Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Rouva Pupu vaan MM 2008- topikissa ihmetteli, ettei palstalla ole jo asiasta topikkia. Oli, joten otin sen esille.
En kyllä laske tätä sellaiseksi, edelleenkään.
No sit mä vaan oon vähän hölmö ;)

Tossa otsikossa vaan lukee että "jääkiekon SM-liiga, MM-kisat....", joten oletin :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Pyry-Matias kirjoitti: Dallas - San Jose ja 2-1
ja-maali Morrow ajassa 129.03

Pitkään keskilännessä jaksoivat 8)
Niinpä. Voisin melkein väittää että ainakin parilla hepulla on aamulla pohkeet herkkänä ja takki tyhjänä:

"Eniten jääaikaa Sharksista sai Campbell (56.23) ja Dallasista Zubov (53.50)."
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Sinne meni sekin veska. Änärissä alkaa olla aika hyvä kauttaus suomalaista maalivahtiosaamista.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Penguins jyrää!!

SM-liikassa pari kovaa siirtouutista: Ville Nieminen siirtyy Tapparaan ja Markus Kankaanperä IFK:hon. Tiettävästi IFK:kin oli Niemisen perässä... Täytyy myöntää että nyt IFK:n toimissa on kyllä ihan eri otteet kuin föönin aikana.
Vihtahousu

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpos ... stcount=57

Joutui postaamaan tuon, kun tippa silmässä naureskelin Sir Penan toilailuja.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kaunista ja kiihkeää futista. Uskon ManU:iin ja Ronaldoon.
Vihtahousu

Oli kyllä hyvä finaali, sympatiat jäi kyllä Chelsealle Terryn pilkulla kaatumisen ja Lampardin ylärimavedon myötä. Ei pysty sanomaan että parempi voitti, mutta voittajahan tuohon leikkiin on haettava ratkaisulla millä hyvänsä.
Pyry-Matias

Tulihan se kauden avausniisto. 4-2 oli sopivan runsasmaalinen toimiakseen ketsuppipullon lailla maalihanan aukaisejana. Petrescu oli ekan kerran avauksessa ja vakuutti heti. Toivottavasti näitä tulee paljon lisää.
Pyry-Matias

Pyry-Matias kirjoitti:Tulihan se kauden avausniisto. 4-2 oli sopivan runsasmaalinen toimiakseen ketsuppipullon lailla maalihanan aukaisijana. Petrescu oli ekan kerran avauksessa ja vakuutti heti. Toivottavasti näitä tulee paljon lisää.
Vihtahousu

Pyry-Matias

Eikä tämä jamppa ole kärynnyt jo kahdesti?

Yle Teksti-TV Sivu 660/1
* PEKING 2008, YLEISURHEILU *

Andrei Mihnevits työnsi hirmusarjan

Valko-Venäjän heittäjät olivat vireessä
Minskissä maanantai-iltana käydyissä
kisoissa. Andrei Mihnevits loi painetta
Yhdysvaltain kuulahirmuille työntämällä
tasan 22 metriä.

Mihnevits aloitti kilpailun työntämällä
21,52, ja toisella rävähti jo 22,00.
Hurjan sarjansa Mihnevits täydensi
työntämällä vielä 21,99 ja 21,98.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Ifk:n uus gooni "koulutuspätkässä"
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ooh, fanitan jo. Hassu.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Mikä ei kuulu joukkoon?

- Kojo
- Gooni
- Ifk
Geep

masa kirjoitti:Mikä ei kuulu joukkoon?

- Kojo
- Gooni
- Ifk
Ifk-Jokerit -pelissä toissakaudella itse Kojo tuli ojentamaan minulle uuden sinkkunsa. Goonia ei ollut kummassakaan jengissä, ei ainakaan paita päällä. Vastaukseni; GOONI!

Iik, mistä repisin aikani jääkiekolle, kohta se alkaa!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti: Iik, mistä repisin aikani jääkiekolle, kohta se alkaa!
Aikaa on, mutta Canalin kanavien hinnat vituttavat. Miten helvetissä kehtaavat rokottaa urheilukanavista 27 euroa kuussa!
Vihtahousu

Otetaas vähän lämpöä tulevaan kauteen; http://www.youtube.com/watch?v=y0-BHVgCqEI :D
Geep

masa kirjoitti:Aikaa on, mutta Canalin kanavien hinnat vituttavat. Miten helvetissä kehtaavat rokottaa urheilukanavista 27 euroa kuussa!
Onkin aivan totaalisen perseestä. Oon itseasias ihan pihalla näist kanavista ja maksan tyhmänä super-idioottina kai tuplasti nyt sekä Canalille että vitun plustvviasatille... En ymmärrä näitä yhdistymisiä perkele! Canalia ei kuitenkaan viitti katkoa ees kausikortin hommattua ku sieltähän tulee ihkusarjoja ehkä. Ehkä.
Pyry-Matias

Joillekin tulee varmasti myös Veikkaaja. Hienon SM-liiga liitteen olivat toimittaneet. Pääurheilulehtemme arvotti ennen kiekkokautta joukkueet osin jopa yllättävästi:
Blues
Jyp
Jokerit
Kärpät
Hifk
Lukko
Pelicans
HPK
Ilves
Kalpa
Tappara
TPS
SaiPa
Ässät

Ison muutos lienee Jyväskylän lähtökohdissa, joukkeeseen luotetaan big time. Kalpaan en itse usko, vaikka S. Kapanen on paluumuuttanut. Suurin kysymysmerkki on mielestäni Kärpät ja etenkin Alatalon koutsaaminen.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pyry-Matias kirjoitti:Joillekin tulee varmasti myös Veikkaaja. Hienon SM-liiga liitteen olivat toimittaneet. Pääurheilulehtemme arvotti ennen kiekkokautta joukkueet osin jopa yllättävästi:
Blues
Jyp
Jokerit
Kärpät
Hifk
Lukko
Pelicans
HPK
Ilves
Kalpa
Tappara
TPS
SaiPa
Ässät

Ison muutos lienee Jyväskylän lähtökohdissa, joukkeeseen luotetaan big time. Kalpaan en itse usko, vaikka S. Kapanen on paluumuuttanut. Suurin kysymysmerkki on mielestäni Kärpät ja etenkin Alatalon koutsaaminen.
No ei tule, mutta kävin kioskilta hakemassa. Kyllä minä näkisin runkosarjan kutakuinkin näin:

1. Jokerit
2. Kärpät
3. Jyp
4. Blues

5. HIFK
6. Pelicans

7. HPK
8. Lukko
9. Ilves
10. Tappara

11. KalPa
12. TPS
13. SaiPa
14. Ässät
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vihtahousu

Saatana ykkössentterin (Hirso) purukalusto meni uusiks.

Eilen: Narrit-IFK 4-5 rankkujen jälkeen... IFK Nordic Trophyn välieriin, Jokerit jumbofinaaliin.
Vihtahousu

Ei juma tota Rautiaista :D Kauheet hehkutukset ja tuplana ne teesit, siihen kaupan päälle vielä Tamimaisesti sivistys/laina-sanoja (kreativismi)...
Pyry-Matias

Anal+ näyttää ihmejakumma stadin paikallisen. Pitääkö sitä nyt sitten taipua Hakametsään meidän omaan sisäpiirivääntöön?
Vastaa Viestiin