Crocs
Mitä kiveksen väliä. Edes kiinalainen neekeri-insinööri erota niitä feikkejä aidoista. Ihan yhtä järkyttäviä rei'itettyjä kumisaappaita ne ovat joka tapauksessa. Ainoana erona on se, että pitää oikeasti vähän puhaltaa päässä maksaakseen niistä aidoista rei'itetyistä kumisaappaista niitä hintoja mitä niistä pyydetään.Stinky kirjoitti:^kato kaikil ei vaan o varaa aitoihin
Guess how stupid u look, kun postaat saman kuvan kolmesti 
Jotenki musta tuntuu että tää crocsien vihaaminen on se tosi cool juttu, vähän ku seiskan boikotoiminen tai joku muu vastaava hölmöily. Herranen aika, mäkin vihaan tennissukkia mutten mä silti käy aukomassa päätäni sellaisille jotka niitä käyttää.
Niin, ja mulla siis ei ole crocseja.

Jotenki musta tuntuu että tää crocsien vihaaminen on se tosi cool juttu, vähän ku seiskan boikotoiminen tai joku muu vastaava hölmöily. Herranen aika, mäkin vihaan tennissukkia mutten mä silti käy aukomassa päätäni sellaisille jotka niitä käyttää.
Niin, ja mulla siis ei ole crocseja.
TosiBettyB. kirjoitti:Guess how stupid u look, kun postaat saman kuvan kolmesti

Enkä mä päätäni aukonu!
En mä vihaa Crocseja, en vaan itte diggaile ollenkaan. Ei oo jotenkin mun jalan muodolle tehty, joten ei ole mukava jalassa. Myönnän että kokeilin

The great club outshines the individual, always and forever.
Öh, kumpi on kyseessä?AnaisJune kirjoitti:*Armotonta jupinaa*
Sanoinko jo että mielestäni Crocsit on rumat, ja vihaan niitä?
1. Sinulla ei ole oikeita ongelmia, koska jaksat näin tulenpalavasti vihata... ...kenkiä?
2. Sinulla ON oikeita ongelmia ja ne näyttäytyvät ulkomaailmalle crocs-vihan muodossa?
Came here for school, graduated to the high life
Millä lailla nuo ovat epähygieenisempiä kuin tavalliset sandaalit? Tämä alkaa muistuttaa mamu-keskustelua argumenttitasoltaan.Elppis kirjoitti:SanoitTulipa tässä mieleen että vielä pahempia on Croc:sit, joissa on karvavuori
Epähygienisyyden ruumiillistuma.
Came here for school, graduated to the high life