Ota sieltä sivulta hiiren oikeella "Näytä kuva", kopsi sen osote, laita alkuun [img]ja%20loppuun[/img].Quinevere kirjoitti:Neuvokaas muuten joku miten liitetään pelkkä kuva, niin että urpompikin tajuaa.
Tiistai
No sitä ei voi suoraan liittää tänne.Quinevere kirjoitti:Mutku mutku, siis mikä osoite? Siis se, mikä löytyy omalta läppäriltä?Lapitii kirjoitti:Ota sieltä sivulta hiiren oikeella "Näytä kuva", kopsi sen osote, laita alkuun [img]ja%20loppuun[/img]
aijaa.com on oiva apu ( http://www.aijaa.com/ )
- McJanne
- Kitisijä
Juuh, tämäkin voi toimia. Onneksi radio-asemanpito -toiminteessa on valittavana "lukitse tämä taajuus" eli jos ei muita soittajia sille taajuudelle satu, podcastit laulaa vaan.pikkuego kirjoitti:Ja kaino toive ettei matkan varrelle satu samoilla aalloilla toimivaa radioasemaa. Ainakin oma halpisvärkki oli lähtee pientareelle muutamaan otteeseen sillä ainoalla reissulla, millä jaksoin sen kanssa leikkiä.daddykillkill kirjoitti:Eihän siihen tarvita kuin ikkunaan imukupilla kiinnitettävä tellinki, soittimen perseeseen iskettävä FM-lähetinyksikkö ja tupakinsytyttimestä virtaa
Kirjoitan tätä alasti
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Koska tuota on kysytty usein ja tullaan varmasti kysymään vastaisuudessakin, laitoin vastauksen Päivän vinkki-keskusteluun.nastamuumio kirjoitti:Löysin ihkun avatar-kuvan, mutten osaa pienentää sitä. Opiskellako pitäis?!?!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Oot vähänkö ihmisen paras ystävä! Ja eiks mun avatar oo upee?Frederik Krueger kirjoitti: Koska tuota on kysytty usein ja tullaan varmasti kysymään vastaisuudessakin, laitoin vastauksen Päivän vinkki-keskusteluun.
Jeesus että oon puhki. Koko saakelin päivän veivannu rapujen kanssa, nyt niitä on vajaat parisataa keitetty ja pakastettu, loput vapautin luontofilmimäisesti takaisin järveen
Yks peijooni yritti vielä murjoa mun pikkurillinkin, hävis onneks kädenväännössä. Nyt jos lakkais kynnet ja painuis pehkuihin, voi olla huomenna vähän pirteempi ja sais ehkä illalla pyykättyä ja pakattua möksäreissua varten.
*tööt*
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
*tööt*
Pakko mainostaa, puolisoni tulee esiintymään uudessa, rasittavassa Grandiosa-mainoksessa! Olen usein miettinyt miten ihmiset mainoksiin joutuvat ja nyt se selvisi, sattumalta. Olin koemeikissä ja meikkaaja alkoi kysellä toisen osapuolen ulkonäköä, pituutta, hiustenväriä ja -pituutta ja lopulta kuvaa. Vähän katsoin pitkään mutta sitten kerrottiin mitä ja mihin etsitään ja annoin yhteystiedot. Mies ei varsinaisesti hyppinyt riemusta mutta onhan tuo jälleen erilainen kokemus.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Annoin hoitsulle vapaaillan, tai se otti sen
No saapas rauhassa pelailla pokkaa&nettailla. Teki se safkaa ja kävi kaupassa, vaihtoehtona olis mutsi täällä pyörimässä, ei kiitos.
Ens maanantaina meen vissiin keikalle On the Rocksiin kuunteleen kaverin pändiä jonka olen missannut lahjakkaasti useasti ja on hän kait jo vaihtanut orkkaakin tässä välissä
Ehkäpä huomenna tulee saikkulappu kotia niin tietää paljon on lomaa jäljellä.

Ens maanantaina meen vissiin keikalle On the Rocksiin kuunteleen kaverin pändiä jonka olen missannut lahjakkaasti useasti ja on hän kait jo vaihtanut orkkaakin tässä välissä

Juuri näin se käy. Monia mainoksia katsoessa huomaa, miten kadulta poimittua (haluaisitko ansaita x-euroa?) miestä jännittää ihan perhanasti.Melnais kirjoitti:Olen usein miettinyt miten ihmiset mainoksiin joutuvat ja nyt se selvisi, sattumalta.
Yksi parhaista on se "kuka on laittanut dominot pakastimeen" -poika.
Came here for school, graduated to the high life
Mun rakkaimpani esiintyi viime talvena McDonalds-mainoksessa, jota en ikävä kyllä onnistunut bongaamaan telkkarista kertaakaan. Ehkä pitäisi laittaa töllö päälle useammin kuin kaksi kertaa viikossa...Melnais kirjoitti:Pakko mainostaa, puolisoni tulee esiintymään uudessa, rasittavassa Grandiosa-mainoksessa!