Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 18.08.2008 13:34
NuoriDaavid kirjoitti: Geetzusta tekisin ruman.
Kaiken muun lisäks oisin viel tyytymätön ulkonäköönikin? Argh. Thanks babe. En osaa keksiä teille mitään...
Hellu
Kitinän uhri
Viesti
Kirjoittaja Hellu » 18.08.2008 13:35
Masa vois matkata ajassa taaksepäin antiikin kreikkaan ja saada nuorena oppipoikana kunnolla kyrpää perseeseen opettajaltaan vai mikskä mestareiks niitä sanottiin. Eiks sitä harrastettu nimenomaan siks että pojat ymmärtäis miltä tuntuu olla nainen?
masa
Viesti
Kirjoittaja masa » 18.08.2008 13:39
Hellu kirjoitti: Masa vois matkata ajassa taaksepäin antiikin kreikkaan ja saada nuorena oppipoikana kunnolla kyrpää perseeseen opettajaltaan vai mikskä mestareiks niitä sanottiin. Eiks sitä harrastettu nimenomaan siks että pojat ymmärtäis miltä tuntuu olla nainen?
Taidat olla joudenin sisko tai sit sen morsian?
Hellu
Kitinän uhri
Viesti
Kirjoittaja Hellu » 18.08.2008 13:44
masa kirjoitti: Hellu kirjoitti: Masa vois matkata ajassa taaksepäin antiikin kreikkaan ja saada nuorena oppipoikana kunnolla kyrpää perseeseen opettajaltaan vai mikskä mestareiks niitä sanottiin. Eiks sitä harrastettu nimenomaan siks että pojat ymmärtäis miltä tuntuu olla nainen?
Taidat olla joudenin sisko tai sit sen morsian?
Yritä nyt mielummin keksiä mulle joku vittumainen kohtalo äläkä sorru tollasiin tölväsyihin joita mä en edes tajuu. Jouden on jääny mulle aika vieraaks, nääs.
masa
Viesti
Kirjoittaja masa » 18.08.2008 13:56
Hellu kirjoitti:
Yritä nyt mielummin keksiä mulle joku vittumainen kohtalo äläkä sorru tollasiin tölväsyihin joita mä en edes tajuu.
Eiköhän sun nykyinen kohtalo ole jo tarpeeksi vittumainen yhden elämän ajalle.
exPertti
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja exPertti » 18.08.2008 14:00
Freddielle voisi muuttaa somaliperhe naapuriksi.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja exPertti » 19.08.2008 7:50
Jatkoa.
Edithistä tekisin täysin vastustamattoman miehien silmissä.
ND:mäisenä yhteiskuntakokeiluna tekisin A_J:stä nymfomaanin.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 19.08.2008 7:56
Mä toivon kaikille vaan kaikkee hyvää, nii kerta!!111
Kohta joku toivoo että mun pesukone hajoo, eikö?
exPertti
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja exPertti » 19.08.2008 8:11
ninnithequeen kirjoitti: Mä toivon kaikille vaan kaikkee hyvää, nii kerta!!111
Kohta joku toivoo että mun pesukone hajoo, eikö?
Tietty voit toivoa kireitä siimoja kaikille, mutta ajatuksena olisi etsiä tapahtuma jonka johdosta tapahtuman kohteen elämä saisi uuden vaihteen.
Sinä olet aika hankala tapaus, kuten Masakin. Mitä sinulle toivoisi?
Bliss
Viesti
Kirjoittaja Bliss » 19.08.2008 8:14
exPertti kirjoitti:
Ninnille? 178 cm pituutta ja A-kupin tissit
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 19.08.2008 8:17
Bliss kirjoitti: exPertti kirjoitti:
Ninnille? 178 cm pituutta ja A-kupin tissit
masa
Viesti
Kirjoittaja masa » 19.08.2008 8:19
Minä tarjoaisin elcolle ehkäisyn pettämistä, kaksosia, farmarivolvoa ja paritalon puolikasta Nurmijärvellä.
NegaDuck
Viesti
Kirjoittaja NegaDuck » 19.08.2008 8:37
exPertti kirjoitti: ND:mäisenä yhteiskuntakokeiluna tekisin A_J:stä nymfomaanin.
Nothing Happens. Tee hänestä mieluummin täysin estoton ja kyvytön itsehillintään.
exPertti
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja exPertti » 19.08.2008 8:37
masa kirjoitti: Minä tarjoaisin elcolle ehkäisyn pettämistä, kaksosia, farmarivolvoa ja paritalon puolikasta Nurmijärvellä.
Saataisiinko siihen naapuripuoliskoon vielä vuorotyötä tekevä lahtarivihaaja vai riittäisikö tuo jo ilmankin?
exPertti
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja exPertti » 19.08.2008 8:38
NegaDuck kirjoitti: exPertti kirjoitti: ND:mäisenä yhteiskuntakokeiluna tekisin A_J:stä nymfomaanin.
Nothing Happens. Tee hänestä mieluummin täysin estoton ja kyvytön itsehillintään.
Ajattelin lähinnä häntä perustelemassa palstalla seikkailuitaan sanomalla, "ei se järvi soutamisesta kulu".
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 19.08.2008 8:40
masa kirjoitti: Minä tarjoaisin elcolle ehkäisyn pettämistä, kaksosia, farmarivolvoa ja paritalon puolikasta Nurmijärvellä.
Se Mankkaa oli parempi.
NegaDuck
Viesti
Kirjoittaja NegaDuck » 19.08.2008 8:44
Mulle varmaan joku toivoo sotaa, köyhyyttä, nälänhätää, vastuuta ja vammoja jotta mulla olisi jotain oikeaa whinettämisen aihetta.
Bliss
Viesti
Kirjoittaja Bliss » 19.08.2008 8:46
NegaDuck kirjoitti: Mulle varmaan joku toivoo sotaa, köyhyyttä, nälänhätää, vastuuta ja vammoja jotta mulla olisi jotain oikeaa whinettämisen aihetta.
Pyh. Mä toivoisin sulle nätin ja kiltin vaimon ja kaksi lasta. Sitten sulla ei olis aikaa eikä tarvetta whinettää
exPertti
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja exPertti » 19.08.2008 8:52
Bliss kirjoitti: NegaDuck kirjoitti: Mulle varmaan joku toivoo sotaa, köyhyyttä, nälänhätää, vastuuta ja vammoja jotta mulla olisi jotain oikeaa whinettämisen aihetta.
Pyh. Mä toivoisin sulle nätin ja kiltin vaimon ja kaksi lasta. Sitten sulla ei olis aikaa eikä tarvetta whinettää
Tämä olisi kai helpompi toteuttaa antamalla vain hänelle normaalin tai hieman normaalia paremman itsetunnon ja antaa luonnon hoitaa tehtävänsä.
Theodore Taylor
Viesti
Kirjoittaja Theodore Taylor » 19.08.2008 8:53
Bliss kirjoitti: Pyh.
Blissille tarjoilisin sellasta jalat alta vievää unelmien poikamiestä joka laittaa kaikki kehon mehut liikkeelle.
masa
Viesti
Kirjoittaja masa » 19.08.2008 8:53
ninnithequeen kirjoitti:
Se Mankkaa oli parempi.
Ei olllut. Nurmijärvellä asuessaan elco voisi liittyä Matti Vanhasen tukijoukkohin.
elco
Viesti
Kirjoittaja elco » 19.08.2008 9:18
Jos nyt hypoteettisesti pelaisin teillä monopolia niin kortipakasta voisi viuhua aika tiiviisti "Mene suoraan Blue Oysteriin kulkematta lähtöruudun kautta."
NegaDuck
Viesti
Kirjoittaja NegaDuck » 19.08.2008 9:25
Meinasin sanoa... mutta Theo ehtikin jo ensin. Sanon sitten vaan, että...
Bliss kirjoitti: Pyh. Mä toivoisin sulle nätin ja kiltin vaimon ja kaksi lasta. Sitten sulla ei olis aikaa eikä tarvetta whinettää
No kiitos.
elco
Viesti
Kirjoittaja elco » 19.08.2008 9:26
Theodore Taylor kirjoitti:
Blissille tarjoilisin sellasta jalat alta vievää unelmien poikamiestä joka laittaa kaikki kehon mehut liikkeelle.
Toi on jo keksitty: SikaMika!
exPertti
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja exPertti » 19.08.2008 9:27
elco kirjoitti: Jos nyt hypoteettisesti pelaisin teillä monopolia niin kortipakasta voisi viuhua aika tiiviisti "Mene suoraan Blue Oysteriin kulkematta lähtöruudun kautta."
Eli haluaisit kaikki tanssimaan väkisin tangoa "alan mestaan", kuten klassisessa leffakohtauksessa aikoinaan ("Miten heidän juhlansa sujuivat?", "Rauhallisesti", "Mitä he tekivät??", "Tanssivat...")?
Vai haluaisitko kaikista homoseksuaaleja? Ensimmäisessä tapauksessa käynti varmaan jäisi mieleen kummittelemaan, toisessa varmaan tuntisi tulevansa kotiin. Tai jotain.