No mulla särkee mahaa, aina ja aina vaan vittu. Kova ja turvonnu kipee pallo. Aina vittu. Onneks oon nyt saikulla tän viikon, töissä istumisesta ei tulis mitään, nytkin pitäis maata. Vihloo, kivistää, kiristää, sattuu aina vaan, ylävatsaan asti särkee. Ei oo keliakiaa, tähystyksiä ei nyt kuulemma voi tehdä. Että ni. Vittu.
Tänään pitäis kertoo naimisuutiset aviomiehen porukoille. Eilen kerroin äitille, sanoi että 'ootte te kans sitte.. iha hirrrveitä!'
Toistaseks päivän teema on menny ihan reisille. Eihän sitä helvetin hammasta tarvinnu ees leikata, lähti suoraan vetämällä, no okei yks juuren pala piti irrotella erikseen. Mut katellaanpa mitä tapahtuu kun puudutus poistuu...
pikkuego kirjoitti:Toistaseks päivän teema on menny ihan reisille. Eihän sitä helvetin hammasta tarvinnu ees leikata, lähti suoraan vetämällä, no okei yks juuren pala piti irrotella erikseen. Mut katellaanpa mitä tapahtuu kun puudutus poistuu...
Kestit kuin mies? Sankari.
Oikeesti en ymmärrä, miten aikuinen mies tai nainen voi jotain hammaslääkäriä pelätä? WEIRD.
Viimeksi muokannut Niba, 13.08.2008 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huomenta vaan. Nukuinpa hyvin, tainnut kertaakaan herätä yöllä. Onneks laitoin kellon soimaan muuten olis mennyt vielä pitempään koisiessa. Masu antaa vähän kummallisia merkkejä kun ruoka on vähissä, lähinnä masuun sattuu eikä tule mitään normaalia "kurnimis-efektiä". Noh, ehkä se siitä taas ajan kanssa rauhoittuu.
Söimme sushia Lauttasaaressa (Dansan Deli). Hyvää, mutta aika kallista, siellä ei saa kympillä masua täyteen. Varsinkin jos on The Nälkä konttien pulistelun jälkeen.
Mä haluan maalata seinät. Mä haluan uudet verhot. Mä haluan uuden wc:n kannen. Mä haluan uuden hammasmukitelineen ja saippuakupin. Mä haluan uudet matot. Haluanhaluanhaluan.
Voisko joku antaa noihin rahaa ja lähtee vielä kuskiksi mulle? Jooko? Kiltit?
Stinky kirjoitti:Mä haluan maalata seinät. Mä haluan uudet verhot. Mä haluan uuden wc:n kannen. Mä haluan uuden hammasmukitelineen ja saippuakupin. Mä haluan uudet matot. Haluanhaluanhaluan.
Voisko joku antaa noihin rahaa ja lähtee vielä kuskiksi mulle? Jooko? Kiltit?
Bliss ja Masa! Noihan sopis kivasti yhteen. Haen haen kunhan kerrotte mistä
Jos ootte tosissanne niin laitaisitteko yyveetä. Siis justiinsa noita värejä oon miettinyt...
Stinky kirjoitti:Bliss ja Masa! Noihan sopis kivasti yhteen. Haen haen kunhan kerrotte mistä
Jos ootte tosissanne niin laitaisitteko yyveetä. Siis justiinsa noita värejä oon miettinyt...
Mää voin tuoda samalla kun otan ne saappaat kyytiin
Ens viikolla tjtn.