Jos vain tuut mun luo, niin lupaan opettaa,
miten pelataan oikeaa ristinollaa
Jos vain tuut mun luo, niin lupaan opettaa
säännöt silmäpelin ja voittoni lunastaa.
aimohaiku kirjoitti:
Kaikki CoB:n keikat tähän mennessä missattu. Häpeän. Pirullisen loistava bändi, eikä vähiten pienessä nousuhumalassa. Tekee mieli soittaa KOVAA!
Sama vika. Ollut jopa lippu keikalle toisinaan taskussa, mutta väliin on jäänyt. Onneksi marraskuussa tulee muutos tähänkin puutokseen Masiinapiän ja Vetosolomun kylkiäisinä. 666pounder!!!
Varsinkin 80-luvulla oli erittäin soitettu musiikkikanavilla. Ei silti ihan hypermegatähti, johtuen konserttien harvinaisuudesta ja että on lievästi omituinen. Tekee itse kaikki biisinsä. Sanoitusten kerrostuneista viitteistä ei ensikuulemalla aina ymmärrä.
Näytteitä eri vuosikymmeniltä (aiemmin tähän ketjuun muutama sivu sitten postaamani valikoiman lisäksi)
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
bedlam kirjoitti:
Edit: miks ton sivun juutuubibiisit kuuluu stereona, mutta kun ne klikkaa aukeemaan itse juutuubissa, niin muuttuu monox? Häh?
Siinä embeddauksessa pystyy laittamaan formaatin millä videota yritetään toistaa. Perusformaatti ei tue stereota. Jos minkä tahansa videon youtube-linkkiin lisää perään &fmt=18, saa hyvässä lykyssä paremman kuvanlaadun ja stereoäänen.
Noita fmt-arvoja on muitakin, mutta niistä ei ole mulla nyt tietoa.
bedlam kirjoitti:
Edit: miks ton sivun juutuubibiisit kuuluu stereona, mutta kun ne klikkaa aukeemaan itse juutuubissa, niin muuttuu monox? Häh?
Siinä embeddauksessa pystyy laittamaan formaatin millä videota yritetään toistaa. Perusformaatti ei tue stereota. Jos minkä tahansa videon youtube-linkkiin lisää perään &fmt=18, saa hyvässä lykyssä paremman kuvanlaadun ja stereoäänen.
Noita fmt-arvoja on muitakin, mutta niistä ei ole mulla nyt tietoa.