SingleMalt kirjoitti:Kovin on valikoiva muisti näköjään taas. Itse asiassa se oli minä joka sanoi että rosso on perseestä ja ruoasta mitään tajuamattomien junttien ravintola. Runkkis liittyi rintamaan sanoen että mikä tahansa mesta mielummin kuin "anna mulle rahat heti rosso"KGrilli kirjoitti:manala ja perskärpäset kertoivat, että rosson ruoka on valmisruokaa ja siellä tarjoillaan vain kotimaisia paskoja oluita.
Manala taisi tulla vasta viimeisenä ketjuun ilmoittamaan että mielummin joku muu paikka, kuin rosso. Eli Manala siis nuoli meidän persettämme?
todellisten vippien keskuudessa.
Todellisten vippien? Itse uikutat jouluketjussa että ruokalista on väärin valittu. Härkä on luuta ja kanaa pitäisi syödä. Me emme osaa valita mieleistämme ruokaa ja sinä tiedät mikä on parempi vaihtoehto. Sinä joka pidät rossoa laadukkaana ravintola, kun mutsisi on ollut ravontola-alalla töissä.
Kiitos tästä. Minäkin olen paljon onnellisempi, kun tiedän ettet tule paikalle.joten cantinassa saat ahmia kupusi äyteen ihan ilman rasittavaa seuraani.
mun mutsi ravintola-alalla töissä? hehehehehehe..... voi kun tietäisit.
uikutan???? sanon, että kannattaisi katsoa mitä maksaa kasasta luita ja jänteitä. tasan yksi posti. jeesus sunkin kanssasi.