Olen ollut aika altis addiktoitumaan vaikka mihin.. ruokaan, ruuattomuuteen, ihmissuhteisiin, ihmissuhteettomuuteen, televisioon, porkkanoihin.. Tällä hetkellä päällimmäisinä ehkä netti, kuntoilu, kuivatut hedelmät.. kahvi alkaa taas palata kuvioihin entisellä sykkeellä. Suht terveellä pohjalla vaihteeksi nämä riippuvuudet vielä, noin niinkuin päällisin puolin ainakin.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 07.11.2005 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen usein yrittänyt päästä niistä eroon ja oppia elämään ilman niitä, mutta eipä aikaakaan kun ajatukset aina karkaavat takaisin naisiin. Olen koittanut kylmiä suihkuja ja Helmut Lottin "Latin Love Songs" kuuntelemista, mutta niistä on vain väliaikainen apu.
Asiaa ei yhtään helpota se että ulkona kulkiessa näkee niitä naisia joka puolella. On kuin karkkikaupassa olisi. Sama kun avaa telkkarin, naisia naisia naisia.
Ps. Ihmettelen oikeasti, miten homot onnistuvat siinä?
Viimeksi muokannut Hebuli, 07.11.2005 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli kirjoitti: Sama kun avaa telkkarin, naisia naisia naisia.
Kannattaisiko lopettaa se MTV:n katsominen?
Heh, suosittelisin mieluummin lopettamaan internetin käytön. Monitorin kun avaa niin johan pillut, perseet, tissit ja muut osat alkavat valumaan näppäimistölle.
- Maito. Joskus kuluu litrakaupalla päivässä...
- Kahvi. Ei maistu vielä aamuisin, mutta välttämätön iltapäivällä töissä ruokatunnin jälkeen...
- Ruisleipä, nuudelit ja suolakurkut.
- Intternetti. Ja etenkin Hatrick-nettipeli. Kity(?)
- Teksti-TV.
Juuri nyt olen koukussa Kinder Maxi patukoihin. Niihin, jotka ovat samaa suklaata kuin Kinder munat. Itsensä rasittamiseen fyysisesti mahdollisimman mielekkäästi. Ja netti toimittaa ansiokkaasti muusan asemaa näin sinkkuna. Siinäpä nuo päällimmäiset.