ja kenialaiselle jotka ovat pommittaneet mua
aimohaiku kirjoitti:
Mutta jos haluais olla kiva kaikille?
Ei kaikille tartte olla kiva. Pelkästään kivoille (mites se Mustanaamion juttu menikään...?)
En mäkään ole ollut kiva noin tuhannelle turkkilaiselle ja kenialaiselle jotka ovat pommittaneet mua
Mulla on ratkaisu tohon. Kun laittaa vähän vähemmän hehkeän kuvan itestään profiiliin, alkaa pokausyritykset huomattavasti vähenemään. Ei oo pitkään aikaan tullu mitään ihme viestejä Ranskasta ja muualta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi kirjoitti:Mulla on ratkaisu tohon. Kun laittaa vähän vähemmän hehkeän kuvan itestään profiiliin, alkaa pokausyritykset huomattavasti vähenemään.
Blah! Justhan mä tein niin, lasittunut katse ja valtaisat silmäpussit - ei luulis houkuttelevan
Haa, kävin kurkkaamassa. Ei ollenkaan huono kuva, vaikka sua ehkä vähän väsyttääkin siinä.
Mut siis pommittaako ne sua, vaikka vastaisit "ei" niitten kaveripyyntöihin? Kuis häh noin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi kirjoitti:
Mut siis pommittaako ne sua, vaikka vastaisit "ei" niitten kaveripyyntöihin? Kuis häh noin?
No nyt nykyään vähempi onneks. Ne kenialaiset on yhen tutun kautta kai, katsovat kaverinsa kaverit jne
Sitä turkkilaishyökkäystä mä en kyllä edelleenkään tajua. Se alkoi oikeastaan saman tien kun läväytin tietoni facebookiin.
Ehdottomasti hienoin naamakirjan tapahtuma sattui tänään, vitukseen hyvä ja vanha kaveri keksi ottaa yhteyttä. Välit eros kun sälli lähti lukion toiselta luokalta mallinhommiin Saksaan ja nyt vaikuttaa Los Angelesissa. Tässä ilta vaihdettu kuulumisia ja vittu että on ollut hauskaa. Jantteri päätti päräyttää Suomeen jouluna ja kehui ryynäävänsä saunonmaan, syömään salmiakkia ja toivoi karjalanpaistia.
En ole enää ihan niin varma, että oli hyvä ajatus hyväksyä työkavereiden kaveripyynnöt. Nyt täytyy alkaa olla nassukirjassa ihmisiksi ja mikäs sen tylsempää. Toisaalta olisi ollut hiukan kiusallista olla hyväksymättä. Äh.
Lucy kirjoitti:En ole enää ihan niin varma, että oli hyvä ajatus hyväksyä työkavereiden kaveripyynnöt. Nyt täytyy alkaa olla nassukirjassa ihmisiksi ja mikäs sen tylsempää. Toisaalta olisi ollut hiukan kiusallista olla hyväksymättä. Äh.
Ois tuollasten varalta hyvä jos pystys valittemaan yksitellen, kuka näkee mitäkin profiilista. Tehdä vaikka kansiot kavereista (työkaverit, sukulaiset, kaverit) tai jotain.
Lucy kirjoitti:En ole enää ihan niin varma, että oli hyvä ajatus hyväksyä työkavereiden kaveripyynnöt. Nyt täytyy alkaa olla nassukirjassa ihmisiksi ja mikäs sen tylsempää. Toisaalta olisi ollut hiukan kiusallista olla hyväksymättä. Äh.
Ois tuollasten varalta hyvä jos pystys valittemaan yksitellen, kuka näkee mitäkin profiilista. Tehdä vaikka kansiot kavereista (työkaverit, sukulaiset, kaverit) tai jotain.
No sehän on mahdollista. Niin mullakin on kansiot erikseen kriittiselle ryhmälle, sukulaisille jne.
Sieltä vaan applications osastosta. Aikaa se vie, mutta...