Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihtahousu kirjoitti: koko paska munista rintalastaan taas auki.
Auts. Pysytkö jo näillä korjauksilla kasassa? Pysy, jookos.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: koko paska munista rintalastaan taas auki.
Auts. Pysytkö jo näillä korjauksilla kasassa? Pysy, jookos.
Jaa-a, toivottavasti. 3 kertaa laitettiin nenä-maha-letku 3 päivän sisällä, oli jerkkua! Niin ja siihen päälle parit varjoainekokeet, sen jälkeen jo toivoi että leikkaisivat.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jaahas. Nyt se on selkä särki. 9h/3d marjanpoimintaa ja yks vitullinen yläkropparääkki niin ei meinaa tajuissaan kestää kun särkee niin.

Saapas kattoa tokko tuo hevoislinimentti lollaisi, pistin siihen vielä kyytipojaksi 4mg Sirdaludin.

Bittu.
Kirjoitan tätä alasti
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jotain ihme ihottumaa sormissa. Pahenee stressin tai muun tunnekuohun keskellä. Käyttänyt välillä kortisonia kutinaan, välillä bepantenia (mitenvitussasenytkirjotetaankaan) ihon kuivumiseen.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Jotain ihme ihottumaa sormissa. Pahenee stressin tai muun tunnekuohun keskellä. Käyttänyt välillä kortisonia kutinaan, välillä bepantenia (mitenvitussasenytkirjotetaankaan) ihon kuivumiseen.
Onko se semmosta pientä, vierivieressä olevaa vaaleeta? Vähän niinku minisyyliä vierivieressä? Mulla molemmissa etusormissa sitä ja justiinsa stressi laukasee. Varsin ärsyttävää. Lähtee kyllä itekseen pois aika nopeestikkin.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei syyliä. Mut jotain vesirakkulantapasta. Helevetin ärsyttävää. Mä oon pitänyt laastareita lähes joka päivä ettei toi rikki mennyt iho nyt ihan tulehtuis..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^Ei syyliä. Mut jotain vesirakkulantapasta. Helevetin ärsyttävää. Mä oon pitänyt laastareita lähes joka päivä ettei toi rikki mennyt iho nyt ihan tulehtuis..
No ei syyliä ei, mutta vähän samantapasia (kai)
Vesirakkula vois olla kyllä lähellä kans juu, ovat ihan pieniä siis ja ihan lähekkäin rykelmässä. Kutisee niin pirusti...
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mun psoriasis ilmeni taannoin käsialueilla just tollasina pieninä minirakkuloina.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mun vaiva on viimeks ollut näin pahana n.7 vuotta sitten. Tässä välillä tullut pari rakkulaa mutta on lähtenyt pian ilman mitään rasvoja tms pois.
Täytyy varmaan kuukkeloida psoriasis..
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

http://www.psori.fi/fin/psoriasistietoa ... karakkula/

Jollain sivustolla on jossain kuviakin tuosta rakkulapsoriasismuodosta, mutta niitä en tähän hätään löytänyt.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen kirjoitti:Vesirakkula vois olla kyllä lähellä kans juu, ovat ihan pieniä siis ja ihan lähekkäin rykelmässä. Kutisee niin pirusti...
Mulla sama, mutta navan tienoilla, raavin sen unissani verille. Au. Sitten mieleeni tuli että ehkä kyseessä on joku metalliallergia? Se on nimittäin about samassa paikkaa mihin vyönsolkeni usein koskettaa. Pitäis hakea jostain semmoista lakkaa ja lakata vyönsoljen takapinta, ehkä?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Äitee bongasi joskus mun kämmenselästä ihottumaa ja lykkäsi samantien helokkiöljy- ja kalanmaksaöljykapseleita. Ihottuma hävisi, troppien osuutta en osaa arvioida tapahtuneeseen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Äitee bongasi joskus mun kämmenselästä ihottumaa ja lykkäsi samantien helokkiöljy- ja kalanmaksaöljykapseleita. Ihottuma hävisi, troppien osuutta en osaa arvioida tapahtuneeseen.
Mä syön päivittäin kalaöljykapseleita kyllä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Työkaveri vinkkas vaivaan helokkiöljyä, mutta omaa saamattomuuttani en ole eksynyt vielä apteekkiin.
Vaiva tulee selkeesti "sisältä päin" eli stressi ym pahentaa tilannetta..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^Työkaveri vinkkas vaivaan helokkiöljyä, mutta omaa saamattomuuttani en ole eksynyt vielä apteekkiin.
Vaiva tulee selkeesti "sisältä päin" eli stressi ym pahentaa tilannetta..
Pitänee itekkin hakea sitä apteekista juu. Stressatessapa juuri mullakin. Samoin naamaan tulee kauhiasti finnejä. Ärsyttävää kun akka on hermostunut ja sitte naama vielä kukkii. Hermostuu vaan lisää :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Flunssa. Silmiä särkee. Kurkku ja otsa kipeä. Ei kuumetta.
Eli työkunnossa. Hophop -> ruohonleikkuuseen.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 19:25

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kreitsu kirjoitti: Auts, niin kauan! Tämä varvas on ollut jo aika kauan kipeä. On se tosin silleen parantunut, että voi kenkiä käyttää (ei tosin ihan mitä tahansa), mutta se on vieläkin ISO. Jääköhän se "turvonneeksi"? Mietin vaan, että pitäisköhän mennä esittelemään sitä lekurille? Oliko sinulla pitkään turvotusta?
Ikävä uutinen kerrottavana, nimittäin minulla jäi. Se sojottaakin vähän hassusti, ja sisko sille kovasti naureskeli. No, ei sitä kuitenkaan huomaa ellei oikein kyyläämällä kyylää.

Mitenkäs se voi nyt?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No mulla tulee semmonen "vesikellomainen" ihottuma, josta puhutte, nikkelistä. Mitä stressaantuneempi olen sen herkempi olen saamaan esim. oven kahvoista, napeista ym.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vesirakkula vois olla kyllä lähellä kans juu, ovat ihan pieniä siis ja ihan lähekkäin rykelmässä. Kutisee niin pirusti...
Mulla sama, mutta navan tienoilla, raavin sen unissani verille. Au. Sitten mieleeni tuli että ehkä kyseessä on joku metalliallergia? Se on nimittäin about samassa paikkaa mihin vyönsolkeni usein koskettaa. Pitäis hakea jostain semmoista lakkaa ja lakata vyönsoljen takapinta, ehkä?
Nikkelittömien vyönsolkien ostaminen saattaisi olla ratkaisuna helpompi ja varmempi.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Rouva Pupu kirjoitti:nikkelistä. Mitä stressaantuneempi olen sen herkempi olen saamaan esim. oven kahvoista, napeista ym.
Nikkeliallergia todettiin sillon ku tätä oli ekan kerran. En ees muistanut :roll: . Mutta näin pahana ei ole kyllä sen ekan kerran jälkeen ollutkaan..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Starflare kirjoitti: Ikävä uutinen kerrottavana, nimittäin minulla jäi. Se sojottaakin vähän hassusti, ja sisko sille kovasti naureskeli. No, ei sitä kuitenkaan huomaa ellei oikein kyyläämällä kyylää.

Mitenkäs se voi nyt?
Kyllä se pullottaa edelleenkin, mutta ei enää niin pahasti ja siihen sattuu heti jos vähänkin painaa. Ärsyttävää, koska se ärtyy aika äkkiä kengissä. Pitääkö tässä alkaa juosta ilman kenkiä ulkona?! Tekis mieli mennä leikkauttamaan se kokonaan pois - ei sillä mitään tee.

Niin ja ettei elämä kävisi liian helpoksi, niin leukaani on nousemassa ilmeisesti aivan jumalaton finni. Ja ennen kuin haukutte turhamaiseksi (sitäkin tosin olen), niin haluan kertoa että se (orastava finni, joka toistaiseksi on vain ISO paise) on ihan saatanan kipeä! Jos sitä vähänkin hipaisee, niin koko päähän sattuu. Jouduin jopa ottamaan Buranan tänään jomotuksen takia.

Tässä olen jo pari päivää odotellut, että se puhkeaisi, vaan eipä ole tapahtunut muuta kuin se kasvanut ja kipeytynyt enemmän. Perkele. Työnnän kohta nuppineulan siihen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No nii, säälikää nyt jouku mua. Kaipaan huomiota ja paijausta ja jos joku sattuu tietämään, miten tollasesta paiseesta pääsee eroon ja äkkiä, niin saa kertoa!
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kreitsu kirjoitti:No nii, säälikää nyt jouku mua. Kaipaan huomiota ja paijausta ja jos joku sattuu tietämään, miten tollasesta paiseesta pääsee eroon ja äkkiä, niin saa kertoa!
Kuva
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 19:25

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kreitsu kirjoitti:
Kyllä se pullottaa edelleenkin, mutta ei enää niin pahasti ja siihen sattuu heti jos vähänkin painaa. Ärsyttävää, koska se ärtyy aika äkkiä kengissä. Pitääkö tässä alkaa juosta ilman kenkiä ulkona?! Tekis mieli mennä leikkauttamaan se kokonaan pois - ei sillä mitään tee.

Niin ja ettei elämä kävisi liian helpoksi, niin leukaani on nousemassa ilmeisesti aivan jumalaton finni. Ja ennen kuin haukutte turhamaiseksi (sitäkin tosin olen), niin haluan kertoa että se (orastava finni, joka toistaiseksi on vain ISO paise) on ihan saatanan kipeä! Jos sitä vähänkin hipaisee, niin koko päähän sattuu. Jouduin jopa ottamaan Buranan tänään jomotuksen takia.

Tässä olen jo pari päivää odotellut, että se puhkeaisi, vaan eipä ole tapahtunut muuta kuin se kasvanut ja kipeytynyt enemmän. Perkele. Työnnän kohta nuppineulan siihen.
Anna sen ihan vain olla, itsellähän tuo sattui viime kesänä, joka oli omsta mielestäni onnenpotku, sillä pystyin talsimaan joka paikkaan släbäreissä kun ei kengät tulleet kysymykseenkään. Ja kesti muuten ikävän kauan.

Kun se kerran on vieläkin kipeä, niin unohda nyt suosiolla kaikki lenkkeilyt ja keskity vaikka tekemään lisää biisejä pianolla. :)

Hoh! Mullonkin kaks! Ja kunnon mokkuloita vieläpä, en syö juustoa enää ikinä. :(

EDIT: *Pai-Pai*
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kreitsu kirjoitti:Niin ja ettei elämä kävisi liian helpoksi, niin leukaani on nousemassa ilmeisesti aivan jumalaton finni. Ja ennen kuin haukutte turhamaiseksi (sitäkin tosin olen), niin haluan kertoa että se (orastava finni, joka toistaiseksi on vain ISO paise) on ihan saatanan kipeä! Jos sitä vähänkin hipaisee, niin koko päähän sattuu. Jouduin jopa ottamaan Buranan tänään jomotuksen takia.

Tässä olen jo pari päivää odotellut, että se puhkeaisi, vaan eipä ole tapahtunut muuta kuin se kasvanut ja kipeytynyt enemmän. Perkele. Työnnän kohta nuppineulan siihen.
Muista sitten että oikeaoppinen tapa "puristaa" finni on nimenomaan olla puristamatta sormia yhteen jolloin tulehdus vain työntyy syvemmälle, vaan levittää sormilla finnikohtaa eri suuntiin jotta tukkeutunut ihohuokonen leviäisi ja aukeaisi, jolloin talitulppa sekä mätä tulevat ulos melkein itsestään. Ei aiheuta samanlaista tuhoa ja kärsimystä kuin puristelu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin