Kity-Amorin palsta
Miten minusta näyttää, että tarkemmin harkittuasi editoit pois viimeisen kommenttisi Suvisen tekstiin vai sekoilenko?Aava kirjoitti:...

Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Höh, joko tökkii? Eikös sulla ollut joku suhde just hiljattain, vai kuvittelinko vain?BettyB. kirjoitti:^ Ei kannata. Been there, done that.
Tosin, meillä taitaa olla erilainen makukin
Sitä paitsi epäilen, että ainakin melkein kaikki joista voisin edes teoriassa olla kiinnostunut, ovat varattuja. Joten ei hätää...
Mistä muuten meinasit, että meillä on erilainen maku? Vaikka toki varmaan jkv erilaisia ollaan.
No en mä oikeastaan edes tiedä, tuli vaan sellanen fiilisQuinevere kirjoitti:Mistä muuten meinasit, että meillä on erilainen maku? Vaikka toki varmaan jkv erilaisia ollaan.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre. Toki jotain säätöjä on ollut enempiki aikoinaan, mutta ne kosahtaneet ennen tapaamista (kuvat tjmv.). Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Me kitinämiehet haluamme varmastikin tietää mistä mielestäsi kiikasti. Pyörittelikö hän vaivautuneena käsiään kuin vanha pyykkärimuija, pälyilikö ympärilleen, kohotteliko silmälasejaan idioottimaisen näköisenä nyrpistämällä nenäänsä tms.?Quinevere kirjoitti:Viestittelin just yhden miehen kanssa (ei kitinäläisen), jonka ajatukset olivat kuin omiani. Nähdessä ei sitten kiinnostanut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Potentiaalisia kitinäsuhteita saattaisivat tuolla perusteella siis olla:Rouva Pupu kirjoitti: Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre.
...
Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).
Manala - Quinevere
Niba - BettyB
Fredi - exPertti
jne. ExPerttihän jo kutsui minua yhdessä keskustelussa itselleen sopivaksi "vaimomatskuksi".

Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.09.2008 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valikoitko treffattavat naisten tyypillisesti saamista yli viidestäkymmenestä vastaajasta, vai oletko vain helppo?Rouva Pupu kirjoitti:Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre. Toki jotain säätöjä on ollut enempiki aikoinaan, mutta ne kosahtaneet ennen tapaamista (kuvat tjmv.). Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
Mää en muista enää, jotain kolmellekymmenelle netin treffipalstoilla yritin, jotain yli kymmentä tapasin ja vain yhden näin indimisti nakuna.
Muuten kohteliata vastauksia, että sori, eipä nyt TÄLLÄ KERTAA ihan..
Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee. Yhtä vittumainen juttu kuin työpaikkahaastattelu.
Vielä vittumaisempaa, että kun erehdyin pysymään meili"ystävänä" treffaamieni kanssa, neljä niistä kertoili minulle luottamuksella miten ihanaa seksiä tai joskus huonoa seksiä on ollut irtopanojen tai uuden vakipanon kaa. Go to Hell.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Millä tavoin olet yrittänyt vakuuttaa kohteesi? Luulisin että peli on siinä vaiheessa jo yleensä menetetty jos pitää ryhtyä vakuuttelemaan ketään mistään, ainakin jos ollaan päästy tapaamisasteelle. Oikean ihmisen suusta kaikki sammakot ovat täyttä hunajata.Gat kirjoitti:Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee.
Olen useasta suusta kuullut ettei omaisuudella mahtailu toimi (suomalaisiin) naisiin, joten muista mainita perintötilastasi vain sivulauseessa, esim. "en mä paljoa mitään harrasta, mitä nyt yritän joskus pitää perintötilaa kunnossa...".
Nii no.Frederik Krueger kirjoitti:Millä tavoin olet yrittänyt vakuuttaa kohteesi? Luulisin että peli on siinä vaiheessa jo yleensä menetetty jos pitää ryhtyä vakuuttelemaan ketään mistään, ainakin jos ollaan päästy tapaamisasteelle. Oikean ihmisen suusta kaikki sammakot ovat täyttä hunajata.Gat kirjoitti:Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee.
Olen useasta suusta kuullut ettei omaisuudella mahtailu toimi (suomalaisiin) naisiin, joten muista mainita perintötilastasi vain sivulauseessa, esim. "en mä paljoa mitään harrasta, mitä nyt yritän joskus pitää perintötilaa kunnossa...".
Siihen aikaan osasin MEILEILLÄ vakuuttaa itse profiileistaan valikoimiani misuja, vaikka en treffeille kaikkien kanssa päätynytkään. Meileissä ns älyä, huumoria ja tarkkaan harkittuja pikkutuhmuuksia. Lisäksi minulla on hämmästyttävä kyky (tää on siis Cityä ja Kitinää, ei deittipalstoja) saada loukkaamani naiset syömään kädestä. Useamman. Mukaanlukien muuten Suvinen, joka leppyi alle tunnissa feikkikuvansa julkaistuani

Nettideiteissä on sellanen ongelma että niissä pitäisi nettikirjoittelun päälle panna ensin ja puhua vasta sitten. Kun ensin kirjoitellaan netissä deittitarkotuksella ja sitten yritetään livenä väkisin vääntää jotain juttua koko ajan semmonen ihme "no oisko toi nyt niin pantava kun ajattelin, haluisinks mä panna tota, mitä tässä nyt pitää ensin puhua" -ajatus päässä, kaikki kusee.
Se pitäis mennä niinpäin että eka nettijutut, sitten "No moi, nussitaan!" ja sitten vasta jutella. Juttelu sujuis paljon paremmin ja hommasta vois tullakin jotain!
Se pitäis mennä niinpäin että eka nettijutut, sitten "No moi, nussitaan!" ja sitten vasta jutella. Juttelu sujuis paljon paremmin ja hommasta vois tullakin jotain!
No sitten taas toisaalta.. mullehan tää sopii kuin nenä päähän. Kun se toinen ei mun pärstää näe, saa toisen luulemaan ihan mitä vaan. Kun sitten on tarpeeksi "höpöttänyt mukavia", ei sillä pärställä enää olekaan mitään väliä? Vai onkoHerra Manala kirjoitti:Nettideiteissä on sellanen ongelma ..."no oisko toi nyt niin pantava kun ajattelin...