Tiistai, monogamian päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 1:18

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Bliss kirjoitti:En kehdannut tonne läskiketjuun kirjoittaa, mutta uteliaisuuttani kävin vilkaisemassa paljonko painan. Syön nyt sit irtokarkkeja, kun oli paino vahingossa lipsahtanut vähän turhan alas :P
Lukemia? Eikös ne rasvat olé kuitenkin ihan kohdillaan?
Mulla tollanen 4 liikaa, niinpä vedän iltapalaksi pizzan ja puolitusinaa oluita.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ei jumalauta! Kesällä 2001 junassa keksin aivan helvetin hyvän melodian ja NYT opin soittamaan siitä viimeisenkin pätkän! :roll:
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JonniParvo kirjoitti: Lukemia? Eikös ne rasvat olé kuitenkin ihan kohdillaan?
Rasvat on erittäin kohdallaan. Kai :P
56 kiloa sanoi vaaka. Siinä on muutama liian vähän.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 1:18

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Bliss kirjoitti:
JonniParvo kirjoitti: Lukemia? Eikös ne rasvat olé kuitenkin ihan kohdillaan?
Rasvat on erittäin kohdallaan. Kai :P
56 kiloa sanoi vaaka. Siinä on muutama liian vähän.
Karkkia sitten vaan naamaan jos siltä tuntuu. Kaljalla toi kyllä korjaantuisi nopeammin.
Opettele.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mahtipäivä. Johan tätä on odotettukkin. Omituinen työpäivä, hemmetin hyvä reeni, kotona saanut ihan miälettömästi aikaan. Ja kohta pest neipör evö tulee vie piipahtaa ♥
Iltapalaks pitsaa pakkasesta *häpee*.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä oon saanu facebook-ahdistelijan :shock:

Tyyppi on siis jo kouluajoilta tuttu, mutta on pari viikkoa kohta lähetellyt mitä kummallisimpia viestejä. Jos en vastaa sen viesteihin, se alkaa pommittaa tekstiviesteillä. Shit.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Veikkaan et niba ennakoi potkujaan ja toimii nyt nimellä jonniparvo.
Ei, kyllä tuokin on todellinen henkilö.
Niba on Aasin koodaama botti?
Mietipä jos se onkin toisin päin.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kaverin polttarit alkaa perjantaina ja mulle lankesi yhdeksi tehtäväksi järjestää mahtava slideshow wanhoista walokuvista vuosien varrelta. Kuvia tulee nyt niin sähkö- kun etanapostillakin, ja voi jessus että naurattaa! :] Olipa joukkoon eksynyt melko legendaarinen kuva meikäläisestäkin vuosien takaa, niiltä ajoilta kun mut nimitettiin Valtakunnan Yleiseksi Kyyttäjäksi. Pelaan niin vakavana Uunoa, etten usko kenenkään uskaltavan huijata ;)

Huh huh, vatsaan sattuu tää nauraminen :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Mitään järkevää en ole tänään tehnyt. Töissä oli palaveri jossa mun osa oli piänen piäni ja nyt on järjestelmä ollut jumissa vikan tunnin. Koko päivä mennyt lähes hukkaan - mikä tietää tuplasti hommia huomiselle :roll:
Tuohon olen syytön!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Frederik Krueger kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Moi.
Mikä nyt on vialla kun olet noin hurjistuneen oloinen?
Anteeksi, ei ollut tarkoitus.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin