Miitit-osion vikoilla sivuilla on hurrrjan mielenkiintoisia aiheita. Jos ette niinq tienneet

Kuka kaipaa vihamiehiä, kun on tuollaisia kavereita.1108 kirjoitti:Perkele, kajahti nakki.
Ilmeisesti en osaa sanoa "ei", koska löydän itseni parin tunnin päästä Nokialta linjaari kourassa valamasta autotallin lattiaa kaverille.
Menee ne lomat näinkin. Hauskaa tässä on se että mjulkku halusi säästää 100€ ja ei ottanut pumppua vaan pelkän auton rännillä. Luvassa siis lapioimista ja kiroamista.
Natsi isän kesätöissä tuli kärsittyy muutaman markan säästöistä ihan vietävästi.1108 kirjoitti:Perkele, kajahti nakki.
Ilmeisesti en osaa sanoa "ei", koska löydän itseni parin tunnin päästä Nokialta linjaari kourassa valamasta autotallin lattiaa kaverille.
Menee ne lomat näinkin. Hauskaa tässä on se että mjulkku halusi säästää 100€ ja ei ottanut pumppua vaan pelkän auton rännillä. Luvassa siis lapioimista ja kiroamista.
Ei ihmekään että multa meni koko autovertaus ohi, jos B:tä tosiaankin verrattiin Ferrariin. Vai oliko se sittenkin se katumaasturi? Ei voi tietää.sipsi kirjoitti:Pahastuin kyllä itse vähän siitä Lada-vertauksesta, koska se oli aika ala-arvoinen ja myös siksi että en tajua koska oon mahdollisesti Pupua "ärsyttänyt". Uskomattoman urpo keskustelu joka tapauksessa, mut se siitä. Eilinen meni jo.
Kun ilta tummentuu ja tähdet kirkastuu,MGandhi kirjoitti:Saanko tästä lähtien viitata itseeni 'vääränä henkilönä'?sipsi kirjoitti: (Siis muutkin ku se että itse satuin heittämään läppää erään väärän henkilön kanssa.)
No niin mie sanoinkin, varsinkin kun autolli *seuraa uberhieno AutoCAD töherrys* on tämän muotoinen:masa kirjoitti:Kaverisi on idiootti kun säästää tuossa kohtaa. Tee sille källit ja jätä menemättä. Tuntekoot penninvenytyksensä selkänahassaan.
Ampu tulee?NuoriDaavid kirjoitti:niinkuin tähti taivahan ammun tullen katoaa.MGandhi kirjoitti:Saanko tästä lähtien viitata itseeni 'vääränä henkilönä'?sipsi kirjoitti: (Siis muutkin ku se että itse satuin heittämään läppää erään väärän henkilön kanssa.)
Sama kävi mun mummille kun olin jotain 10 v. Otti koville, mutta olihan se jo aika raihnainen ja ruma. Ryppyinen ja maksaläiskiä, yäks.Vihtahousu kirjoitti:Thanks, i needed that. Ukki kuoli jo yli 20 vuotta sitten, snifFrederik Krueger kirjoitti: Osanottoni kaikille joilta on lähimmäisiä kuollut.
Jos tarkoitat tuota oraakkelimaista "ammun" kohtaa, niin sen piilomerkitys selviää soittamalla ko. kohta takaperin.MGandhi kirjoitti:Ampu tulee?NuoriDaavid kirjoitti:niinkuin tähti taivahan ammun tullen katoaa.MGandhi kirjoitti: Saanko tästä lähtien viitata itseeni 'vääränä henkilönä'?
Mihin mahdoit viitata tällä kipaleella parahin Deiv?
No mistä mä sitten puhuisin? Pikkukissasta toki, mut taitaa olla kiintiö täynnä jo?1108 kirjoitti:No voi nyt vittu sinua ja sinun häntäluutasi. Kyllä se jo uskotaan että se on murtunut. Sitä nyt saatana tarvi huutaa joka vitun ketsussa.ninnithequeen kirjoitti:Voin kertoa että häntäluu paskana bussissa ei ole kivaa.