Naamantai
Sarjaa Manalalla chiliä silmässä?BettyB. kirjoitti:Arvatkaa kenellä on chiliä nenässä??!!

Blissille sen verran et mummut ei tuppaa älämään ikuisesti, joten toivottavasti kävit katsomassa riittävästi vielä kun oli tolpillansa?
Jos tilanne paha kannattanee mennä vasta hautajaisiin, mutta jos toiveet toimertumisesta niin sitten vaan kattomaan!
Pyyhin Netikettiin..
Vitsi pitäisikö juhlia?1108 kirjoitti:Hmm... Sain herjaussyytteen netissä kirjoittelusta.
Veli Saarikalle otti itseensä näemmä aika pahasti.
Mä oon ylpeä susta, vielä oikein syytteen sait?
Parasta olisi että saisit oikein tuomionkin?
Eikös se olisi ihan sopivaa?
Sä oot liialt tottunu meihin paksunahkoihin,
mut pitää muistaa että kaksiteräinen miekka sanakin on.
Todennäköisesti et saa lähestymiskieltoa!

Saira? Mitä tuossa lukee?1108 kirjoitti: Sain herjaussyytteen netissä kirjoittelusta.
Pyyhin Netikettiin..
Jaiks!-Superior- kirjoitti:Tuli muuten jokin aika sitten mieleen kysyä oululaiselta sukulaiseltani, että tunteeko hän aasia. Vastasi, että nimi kuulostaa kyllä tutulta!
Mitenköhän enää pystyn liikkumaan kaupungilla, mietin vaan jokaisen vastaantulijan kohdalla että onkohan toi sukua Superiorille.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hei, tule sinäkin nyt kerjäämään huomiota tänne!Chap kirjoitti:Onko Gattaca ainoa, joka on saanut bänniä tänne? Nyt ei lasketa mitään pari päivän jäähyjä tjsp. mitä on joskus jaettu manalalle.

Voi kun ei yhtään kiinnosta mennä minnekään..huolimatta vahvoista sanoistasi, vittuun? onpas uskaliasta kieltä, sillä sinne aina välillä tekeekin mieli!BettyB. kirjoitti:Mitä jos niba tekisit kaikille palveluksen ja painuisit vittuun tältä palstalta.
Niin se on, jos ei kestä lukemaansa tekstiä kannattaa jättää se lukematta?Daddtkillkill kirjoitti: Vanhaa sanontaa "ignorance is a bliss" -mukaellen:
Ignore-button is a bliss.
Ja 4mg Sirtaludit
Montakohan näitä saa ottaa päivässä?
Selkeää laumakäyttäytymistä havaittavissa..

Onks hyvää kamaa? Mä luulen et ei siinä mitään rajaa ole, otat vaan niin paljon et helpottaa, paras olis jos riippuvuutta aiheuttavaa, sullahan on oma trokari ND täällä..
Viimeksi muokannut Niba, 18.08.2008 18:12. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..