Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ei vain viitsi tehdä kyykkyjä kahtena päivänä viikossa, ja kyllä se laite ottaa paremmin takareiden lihaksiin kuin muut kokeilemani liikkeet.
Ootko kuullu maastavedosta?
Joo ja jopa tehnytkin sitä. Silti olen ylläolevaa mieltä.
Nimimerkillä kyykkyä kolmena päivänä viikossa ja mavet päälle (suorin jaloin, tottakai).
Tuollaisella tahdilla alkaa mennä maku harjoittelusta, varsinkin kun harrastaa paljon muutakin liikunnallista aktiviteettia kuin pelkkää punttisalia. 2 krt/vko tuntuu riittävän pitämään minut timmissä kunnossa, kokeiltu on muitakin systeemeitä. Pitää vaan löytää se omansa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Ottakaa pojat pilleri
Tuolla voisi olla jotain uutisarvoa jos nuo tutkijat kertoisivat mitä aine(i/t)ta noissa pillereissä on. Tunnetaanhan nytkin jo monia palautumista edistäviä ja suorituskykyä parantavia aineita. Eivätkä kaikki niistä ole edes dopingia, vaan vain lisäravinteita (esim. kreatiini). Mhin raja vedetään? Ovatko urheilun hyödyt ansaitumpia jos ei esim. hifistele ruokavalion kanssa?
Viimeksi muokannut NegaDuck, 01.08.2008 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Olo on kuin silikonit ottaisi. Ei käy.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Tuolla voisi olla jotain uutisarvoa jos nuo tutkijat kertoisivat mitä aine(i/t)ta noissa pillereissä on.
1-[4-ethoxy-3-(6,7-dihydro-1-methyl-7-oxo-3-propyl-1H-pyrazolo[4,3-d]pyrimidin-5-yl)phenylsulfonyl]-4-methylpiperazine citrate
NegaDuck

Schwing!
Frederik Krueger
Kitisijä

Uimastadionilla kauhottu 2000m. Mukavasti tilaa, samalla radalla minun lisäkseni 0-4 henkilöä. Sain yllättäen hieman optimoitua rintauintitekniikkaani, tuntui menevän samalla kauhomisella nopeampaa vauhtia kuin ennen.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sauvakävelyä 90 minuuttia. Seuraavalla kerralla sitten hanskat mukaan. 8)
NegaDuck

[quote="Frederik Krueger"][/quote]
Meitsi taas aloittaa uimakauden tän viikonlopun perään heti maanantaina. Espoonlahden halli aukeaa taas. Tai onhan se jo viikonloppuna auki, mutta maanantaina on mulla niiq se perinteinen uimapäivä.
NegaDuck

No niin, uitu on. Kolmessa vartissa meni 1800 metriä krooli-rinuli -vuorotahtiin.
Frederik Krueger
Kitisijä

Punttisali, pari tuntia sen jälkeen jutsuilua puistossa 1½ tuntia. Kahtotaan jaksaisiko huomenna tehdä mäkinousua. Fyysisesti yllättävän väsy nyt, alkaa nukuttaa jo tässä vaiheessa iltaa? Jos tapojeni vastaisesti menisinkin nukkumaan jo nyt että keho palautuisi paremmin. Herätys klo 7:25, arvatenkin herään itsekseni jo 5:50.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tähän on tultu. Viime kaudella melkein noustiin, nyt juuri ja juuri pinnalla. Illalla tärkeä matsi HST:ä vastaan.

Sarjatilanne

Valo 15 8 3 4 33 - 22 27
---------------------------------------------------
TPV/2 13 8 2 3 46 - 14 26
AC OLD SCHOOL CF 13 8 2 3 38 - 17 26
FC Polla/2 13 7 3 3 35 - 26 24
LaPro 13 7 1 5 26 - 17 22
FC ViP 13 6 2 5 35 - 30 20
TaPa 14 4 5 5 24 - 29 17
PiPo-79 14 4 4 6 30 - 36 16
TahVe 14 5 1 8 21 - 48 16
---------------------------------------------------
HST 13 4 1 8 18 - 31 13
Universtas 12 3 1 8 26 - 43 10
Daltonit 13 2 3 8 17 - 36 9
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pyry-Matias kirjoitti: Daltonit 13 2 3 8 17 - 36 9
\o/ Go Daltonit Go! \o/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NegaDuck

Salilla ähisin. Aika uupunutta menoa, oli semmoinen päänsärkyväsymys päällä ihan kuin olisi ollut matalapainetta tai jotain. Mutta oli tää kai pakko tehdä, pidemmällä velttoilulla olisi kynnys urheiluun noussut liian korkeaksi. No pain, no gain, eh?
Frederik Krueger kirjoitti:Fyysisesti yllättävän väsy nyt, alkaa nukuttaa jo tässä vaiheessa iltaa?
22:34? Mua väsyttää aina jo kymmeneltä. Mutta untentarpeet ovat yksilöllisiä.
NegaDuck

NegaDuck kirjoitti:
Tuolla voisi olla jotain uutisarvoa jos nuo tutkijat kertoisivat mitä aine(i/t)ta noissa pillereissä on.
No selvisihän se: AICAR ja GW 501516. Lähde: sama uutinen Tiede-lehden nettisivulla.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

105 minuutti tehotonta sauvakävelyä, jalat jumissa Berliinin viikon tuloksena..

aloitan punttisreenit ensi viikolla..
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Sählyä oteltiin. Aamulla oli semmoinen ankea "kaikki on yhdentekevää" -fiilis ( = lievä depis), mutta urheiluhan piristi. Piristi, vaikka tulikin takkiin.

En sitten vaan muistanut sekoittaa palautuspirtelöä, joten kiskon sellaista nyt täällä duunipaikalla (siis daa, totta kai mulla on heravarasto täällä tämmöisiä tapauksia varten).
Frederik Krueger
Kitisijä

Normaalia punttailua. Koitin uutena allaolevan kaltaista liikettä, mutta ei ollut ihan mun juttuni, varsinkaan kun teline ei ollut vaakatasossa vaan 45º kulmassa.

http://www.exrx.net/WeightExercises/Ham ... Raise.html

Jutsuilut skippaan tältä päivältä, jos ei muuta niin sateen takia.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 09.08.2008 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Velttoiltuani koko päivän päiväunilla ja sohvalla ja nenä kiinni kirjassa alkoi tulla sellainen olo että nyt pitää päästä liikkeelle tai muutun hyytelöksi. Reippaahko kävelylenkki sillä wanhalla tutulla kuntolenkillä, yhdistettynä telinepelleilyyn. Kun kävelin lenkin juoksemisen sijaan, ehdin levätä paremmin telineliikkeiden välillä. Jep jep.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Fillaroin eilen baariin ja takaisin. Tänään aion uusia harjoituksen. Tähän harjoitukseen liitetään nestepaasto.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

45 minuuttia hölkkää, tarkoituksena palautella jäseniä viikon kovien futis- ja sabaharjoitusten jälkeen. Eilen kuntopyöräilyä samassa tarkoituksessa.
Paras päivä ikinä.
Frederik Krueger
Kitisijä

Lauantaina uimassa 2000m. Illalla oli väsy. Tänään taas pinnaan pari tuntia töistä punttisalille. Huomenna jutsuilua jos ei sada kovin paljoa.

En tiedä lasketaanko tätä, mutta olen lopettanut töissä hissin käytön. Päivän aikana tulee harpottua aika monta kertaa (keskimäärin ehkä 5x) useita kerroksia portaita pitkin, ja tuntuu että sillä on jotain vaikutustakin. Joinakin iltoina jalat ovat väsyneet harppomisesta vaikka en olisi tehnyt mitään muuta fyysistä aktiviteettia koko päivänä.
NegaDuck

1500 metriä aamu-uintia. Viimeiset 50 metriä kroolasin aivan täydellä vauhdilla, loppukirihengessä.
Frederik Krueger kirjoitti:En tiedä lasketaanko tätä, mutta olen lopettanut töissä hissin käytön.
:komp: ... ja kotona ja kaupassa myös. Hyvä päätös, sillä tavalla saa yllättävän paljon hyötyliikuntaa. Varsinkin jos asuu ylimmässä kerroksessa ja rikkoo sääntöä vain silloin jos on kannettavana jotain mitä ei yksin saa kulkemaan pitkin potaita.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Shoppasin 6 tuntia Itiksessä, vain 15 minuutin kahvireikillä.
Kyllä oli jalat puhki ja kipeät illemmalla ! :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Frederik Krueger
Kitisijä

Hanhenpaskaa selässä T-paidassa ja housuissakin useita tahroja. Kuului oikein äänekäs LITS kun kaaduin hanhenpaskaläjän päälle selälleni.
NegaDuck

Yö tuli nukuttua vähän huonosti --> påmmiin joten en olisi ehtinyt ajoissa Olariumiin kolistelemaan, kun toimistolla pitää kuitenkin olla viimeistään kymmeneltä. Minäkin päätin sitten pinnata, eli meninkin toimiston pommisuojaan jo 9:30 (jolloin olin virallisesti ajoissa töissä) ja kolistelin sitten siellä about tunnin.

Piti vähän improvisoida. Roomalaispenkin puutteessa minun piti esimerkiksi sitoa Obelix-vyö lenkkiin treenipenkin jalkopäähän ja pujottaa nilkat siihen, jotta voin tehdä vatsoja leiviskä takaraivossa.

Tein myös liikkeitä joita en ollut tehnyt pitkään aikaan, kuten vinopenkit ja kulmasoutu. Tajusin vasta nyt että kulmasoudut ja maastavedot todellakin sujuvat paljon vähemmän paikkoja rikkoen kun tukivyö pitää selän suorana ja tyrät mahassa. Ilmeisesti sen liikaa käyttöä kannattaa kuitenkin välttää?
Vastaa Viestiin