Panoton Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Jahas. Mukavin työviikko aikoihin. Sen kunniaksi rokkia ja puNkkua.

Osanotot murheisiin, murheista huolimatta mukavaa viikonloppua itse kullekin, Ninnille pikaista paranemista.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jes, päivän duuni tehty, ja se Onnistui Loistavasti. :ohyeah: (tosin kyllä kestikin, kun pääsee lähtemään vasta nyt). Et eiku viikonlopun viattoon!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Panoton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Blissille osanottoni.

Kohta maalle. Pääsee kalastamaan ja pulustamaan. Paitti jos tuulee julmetusti. Metsänhoitotöihin nyt kuitenkin, raivaussaha laulakoon. Vähän lähempänä nyt kuitenkin sais olla, ajoa tulee noin 3,5h pär suunta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Panoton Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkannaru kirjoitti:Vähän lähempänä nyt kuitenkin sais olla, ajoa tulee noin 3,5h pär suunta.
Mispäin? Mein lande kans saman matkan päässä, jos siis ei pysähellä muksun takia...:roll:
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

FC ViP 18 7 2 9 49 - 59 23
Daltonit 18 6 3 9 42 - 44 21
HST 18 6 1 11 34 - 50 19
---------------------------------------------------
Universtas 18 6 1 11 43 - 67 19
PiPo-79 18 4 5 9 34 - 51 17
TahVe 19 5 2 12 28 - 70 17

Neljä rundia jäljellä. Vähän on äitee ikävä, mut kasilta yritetään voittaa kolmosporukkaa. Oisko meillä viimeisestä kuudesta pelistä viisi tappiota.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:mutku vaimo on persvammasena kotona hei.
Siis mitä hä? Oonks mä missannu jotain? Onks Ninnin perse kipee?!? :shock:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mirkku kirjoitti:Onpa porukka pahalla päällä... :shock:.
Mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu! Mitähän tekis!??
Joko mennään?!
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^^ Jos mies käy kuumana naiseen niin eihän siitä nyt mitään paskahalvausta aiheudu jos tulee mahdollisuus päästä omimaan tuo nainen. Sit jos halutaan vähän pimppaa silleen muuten vaan niin tokihan vakavammasta puhuminen saa tutisemaan...

Paniikit iskee kun ei tiedetä mitä halutaan tai tiedetään, että halutaan eri asioita?
Viimeksi muokannut Geep, 29.08.2008 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Minne? Sun luoko nukkumaan :wink:?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä uskon siihen, ettei mitään paskahalvauksia tule, jos sen tyypin kanssa jotain vakavaa on halutakseen. En usko myöskään sitoutumiskammoon, ennemminkin vääriin ihmisiin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SikaMika kirjoitti: Joko mennään?!
Oot ihan kylttymätön!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geep kirjoitti:Vttu! Betty! Salettiin meni Tixin kans taivaaseen ja mulla ei ole enää mitään tehtävää täällä! :( (koska kaikki hoteimmat kiimailee privana gmailis)
En oo käyttäny gmailia varmaan vuoteen, joten tarkistahan tietosi uudelleen, typy! Luo joku feikkitili facebookin itelles niin pysyt ajan tasalla ;-)
Prepare for the worstest.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mirkku kirjoitti:Minne? Sun luoko nukkumaan :wink:?
Saa täällä nukkuakin, ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua!

P.s. Tuo sitten jokin leffa tullessasi, niin on jotain tekemistä. :wink:
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rouva Pupu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Joko mennään?!
Oot ihan kylttymätön!
En tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta sovitaan niin! Oletko säkin tulossa? :D
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

nowaysis kirjoitti:
Geep kirjoitti:Vttu! Betty! Salettiin meni Tixin kans taivaaseen ja mulla ei ole enää mitään tehtävää täällä! :( (koska kaikki hoteimmat kiimailee privana gmailis)
En oo käyttäny gmailia varmaan vuoteen, joten tarkistahan tietosi uudelleen, typy! Luo joku feikkitili facebookin itelles niin pysyt ajan tasalla ;-)
Oon mä feissaris taas mut ku mut ku... En oo osannu väijyy sit sua! 8)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mirkku kirjoitti:Viimeksi, kun menin kundin luo kattomaan leffaa, ei leffan kattomisesta sitten tullut mitään...
Mä olen kolme kertaa aloittanut I Am Legend- leffan katsomista yhden typin kanssa :mrgreen:

edit. Pitäis varmaan joskus katsoa loppuun asti. Tai edes yrittää :roll:
Viimeksi muokannut Bliss, 29.08.2008 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 1:18

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Tarvisko kukaan leffaseuraa? 8)
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
Mä olen kolme kertaa aloittanut I Am Legend- leffan katsomista yhden typin kanssa :mrgreen:

edit. Pitäis varmaan joskus katsoa loppuun asti. Tai edes yrittää :roll:
Turhaa touhua. Jo siksikin, että ko. leffa on täysin paska. Ajaa siis asiansa nykyisin käyttämässänne muodossa!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mirkku kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Turhaa touhua. Jo siksikin, että ko. leffa on täysin paska. Ajaa siis asiansa nykyisin käyttämässänne muodossa!
Mitäs sanot American Gangsterista? Ei mitään muistikuvaa koko leffasta, koska oli jännempää tekemistä kaikki 2,5h (?) :wink:
Löytyy mun leffahyllystäni (eli koneelta). Olen nähnyt sen pari kertaa (yksin), menetän pelimiehen statukseni silmissäsi kertoessani, että katsoessani kyseisen pätkän naisen kanssa nukahdin! Voin kuitenkin tarjota sulle loistavan mahdollisuuden olla taas kerran näkemättä elokuvaa loppuun saakka! :jouden:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit:.
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mirkku kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Voin kuitenkin tarjota sulle loistavan mahdollisuuden olla taas kerran näkemättä elokuvaa loppuun saakka! :jouden:
Loistava mahdollisuus nukkua? Sen mä voin kai tehdä kotona. Mutta jos olisi joku pelottava elokuva (mua pelotti tuo I am Legend, keskellä yötä ja yksin), silloin voisi kaivata "leffaseuraa"... :wink:.
Kyllä mä saan meidät pidettyä hereillä leffan ajan riippumatta sen tyylilajista. Löytyy multa sitäpaitsi hieman räväkämpiäkin pätkiä, jos gangsterielokuva alkaa panet...unettamaan!
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mäkin oon kans kärsinyt siitä että on ollut liian hotti nainen leffasurana ja sit on mennyt muutama leffa täysin ohitse. Nyt on saunottu ja äijät lähti hakee kaljaa kaupasta, Blytly tuli juomaan tänne Jallua ja kuunnellaan Teräsbetonin ekaa kiekkoa, persusmeno.
Vastaa Viestiin